Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Nepěkný zážitek z obchodního domu !!!
Holky, váhala jsem, ale musím to sem dát. Včera jsem zažila doslova šok coby zákazník. O to větší šok, že tím obchodním domem byla moje milovaná IKEA. Jsem pravidelným zákazníkem a nečekala bych od takové firmy takovou ledovou sprchu. V sobotu jsem se tam byla podívat. Jelikož už dlouho mám zálusk na sestavu knihoven, měli tam zrovna jeden kousek z výstavy, v krásném stavu, tak jsem si ho ihned zarezervovala. V naprosté pohodě mi zaměstnanec řekl, že odběr je 17.ledna do 12h, ale je na mně, zda přijdu už v neděli. Vzala jsem tedy kamaráda, co má velké auto, vše jsem si pěkně naplánovala, spočítala penízky za celou sestavu a šťastná jako nikdy jela tam. Jaké bylo moje překvapení, když mi vystavený kus odmítli vydat, že “AŽ“ 17.ledna do 12h!!! Dohady, že mi jejich zaměstnanec řekl, že můžu i dřív, ale ne později, nepomáhaly. Dokonce mi ještě řekli: “Buď si to odvezte zítra nebo tady nemusíte kupovat vůbec nic, když se Vám něco nelíbí!“ Já jsem zůstala jak politá vodou, říkám pánovi: “Tohle mi říkáte jako Vašemu zákazníkovi???“ Poté se trochu zklidnil, ale já už byla vzteklá jak hrom a odhodlaná se vším třísknout a odejít z obchoďáku. Kamarád to ale tak nenechal, nechal si zavolat vedoucí. (Vše se odehrávalo ve skladu dole). Když jsme v dálce viděli, “kdo“ to přichází, kámoš se začal modlit, slyšíte dobře, modlit, aby změnili přístup a já si mohla sestavu v klidu odnést. Vedoucí byla ještě horší, než oni všichni tam (byl kolem toho celkem humbuk :-)), prostě trvala na svém a volali domů i tomu zaměstnanci, který mi údajně měl říct, že si můžu přijet dřív. Vše zapřel. Já bych tam nikdy takto zbytečně nejezdila. Vedoucí prostě řekla, že kus chtějí mít vystavený do zítřka, aby jej všichni hezky viděli. Kamarád argumentoval tím, že knihovny jsou všechny vystaveny nahoře v oddělení knihoven a tady že je už sklad, kde si výrobek berou na vozík už složený v krabici, ale ona ta káča nepochopitelně odsekávala, že i tady ve skladě je chtějí mít. Oni prostě trvali na tom, ať si koupím knihovnu za plnou cenu, kterých měli vedle složených dost. Vedle měli bukové provedení, o nic nešlo, nechápu jejich počínání. Ona pak ještě říkala, že kdyby nám to prodala teď v neděli, chtěli by to všichni a že to nejde. Kamarád se nenechal a prosil ji dál, ať to nějak vyřeší, že jim pomůže knihovnu složit a klidně i vytáhnout druhou, aby teda lidi mohli vidět to, co vidí nahoře. Ta se škaredě ohradila, že jí s ničím pomáhat nemusí, že co si to dovoluje! No příšerné! Ty ledové oči, kámoš říkal, že se setkává denně s hodně lidmi, ale toto prý je něco, vždyť o co jim šlo? Já hodlala utratit u nich dost peněz a oni se chovali fakt neprofesionálně, aby mi v téhle obrovské firmě řekli, že si vůbec nic nemusím kupovat, tak to už bylo moc. No, nakonec přišli dva hošíci s vrtačkama, knihovnu sundali a naložili nám ji. Ostatní jsem si dobrala ze skladu a všechno tedy mám, ale v závěru z toho nemám vůbec žádnou radost… Poprvé v životě, a to mám doma z IKEY opravdu většinu nábytku 🙁 Nějakou dobu tam teď nebudu jezdit, prostě mě to dost zasáhlo…bohužel.
Tak to je teda sila!!!!! nam se teda v ostravske ikea nic podobneho nestalo, ale musim rict, ze docela cumim….takove chovani si nesmi dovolit k zakaznikum..takze se primlouvam k tomu, abys napsala stiznost, svedka toho sveho kamarada mas, takze maji v tomto smulu…
ja bych jim to asi taky hodila o hlavu, ale manzel je docela klidas a hlavne ma opravdu vecne argumenty, takze protistrana vetsinou nema slov…
Také se přimlouvám k sepsání stížnosti na vedení (tak by sis možná neměla “vystřílet“ tu energii tady u nás).
Já takhle jednou řešila “zvláštní“ přístup pracovnic DM drogerie v Olomouci – mailem. Pomohlo. Od té doby si nemůžu stěžovat (už máme pobočku i u nás).
Jednou jsem si taky mailem stěžovala na přístup personálu v Hypernově – neozvali se. A na sepsání písemné stížnosti jsem už neměla ten správný potenciál…
Většinou se mi ale mé “stěžování“ vyplatí.
Snad to má i efekt do budoucna – aby se zlepšil přístup k ostatním klientům.
Darčo,já lapám po dechu:O..to je hnus fialovej,takovýhle jednání..vedoucí by měla vypadnout jako první a po ní další hubatej personál,tohle za mýho času prodávání neexistovalo,otvírat si hubu na zákazníka,za nás se muselo vycházet vstříct ve všem,i když bylo zboží ve výloze,muselo se vyndat,hlavně aby zákazník odešel spokojenej..se ti nedivim,taky bych neměla radost a byla bych znechucená k dalšímu nákupu u nich:(
Piškotko, to je tedy zážitek nad zážitky. Podle mě to odporuje celkové koncepci Ikea a nadřízení by o tom vědět měli. Takže já na tvém místě bych psala… Není náhodou ostravsko místem s největší nezaměstnaností v ČR? Mohli by si pracovníky líp vybírat.
No, já bych možná měla spíš učit lidi držet hubu:-) Žádám po Aholdu úhradu způsobené škody a od začátku tvrdí, že mi peníze pošlou, ale mám doložit to či ono. Asi napotřetí už mě to tak vytočilo, že jsem k požadovanému přiložila stížnost a žádala předložení vedení. Uplynuly 3 týdny od posledního mailu a peníze nikde… tak nevím, jestli jsem tu hubu držet fakt neměla:-) Já byla tak rozčílená, že jsem byla ochotná těch 450 Ká oželet…
Tak ať tě ta záležitost brzo přebolí a můžeš se z nového kousku patřičně radovat!
Jarmuschko ano, samozřejmě o ostravské :o( Zklamalo mě to, pořád to nějakým způsobem zvažuju, zda mám z toho dělat issue, když mi to nakonec dali, ale naštvali mě fest. Pohled na knihovnu mi teď spíše připomíná nehezký zážitek, než abych si užívala vytoužené sestavy. Ono číst to je jedna věc, ale stát tam a hádat se s nima, ikdyž v klidu, bylo fakt ponižující. Jen pro ujasnění: ten jeden vystavený kousek byl zlevněný, já pak ještě brala další sestavu k němu, teď nevím, jestli mi těch 600 Kč slevy stál za to :o( Jednou nad tím třeba mávnu rukou, ale já tam fakt jezdím hodně často, takže to jen tak z hlavy asi nevymažu :o( To ani nejde…
Piškotko, a to mluvíš o ostravské IKEE?
Já bych to odhadovala na selhání lidského faktoru…
Bohužel se s tím setkávám napříč obchody…
Jééé holky, tolik ohlasů, já jsem odhodlaná napsat klidně na centrálu, i kdyby so Stockholmu, mi je to fuk, strašně mě ranili, já u nich utrácím fakt často, není měsíce, kdy nenavštívím IKEU, jsem pravidelný zákazník, (spíše závislák) a oni mě takhle odstřelí, ty bláho nebýt kámoše, který je diplomat jak hrom a ještě věřící, což fakt asi nějakým zázrakem pomohlo, tak já bych jim tu knihovnu fakt hodila na hlavu se slovy: “Víte, co? Strčte si ji do prdele, s váma já končím!“ Mi toto chování taky na IKEU nesedí, proto jsem tak zdrcená, šla jsem tam s nadšením, šetřila si peníze… škoda slov! Ale přesně to řekla kamarádka: Dari, oni už asi mají tolik peněz, že si neváží zákazníka…
Se mnou jednou dost vyběhli v Globusu a jednou v Aquaparku – sepsala jsem stížnost řediteli (poslala doporučenou poštou – oni Ti pak musí myslím do měsíce odpovědět) a poštou mi v obou případech došla omluva + šeky na nákup/plavání zdarma. Tak bych Ti doporučila tenhle postup 🙂
Marina
Piškotka, to je teda síla. Naopak Ti měli dát ještě slevu, když si bereš vystavený kus.
Nenech si to ale od nějakých blbů znechutit a z knihovny se raduj, určitě je krásná…
Marina
Souhlas s marikou, bych vypěnila, nechala knihovnu knihovnou a max. bych si dala zavolat ředitele.
Já teda v Ikee byla párkrát, ale tohle mi k ní nesedí…jako personál myslím, ale blbce člověk najde vždycky.
Nebo ti ukázali nějakou firemní směrnici dle které jednali jak jednali?