Jak na oslabenou imunitu?

Rubrika: Životní styl

1135445_fruit_sbrDěti jsou oslabené, narušené, mají ztrátu rovnováhy imunitní ochrany těla. Zatím nechcete jít k lékaři a ptáte se co s tím? Odpověď najdete v ovoci a zelenině…

1.Účinný imunitní systém potřebuje stálý a vyvážený přísun živin. Zelenina(zelí, kedlubny, celer, karotka, pórek, špenát, mangold, brokolice, černý kořen, řepa, fenykl nebo chřest) vydatně podpoří oslabené sliznice.

2. Nejdůležitějšími živinami pro zdravý brzlík jsou zinek(v zelí, chřestu, kukuřici, řepě,l uštěninách, cibuli, bramborách a špenátu), vitamín B6 (v banánech, špenátu a avokádu) a vitamín C (v čertsvé zelenině)

3. K mnohem lepšímu prokrvování sleziny a zároveň zvýšené tvorbě lymfy (mízy)přispívají rovněž cibule, fenykl, česnek, ale i ředkev a ředkvičky.

Napsal/a: smalinka

Toto taky stojí za přečtení!

Zpříjemněte dětem koupání. Tady je 5 tipů!

Přístup k vodě se u dětí liší podobně jako náhled společnosti na koprovou omáčku. Zatímco jedny nemůžete dostat z vany, druhé

Čtu dál →

Jak vybrat přebalovací tašku na kočárek

Čekáte miminko a hledáte tašku na kočárek? Co všechno byste měli v takovém případě zvážit a proč maminkám nestačí

Čtu dál →

10 pravidel, jak oblékat děti v zimě

Venku přituhuje, nejen na horách napadla sněhová pokrývka. Zatímco my poznáme, kdy je nám zima nebo naopak příliš teplo

Čtu dál →

Co na to říkáte?

Vaši e-mailovou adresu si necháme pro sebe.

Sdílet
Sdílet
TOPlist