Oriflame dětem

Rubrika: Akce pro děti

Dne 23. května 2005 odstartoval v pořadí čtvrtý ročník charitativního projektu „Oriflame dětem“, který pořádá kosmetická společnost Oriflame ve spolupráci s nadací topmodelky Terezy Maxové.
Na tiskové konferenci Oriflame, která se konala 7. dubna 2005 byl do rukou zakladatelky a patronky nadace, Terezy Maxové, předán symbolický šek na částku 1 milion Kč, které společnost Oriflame předpokládá nashromáždit v průběhu letošního projektu Oriflame dětem.

Popisek k fotografii: zleva Petra Ruberto (Marketing Manager Oriflame), Magnus Holm Alsterlind (ředitel Oriflame ČR), Tereza Maxová, zakladatelka a patronka Nadace T.M.

„Tato částka vychází z odhadu, že v období od 23. 5. do 12.6., kdy bude sbírka probíhat, bychom měli prodat 500 000 kusů výrobků. Vzhledem k tomu, že zákazníci přispívají 1 korunou za každý nakoupený výrobek a společnost Oriflame rovněž 1 korunou za každý prodaný výrobek, odhadujeme, že by se mělo v letošním charitativním projektu Oriflame dětem podařit shromáždit celkem 1 milion korun,“ vysvětluje Petra Ruberto, Marketing Manager Oriflame.

Letošní ročník projektu „Oriflame dětem“ přináší několik změn. V souvislosti s novým systémem platnosti katalogů Oriflame se letos poprvé nebude konat od prvního do posledního května, ale uskuteční se v období platnosti katalogu Oriflame č. 6, to znamená od 23. května do 12. června 2005.

„Vzhledem k faktu, že projekt bude poprvé trvat tři týdny místo obvyklých čtyř týdnů, a jelikož si Oriflame nepřeje, aby došlo ke snížení částky získané na ozdravné pobyty, rozhodla se společnost Oriflame zvýšit hodnotu finančních příspěvků,“ vysvětluje Marketing Manager Oriflame Petra Ruberto nedůležitější změnu. Letos poprvé budou zákazníci věnovat 1 Kč z každého výrobku, který si objednají v průběhu trvání projektu, zatímco ve všech třech uplynulých ročnících se jednalo o částku 50 haléřů. Současně i Oriflame zvyšuje svůj příspěvěk a z každého výrobku prodaného v období od 23.5. do 12.6. připíše na konto „Oriflame dětem“ rovněž jednu korunu.
Účel finanční sbírky, kterým je organizace ozdravných pobytů pro děti z kojeneckých ústavů a dětských domovů – zůstává nezměněný, rovněž tak spolupráce Oriflame a Nadace Terezy Maxové. Za tři uplynulé ročníky se získalo celkem 1 800 000 Kč a na ozdravné pobyty se díky tomu dostalo více než 600 dětí.

Oriflame je jednou z nejrychleji rostoucích kosmetických společností na světě. Operuje v 55 zemích a ve více než 30 z nich má vedoucí postavení v některém segmentu. Oriflame nabízí kompletní sortiment kvalitních přípravků péče o pleť, tělo a vlasy, vůní a dekorativní kosmetiky, jež je distribuován prostřednictvím 1,5 milionů nezávislých kosmetických poradců. Přestože se společnost dynamicky rozrostla, vždy byla a zůstává věrná svým základním hodnotám a původnímu obchodnímu záměru – Oriflame je přírodní švédská kosmetika prodávána přítelem příteli. Oriflame je spoluzakladatelem World Childhood Foundation. Oriflame Cosmetics je obchodována na stockholmské burze cenných papírů.


Více informací o společnosti Oriflame najdete na www.oriflame.cz.

Napsal/a: Komerční sdělení

Toto taky stojí za přečtení!

Recenze: Štěpán Kobliha není žádná bábovka

Kniha od spisovatelky Ivy Geckové Štěpán Kobliha není žádná bábovka, jež vydalo nakladatelství Grada, strhne všechny své malé čtenáře

Čtu dál →

3 tipy na pohodový nákup s dítětem

Ať to odkládáte, jak chcete, stejně se tomu úplně nevyhnete. Do obchodu s dítětem aspoň jednou za čas musíte. A

Čtu dál →

Recenze: Sourozenci – o spravedlivé výchově

Snaha o aplikování spravedlivé výchovy mezi naše potomky někdy bývá velkou zkouškou nervů, a leckdy i těžko rozlousknutelným oříškem. A právě

Čtu dál →

Co na to říkáte?

Vaši e-mailovou adresu si necháme pro sebe.

Sdílet
Sdílet
TOPlist