Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
reklamace bot u Deichmana
Ahoj, máte někdo zkušenost?
Já jsem šla reklamovat botky nošené 2měsíce, na každé patě v podrážce se mi udělala díra.
Slečna je vzala a že si mám vybrat jiné.. teď na zimu? To je jedno, buď dražší s doplatkem, nebo levnější, rozdíl vám vrátím.
Musí to být boty nebo i jiné zboží?
Nejlíp jiné boty.
A hotovost by nešla vrátit?
POuze formou poukázky – nepřetržitá platnost.
Tak jsem se koukla, nic se mi nahonem nelíbilo, proto jsem vzala tu poukázku v ceně bot.
Je to tak dobře, nebo mi měla vrátit i peníze hotově?
Piškotko díky, tak asi každá prodavčka si to dělá trochu po svém.. mně opravdu řekla, že hotovost se nevrací. :-(, pouze formou dárkové poukázky .
Keen, já mám s Deichmannem bohaté zkušenosti, 3x reklamace, vždy nabídli možnost vrácení peněz (využila jsem 1x) nebo výměny zboží (mi teda za cokoliv!!!). A využila jsem i reklamaci mimo město (dokonce přes celou republiku,kdy tatínek poslal dceři příliš velké sandálky), a vždy bez jediného problému.
Nepřihlášená Piškotka
jj, díky… jsem se jen chtěla zeptat, a holt počkám na jaro 🙂
boty jsme tam reklamovali vzali nám je a my si vybrali jiné, protože kluk potřeboval ….já bych také byla spokojená hlavně pokud ta´m chodíš nakupovat jinak ráda tak po zboží třeba něco padne do oka…někde dělaj mnohem horší problémy..
Ken, tak já si myslím, že ta poukázka není špatná, i když by asi měli vrátit peníze……nabídli ti i výměnu, za mě??? Prodavačka ti nabídla maximum, které šlo………takže bych si vybrala druhé boty a nebo vydržím, až se mi budou nějaké líbit:-)