Recenze: Rodina ze dne na den

Když žena zjistí, že čeká miminko, má téměř 9 měsíců na to, aby si zvykla na svou novou roli budoucí maminky. Celou tu dobu se také může připravovat na okamžik, kdy se s malým človíčkem partnerství změní v rodinu. Tak je to v ideálním případě. Jsou ale situace, kdy se člověk stane rodičem nenadále. Do takové situace se dostala i hlavní hrdinka Sophie, v knize Rodina ze dne na den, kterou vydalo nakladatelství DOMINO.

K tomuto zvratu v jejím životě došlo v knize Matkou ze dne na den. Kdysi slíbila své kamarádce Carrie, že pokud se jí něco stane, postará se o její dcery. Ačkoli si nikdy nemyslela, že to bude třeba, svůj slib musela splnit. Carrie zemřela, otec holčiček Louise je nezvěstný a jejich babička je odkázána na péči druhých. O děvčátka se tak musí postarat Sophie. Brzy se ale tatínek objeví a s péči o holčičky Sophii pomůže. A právě během toho se Sophie do Luise zamiluje.

Nyní, v knize Rodina ze dne na den, je Sophie opět postavena před další osudovou volbu. Je to už celých 6 měsíců, co se odstěhovala z velkoměsta na venkov. Vzdala se svého života a přizpůsobila jej nové situaci. Utvoří s dcerami své zesnulé kamarádky Bellou a Izzy a jejich tatínkem Louisem opravdovou rodinu? Je jejich vztah opravdový a zaslouží si šanci? Zamilovala by se do Louise i kdyby nebylo Izzy a Belly? A opětoval by on její city? Je zralá na to, aby založila rodinu? A zná vlastně Louise opravdu dobře?

lenovo_a1000_img_20161002_1557451

Všechny tyto otázky se Sophii honí hlavou.  Když ji pak Louise požádá o ruku, zdá se vše v nejlepším pořádku. Ovšem  prvotní radost pomine a Sofie se opět ptá sama sebe, zda udělala správně, když po tak krátké známosti odpověděla na žádost o ruku kladně. V hlavě ji ale tíží další otázky. Stala se nejen poručnicí dcer své nejlepší přítelkyně, ale také se zamilovala do jejího manžela. Co si pomyslí ostatní? Nebudou si říkat, že chce žít Carriin život?

Kniha Rodina ze dne na den je určena pro dospělé čtenáře a je pokračováním knihy Matkou ze dne na den. Doporučuji pořídit si oba díly, aby vám neunikly žádné souvislosti.

Autorka knihy, Rowan Coleman, do psaní vložila spoustu citu, lásky a humoru. Kniha je plná emocí, do kterých se prostě musíte vžít. Autorka píše opravdu čtivě a krásně. Sama za sebe mohu říci, že si pořídím i ostatní její knihy.

rodina_ze_dne_na_denRodina ze dne na den

Napsala Rowan Coleman.

Přeložila Květa Palowská.