Recenze: Záplaťák – Příšera z Drbákova

A je tady, již v pořadí pátý díl z oblíbené série o Záplaťákovi a příšerkách z Drbákova. Na co se můžete těšit v posledním díle, jistíte během chvíle.

Pro ty, kdo Záplaťáka zatím neznají, jde o příšerku sešitou z různých kousků, jmenuje se Záplaťák. Je prvním výtvorem šíleného profesora Erasma, teda oprava, druhým výtvorem, protože se zjistilo, že úplně první výtvor je  Ivo.  Společně s Arabelou a Stvůrou prožívají příšerky spoustu dobrodružství ve kterém také nechybí nebezpečí. Příšera z Drbákova je již pátý díl téhle dobrodružné série pro děti. Na VD jste se již mohli seznámit s těmito díly: Záplaťák, Záplaťák-Pirátovo oko, Záplaťák, Duch Groteskinu, Záplaťák, V pavoučí síti. Publikace vydalo nakladatelství Albatrosmedia. Autorem je Guy Bass. Ilustrace namaloval Pete Williamson.

Dámy a pánové, milé děti, příšerky jsou zpátky a tentokrát se opravdu budete bát. Protože příšera z Drbákova je zatím ten nejstrašidelnější díl. Předem upozorňuji na nutnost přečtení předešlého dílu – V pavoučí síti, protože jinak nebudete vědět, kdo to jsou děsíci. Věřte, že pro mnohé znamenají velké nebezpečí. Dokonce i veškeré stvůry na hradě Groteskin se jich bojí a raději nevylézají z temných koutů a sklepení. No jo, takových 100 děsíků by bylo moc na každého, a co teprve na nic netušící obyvatele městečka? Ti se chystají na velikou slavnost zvanou cpací den a zatím vůbec nic netuší. Nahoře na hradě se něco opravdu malého dostane do obrovských potíží. Za všechno může velký hlad a poslouhání cizího rozhovoru. Pak se i dole ve městě, začnou dít neuvěřitelné věci, při kterých tuhne krev v žilách všem obyvatelům.

bec7825f06e21f7e9e925f952866c29c 89a41e5ffb40a030e95d2a4a8fb503c9 bb6c204ec13bbef94a01dd06ef7031c3

Bohužel i na hradě se dějí zlé věci. Profesor má skoro hotovou další příšeru a všichni se bojí použití nejmocnějšího ektvaru monstrokvasu, protože Záplaťákovi se ještě nepovedlo najít protilektvar. Zvrat nastane, když tenhle lektvar zmizí a Záplaťák začne mít podezdření, žo ho vzala Arabela, aby se zbavila děsíků. Mezitím se ve vesnici objeví zatím nejstrašnější příšera a je jeasné, odkud pochází.

Jak to všechno skončí, kdo je ta příšera, kdo jsou děsící a jak dopadne cpací den? Nezbývá vám nic jiného než si příběh o příšeře z Drbákova přečíst sami. Jde o velice povedený díl. Těšte se na 216 opravdu napínavého čtení.

5198348136102f5a68ea00f02aa124bcPátý díl oblíbené série o příšerách z hradu Groteskinu

Znáte Záplaťákovu rodinu? Lebkouny, chobotnice, okřídlené pavouky, chodící ryby a tříruké nestvůry? I tahle prapodivná stvoření se začnou bát, když se v Drbákově objeví… další příšera!

Nakladatelství: Albatrosmedia