Podmínka pro udělení této výhry obvykle bývá jediná – zvednout telefon a zavolat na uvedené číslo, zadat svůj kód a kontaktní údaje. Jenže tady je zakopaný pes. Svou výhru jednoduše provoláte a ani nevíte, jestli vám vůbec dorazí.
Pokud vaše e-mailová adresa nevyhrává tak často, jako ta moje, nezoufejte. Objednejte si třeba jen něco malého z toho správného e-shopu. Dokonce stačí jen jediná objednávka a už získáváte výhody stálého zákazníka. Můžu vám zaručit, že budete skvělé ceny vyhrávat alespoň jednou měsíčně.
Já už bych si mohla otevřít prodejnu s elektronikou. Dostávám televize, skvělé hodiny, mobilní telefony, notebooky, už mám šest luxusních vozů a sem tam vyhraju 50 až 300 tisíc eur. A jsem tak velkorysá, že si ani jedinou svou výhru nikdy nevyzvednu.
Ptáte se proč? Nejsem přece včerejší a vím, že i tady jsou takové malé poznámky pod čarou, které skoro nikdo nečte. Buď to dopadne tak, že si přečtete, že vám výhra bude udělena v případě, že odpovíte jako první na tuhle skvělou nabídku a k tomu si objednáte nové zboží z přiloženého katalogu v hodnotě 3999 korun českých a hodíte to tedy všechno do odpadků.
Nebo se vám v katalogu něco zalíbí a objednáte si to zkrátka jen proto, že to vážně chcete – tady alespoň není co ztratit.
A nebo tomu uvěříte. Dnes se necháte zlákat vidinou plazmové televize, příště novým automobilem a pak pro změnu výhrou 100 000 eur. A tak objednáváte, objednáváte a objednáváte, ale najednou zjistíte, že výhra nikde a vy jste na mizině.
Na mě se zkrátka sype jedna výhra za druhou. Jen v té Sportce to ne a ne vyjít. A jak jste na tom vy, jste také utajení milionáři?