Je to až neuvěřitelné, ale obchod Agátin svět si letos připomíná deset let své existence. K této příležitosti převzaly majitelky, Kristýna Křížová a Lucie Vlčková, koncept a značku dětských her 4bambini z rukou Tatiany le Moigne, ředitelky českého Googlu.
Milovníci společenských her budou jistě nadšeni z nového designu a témat spojených s používáním moderních technologiích. Kromě nového designu vznikly pod taktovkou Agátina světa v rámci značky 4bambini ještě další rodinné hry. Tímto vstupuje Agáta do druhé desítky své činnosti a v budoucnosti se můžete těšit na další karetní a cestovní hry těchto úspěšných maminek!
Chtěli bychom poděkovat našim zákazníkům, těm věrným i všem, kteří si k nám našli cestu teprve nedávno. Připravili jsme pro vás soutěž o 3 atraktivní ceny. Můžete soutěžit o zmíněné dětské společenské hry a pokud nejsou u vás doma hry oblíbené, zkuste vyhrát krásnou magnetickou stavebnici.
Soutěžícím přejeme hodně štěstí a děkujeme za jejich přízeň.
Původní hry, Nešťourej se v nose a Dávej bacha!, od autorky Tatiany le Moigne dostaly novou tvář. Hry odrážejí životní hodnoty, které chceme předat našim dětem.
Nešťourej se v nose učí hravou formou pravidla etikety. Hra Dávej Bacha! seznamuje děti s problematikou používání mobilních telefonů, připravuje děti na zvládnutí různých nástrah, s nimiž by si dnešní děti měly poradit.
Výherce si bude moci vybrat jednu z těchto her.
Jednoduché hry jsou koncipovány tak, aby se u nich bavily děti bez rozdílu věku i dospělí. Jsou vhodné pro nejmenší, ale zabaví se u nich i jejich starší sourozenec.
Hlavním úkolem hry Honem zpátky do ohrádky je naučit se hrát hry a radovat se z nich, seznámit se s pravidly hry a respektovat je, přijímat výhry i prohry a vtáhnout sourozence do společného programu.
Hra Zvířátkové trio je multifunkční hra na doma i na cesty pro děti i dospělé. Zahrajte si s jedním balíčkem karet černého Petra, pexeso či kvarteto. Krásné motivy zvířecích rodičů a jejich potomků se jednoduše přemění z jedné hry na druhou. Karetní hra, která rozvíjí u dětí logické myšlení, schopnost se soustředit, volit správnou strategii a dodržovat pravidla.
Poznejte fascinující svět magnetické přitažlivosti! Magnetické stavebnice SmartMax jsou vhodné pro děti již od jednoho roku. Hračka, která učí děti novým dovednostem – podporuje dětskou tvořivost, zlepšuje manuální zručnost, rozvíjí plánování i konstrukční dovednosti, posilují prostorovou představivost a schopnost řešit problémy.
S touto sadou si děti vytvoří vlak s očima a vagónem dlouhý 35 cm, z nichž jeden dílek má zpětný setrvačník! Jednotlivé magnetické díly se jednoduše spojují jedním kliknutím. Všechny díly lze kombinovat se všemi stavebnicemi Smartmax.
Počet soutěžících: 336
Počet odeslaných tipů: 1734
1. Jak se jmenují dva rozpustilí kamarádi z her 4bambini?
C) Hugo a Emil
2. Kolik zvířátek musí každý hráč vrátit zpět do ohrádky ve hře Honem zpátky do ohrádky?
C) 4
3. Odkud pochází stavebnice SmartMax?
B) Belgie
Držíme palce, ať se vám při soutěžení daří. Zde je pár tipů, jak svoji šanci na výhru zvýšit:
A teď už s chutí do soutěžení 🙂