Valentýnská fotosoutěž – kdo vyhrál sladké dárky?

Fotogalerie k soutěži na téma čokoládové potěšení patří k tomu nejroztomilejšímu, co jste nám v poslední době poslali. Ze soutěžních snímků je patrné, že nejen vy, ale hlavně děti mají tuto oblíbenou pochoutku velmi rády.

Nejprve bychom chtěli poděkovat sponzorovi fotosoutěže, kterým byla jediná ryze česká čokoládovna Carla.

Máme pro vás také zajímavé výsledky průzkumu, který si čokoládovna Carla nechala udělat.

Věděli jste, že pokud máte doma nějaký šizený čokoládový kalendář, s největší pravděpodobností jste jej dostali jako dárek?

Čokoládové kalendáře – typický český nešvar

Právě na nekvalitní čokoládové kalendáře si Češi rádi stěžují a to opakovaně. Přesto se situace v Česku nelepší. Výsledky průzkumu čokoládovny CARLA odhalily, že s nekvalitním výrobkem se setkal již téměř každý, přesněji devět z deseti dotázaných a to je alarmující číslo.

Zajímavé je, že většina negativních zážitků pochází z čokoládových kalendářů, které lidé dostanou darem. Takovou zkušenost uvedlo 77,3 % dotázaných. Z průzkumu vyplynulo, že by si nekvalitní čokoládový adventní kalendář také téměř nikdo vědomě nekoupil, respektive 85,48 % dotázaných.

Lidé jsou dle průzkumu dostatečně informovaní, aby rozeznali kvalitní čokoládu od té nekvalitní. Štítek se složením před nákupem čte pravidelně téměř 60 % dotázaných, stejně tak dokáží identifikovat, která složka čokolády je pro posouzení ta nejdůležitější.

Kakaovou sušinu jako směrodatný ukazatel kvality čokolády označilo v průzkumu 66,13 % lidí. Většina dotázaných (85,48 %) také uvedla, že by si vědomě nekvalitní čokoládový výrobek nekoupila – to také vysvětluje skutečnost, že nekvalitní čokoládový výrobek v podobě adventního kalendáře se k nim nejčastěji dostane jako dárek.

“Že jsou stále na trhu čokoládové kalendáře, které s čokoládou nemají nic společného, nás vůbec nepřekvapuje. Již jsme se setkali s tím, že firmy, které se na podobné sezónní výrobky zaměřují, poptávaly naše čokoládové zbytky uvízlé na a okolo výrobního pásu.

Nechci ani vědět, co by s touto výchozí surovinou prováděly následně,” poznamenal Ing. Jakub Šrámek MBA, výkonný ředitel čokoládovny CARLA a dodává“Nicméně, často za nekvalitou čokoládových kalendářů stojí tlak obchodních sítí na nízkou cenu”.

Průzkumu se zúčastnilo téměř 200 respondentů a výsledky jsou k dispozici k nahlédnutí zde: http://goo.gl/pIrCFL

Kdo vyhrál?

A teď hurá ke sladkým výhrám. Níže najdete fotografie, které ve fotosoutěži zvítězily a jejichž uživatelé obdrží od ryze české čokoládovny úžasné sladké dárky, včetně novinky na trhu – pralinek – chmelinek.

Více o čokoládovně Carla a jejich výrobcích jsem vás informovali v tomto článku. Nebo se podívejte přímo na stránky čokoládovny!

 Výherci a jejich fotografie

Králíček4 (Prasátka pro vnučku), Lijan (Čokoládový dárek), Milísek81 (Když chutná)

Mojedeti (Čokoládový dort s marcipánovými hříbečky), Pivatko (Čokoládová láska), Gabulka73 (Neštovice)

Martek (Čokoláda), Pavluse (Pepíček), Andelinka (Srdíčka z ledové čokolády), Kyller (Čokoládové potěšení)

Všem výhercům gratulujeme!