Reklamační řád – Langmaster

Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné:

  • aby kupující zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží;
  • aby kupující v případě, že vrací vadné zboží, jej vrátil kompletní t.j. nepoškozený obal, nezaregistrovaný produkt;
  • aby jej zaslal doporučeně (nebo jinou službou, kde je možno zásilku sledovat). V žádném případě neposílejte zboží zpět na dobírku!
  • uvést číslo účtu, v případě že budete chtít vrátit peníze na bankovní účet;

    Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou v objednávce reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.

    V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

    Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizovaní jeho reklamace.