Anna a Antonín – díl třetí – Motivační dopis

prvním dílu jsme zachytili nezaměstnanou Annu, maminku dvou malých dětí, jak opakovaně bez valných výsledků brouzdá v internetových nabídkách práce. Ne a ne najít něco seriózního, co by navíc umožňovalo pružnou úpravu pracovní doby. V jejím snažení ji zastihl také její manžel Antonín. Před Annou bylo několik možností. Mohla pokračovat dál v internetovém hledání, nebo začít naopak s osobním oslovováním. 

Antonín začal vtipkovat, že v počítači se přece žádná práce neschovává, že to chce změnu přístupu. Anna se rozhodla napřímit síly k výsledku a začít kombinovat různé metody hledání. Vrhla se však do hledání po hlavě – chyběl jí systém.

Začala například obcházet firmy, aniž by měla v rukou dobře připravený životopis pro předání.  Antonín jí nabídl, že jí s jeho tvorbou pomůže. Přitom vyšlo najevo, že Anna nemá úplně představu ani o významu motivačního dopisu.

Odhodlání jí však nechybí, a tak se do jeho zpracování ponořila samostatně. Pomůžete jí s ním a pošlete ji dál?

 

Poraďte Anně, co by se v jejím motivačním dopisu mělo určitě objevit:

a)      Kontakt na Annu; adresa zaměstnavatele; odkud má informaci o pracovním místě; jaké má zkušenosti a že se ráda dostaví na osobní pohovor.

b)     Kde se o místě dozvěděla; proč se na něj hlásí a co může nabídnout zaměstnavateli.

c)      Adresa Anny a adresa zaměstnavatele;  jak se o místě dozvěděla; jaké má zkušenosti a dovednosti.

HLASOVAT

Hlasovat můžete do: 5. 7. 2015 (24:00)

Na další pokračování dle Vašeho gusta se těšte příští středu 8. 7. 2015.

Máte-li osobní vzkaz či radu pro Annu nebo Antonína, pište na:
anna@centrum-kaspar.cz
antonin@centrum-kaspar.cz

 

Druhý díl seriálu zde:

 

Tento seriál pro Vás připravuje Centrum Kašpar, které vzniklo v roce 2005 ve snaze podpořit rodiče malých dětí při jejich návratu na trh práce formou vzdělávání a poradenství. Dnes pomáhá oběma stranám trhu práce porozumět vzájemným očekáváním, cílům a potřebám a zhodnotit je v oboustrannou výhodu. Těm, kdo práci hledají, i těm, kdo práci nabízí, chce umožnit práci bez zbytečného stresu, s dostatkem času na seberealizaci v osobní a rodinné sféře. Organizace usiluje o to, aby rozdílnost (v potřebách, postojích, věku či pohlaví) nepředstavovala na trhu práce hendikep, ale zdroj příležitosti k dalšímu rozvoji.