Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Naštvali mě!!!
Ahoj holky, jsem naštvaná (je to ale slabé slovo). Před týdnem jsem si objednala pračku (možná některá víte) na nejmenovaném obchodním serveru. Dnes konečně volal pán z přepravní služby, že mi ji vezou. Přijel, dal nám ji do průjezdu, podívám se a on to je úplně jiný typ, než jsem si objednala. No nic, volám do obchodu, a prý ji tedy mám vrátit přepravci a nic neplatit.
Teď mejluju jak divá, žhavím dráty, abych něco vyřídila. Pořád mě jen odkazují na jiná čísla, kde to nikdo nebere.
Ach jo, doma už není kam špinavé prádlo dávat a pračka v nedohlednu.
Co teď? Objednávku asi sama od sebe zrušit nemůžu, že?
Nejraději bych si ji objednala jinde, ale zase ta čekací doba. V kamenném obchodě bude zase dražší. Jsou s tím jen starosti.
Tak asi nezbyde, než vytáhnout valchu a hurá na to 🙁
Ahoj Hani!
To se Ti vůbec nedivím, že jsi naštvaná. Co si zavolat na sdružení obrany spotřebitelů, jestli můžeš odstoupit od smlouvy a objednat pračku někde jinde.
Tak držím palce, ať vše dobře dopadne.Mirka
Hani, to je situace 🙁 Určitě se nedej, držím palce, ať to dobře dopadne a ať brzy pereš, vím co to je, zůstat s dětmi delší dobu bez pračky. Hodně štěstí!
Ahojky, tohle je dost neprijemny, ja take spis casteji objednavam na netu, ale delam to tak, ze vybiram pouze z tech e-shopu, ktere maji i kamenne obchody, takze nakoupim za cenou platnou na internetu a zbozi si prevezmu z kamenneho. Je to nejjistejsi. Nevim, kde bydlis, ja jsem z Prahy, takze je tady opravdu moznost v tomhle vetsi, ale pokud jsi odjinud, tak treba vyber obchod, ktery je k tvemu bydlisti nejbliz, pak i na prodejne lze dohodnout dopravu. Budes mit jistotu, ze ti opravdu daji to cos objednala.
Kazdopadne moc preji aby vse dopadlo dobre. 🙂
Hani, a doufám, že jsi to tedy neplatila? Nebo jo?
Nevím, co poradit. Škoda, že nebydlíš blíž, poskytla bych Ti svoji pračku. Nebo mám ve sklepě starou vířivku, pere dobře. Pořád lepší, než valcha. Kdybys chtěla, zítra Ti ji můžu dovézt (i se ždímačkou).
No to se ti nedivím já bych byla na nervy já bych je hnala drž se to dobře dopadne!
Ahoj holky, jsem naštvaná (je to ale slabé slovo). Před týdnem jsem si objednala pračku (možná některá víte) na nejmenovaném obchodním serveru. Dnes konečně volal pán z přepravní služby, že mi ji vezou. Přijel, dal nám ji do průjezdu, podívám se a on to je úplně jiný typ, než jsem si objednala. No nic, volám do obchodu, a prý ji tedy mám vrátit přepravci a nic neplatit.
Teď mejluju jak divá, žhavím dráty, abych něco vyřídila. Pořád mě jen odkazují na jiná čísla, kde to nikdo nebere.
Ach jo, doma už není kam špinavé prádlo dávat a pračka v nedohlednu.
Co teď? Objednávku asi sama od sebe zrušit nemůžu, že?
Nejraději bych si ji objednala jinde, ale zase ta čekací doba. V kamenném obchodě bude zase dražší. Jsou s tím jen starosti.
Tak asi nezbyde, než vytáhnout valchu a hurá na to 🙁