Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Škola z pohledu rodičů
Brmbulka nadhodila, že by se rodiče mohli zapojit do debaty, co je o škole zajímá? Co se jim na škole líbí, co ne, co by se mělo zlepšit…..
Takže tady je prostor:o)
Učitelek je nás tu dost, rodičů ještě víc;o), takže očekávám, že tato debata bude občas asi ostrá, občas velmi inspirující, ale hlavně doufám, že se každý dozví to, co by vědět chtěl nebo potřeboval.
Třeba to nedopadne tak, jak má napsáno na svém CD pan Donutil: „Ptejte se mě, na co chcete, já na co chci odpovím.“ ;o)
Brmbulko :-)) Já taky myslím, že snad ve škole bude ok. Svačinu jí dám jednu :-)). Ale co nezapomene Terezka, tak to zapomenu já :-)) Já si snad musím pořídit diktafon, kterej na mě zařve večer v 10h všechno, co do toho odpoledne cestou autem namluvím.
Jinak – snažím se nedávat jí na výběr… Ale občas se tomu nevyhnu. :-))
a vladko…jeste me cestou do prace napadla jedna vec…kdyz se neumi rozhodovat mezi vice moznostmi….coz ji tak nedavat na vyber ale proste naservirovat jen moznost jednu?:)
nene…pavlionko…ja jen mam asi ten dar videt uplne vsechny moznosti…ale spis bych chtela mit dar vybrat z tech moznosti vzdy tu nejlepsi:)
hele…kresleni je radost…neni o vykonu…at se treba rozhoduje hodinu….ale nevyrusuje ostatni:)…a svacina?….no co ji das do aktovky to bude muset snist…hlavne ji nedavej svaciny dve:)…hele uvidis ..ve skole te prekvapi:)..na to mam nos
Já se obávám, že Terezka největší problém bude mít třeba u kreslení, kde se bude muset rozhodnout co bude kreslit. Tam je možné, že se bude rozhodovat třeba i 10-20 minut (a to jí k tomu ještě musí někdo nutit). Pro ní je neřešitelnej problém rozhodnout se, jestli si vezme k svačině maty, nebo jogurt.
Já nevím. Já v ní pořád spíš vidím ten aspergrův syndrom…
Prášek jsem jí dala 2x večer (má ho mít jen na spaní, ona se bojí usnout, má nějaké hrůzné představy..), asi to nemá žádnej efekt. Vlastně jo – už si ho stihla zařadit do svého večerního rituálu a dnes už ho vyžadovala – chyběl jí do pořadníku. Takže teď jí zase sáhodlouze budu připravovat na to, že jí holt zase z pořadníku vypadne.
Díky moc, potěšily jste mě :-))
no joooooooo:oDDD
Ty máš úžasný dar vidět věci až do absurdit;o)))
Pavlinko…no chvala panu bohu ze do nedokazeme ve vsem:)…manzel by se asi divil:)
Jo, na to už jsem taky došla, že pokud něco ode mě někteří nepochopí, je lepší k nim šoupnout „asistenta“ – dítě, které pochopilo. Já už prostě nevím ,jak jinak jim to říct a to dítě to tak jaksi „dětsky“ vysvětlí, že i ti nejnechápavější to pak jaksi pochytí.
Ale je to zajímavé, že? Asi už se nedokážeme ve všech věcech snížit na úroveň dítěte.
pavlinko….jo a u nekterych nestaci rict zacni…ale kazdych pet seknud pripimenout ze ma neco delat:)…a presne jak pise pavinka…nemuzeme brzdit ty co jsou rychlejsi…tak jim davame praci navic…a nemuzeme znevyhodnovat ty pomalejsi….je to sila kdyz vysvetlujes co se ma delat a nez to doreknes tak 10 jich to odevzdava…a dalsich 10 zveda ruku protoze nevi co ma delat…..ja to obcas resim tak ze ti rychlejsi pak jdou ke „svemu“ diteti..(jsou pasovani na asistenty) a vysvetli jim to…nerikaji reseni…vysledek…ale postup…a a tim ucenim se uci…a zjistila jsem ze pouzivaji jednodussi vysvetleni nez podavam ja a kolikrat se ja ucim od tech deti….tim se tmeli i koletiv…a ti rychlejsi se citi potrebnejsi…..je parada sledovat ten cvrkot a kdyz pak rikam hodnoceni jsou svi asistenti hrdi na sve zacky
Jo a ještě k těm práškům – brala bych to jako poslední možné řešení, když už nic jiného nezabírá. Rozhodně bych předtím zkusila různé přístupy.