Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Zdá se mi to divné
Zdravím všechny co jsem chodí nejen poradit.Sama bych se s vámi podělila o problém s kterým si nevím rady.Mám synka chodí do 6 třídy.Je dyslektik,těžší forma dysgrafie.ADHD(hyperaktivita,poruchy pozornosti atd.)3 roky navštěvoval dyslektickou třídu v které nějaké velké problémy nebyli.V 6 třídy byl integrován do nedyslektické třídy s posudkem výše uvedeným.Tady však z jazyky začlo velké problémy.V pololetí propadal jak z AJ tak i z ČJ. Z AJ si to dokázal opravit.Ale v ČJ stale propadá i když se snaží hlásí se.Paní učitelka dle jeho slov však přehlíží a nedá mu šanci.I když v individualním plánu má napsáno preferovat ustní zkoušení.Když jsem byla osobně za paní učitelkou tak mě s klidem oznámila abych uvažovala nad specialní školou dříve pomocnou.Je zajímavé že žádný ať z PPP či dětské psychiatrie mě nezavysle na sobě řekli že syn není adept do zvláštní školy.Dokonce mě paní doktorka sdělila jak může dyslektik propadat?
Je i to zajímavé že jeho spolužáci s kterými chodil do dyslektické třídy taktéž z ČJ PROPADAJÍ.Nevím co si o tom mám myslet.
Prosím zdělte mě svuj názor a jak mám postupovat?Budu všem strašně vděčná.
Mirčule
brmbule, neznaly:-( ale bojovat s těmi, co mají dětem pomáhat je opravdu vysilující. v současné době je synek vyučený, pracuje, a je v pohodě. ale z učitelek na SPECIÁLNÍ základní škole (ne zvláštní, ale pro děti se specifickými poruchami učení) měl záchvaty (epileptické), já vynervovaná a na prášky. hned po opuštění mendláku mu záchvaty přestaly. ale tu možnost vzdělání mu už nikdo nevrátí. hodně by mě zajímalo, kde po ukončení mendláku skončila paní ředitelka (asi ale v klídku v důchodu) a hlavně výchovná poradkyně horká:-( místo pomáhání dětem je ničily. není prostě vše tak jak by mělo být. jsou učitelky, které děti s HCDC prohlašují za grázly a pitomce. naštěstí mladší synek narazil na výborné učitele.
radka
podivejte…jste maminka a tudiz je tu skola pro vas ne vy pro skolu….pokud vam tohle vse reknou ze ho vyhodi atd..nechaji propadnout…asertivne odpovezte ze si to nechate proverit na skolni inspekci…cekaji ze to vzdate…jste v pravu…budte klidna a trvejte na svem….respektovani zpravy z PPP…jez je dano vyhlaskou a ta je pro ucitele zavazna stejne jako doporuceni PPP
Mirčule
Děkuji moc za vaše reakce.Zítra jdu za pani učitelkou.Ale již teď mám žaludek na jak vodě
.Zdali s ní vubec bude nějaká řeč.Myslím si že si bude trvat na propadnutí.Chtěla jsem se ještě zeptat když se od toho škola bude chtít distancovat?A nebude ochotna vijít vstříc?Jak dál?Ještě jednou dík
Mirčule
jako tohle bych i ted nekde nahlasila dyskalkulik nemuze propadnout z matematiky….
radus…znaly jsme se tehdy?….vetsinou to rodice vzdaji…..to chtelo resit pres skolni inspekci….nebo ombudsmana….
brmbulko, mě výchovná poradkyně vysvětlila (paní Horká z Mendláku), že když budou chtít, propadne ze všeho. jako dyskalkulik, dislektik, disneuretik a trpící dispinxií propadl z fyziky, chemie a matiky. (schválně ze třech aby nemohl dělat reparát). oni ti učitelé nejsou všichni jako ty:-( a na kraji jen krčili rameny.
radka
Jeste mne napadla jedna vec…spojte se s vychovnou poradkyni…ktera by u sebe mela mit kopii vysetreni z PPP…je to clovek ktery je skoleny a pokud pani ucitelka vubec netusi neco o povinnosti dodrzovat vyhlasku vychovny poradce by ji to mel ze sve pozice vysvetlit
Budu stručná, ale snad věcná.
1. nemůže propadat z jazyků!!!!!nesmí…se svou diagnozou ne anavíc by mel byt slovne hodnocen
2. obecně na 2. stupni bohužel tyto SPU učitele nerespektuji(existuji vyjimky)….ale dle vyhlasek a skolskeho zakona MUSI ucitel respektovat doporuceni tim spise ze je syn integrovany.
3.Nenechte se otrávit…evidentne neumi pani ucitelka s temito zaky pracovat a vas syn je pro ni jen prace navic tim padem i cas ktery ona neni ohcotna mu davat a venovat .
4.Řeste vse s vedeni a odvolavejte se na vysetreni a doporuceni Z PPP….MUSI BYT RESPEKTOVANO!!!
Zdravím všechny co jsem chodí nejen poradit.Sama bych se s vámi podělila o problém s kterým si nevím rady.Mám synka chodí do 6 třídy.Je dyslektik,těžší forma dysgrafie.ADHD(hyperaktivita,poruchy pozornosti atd.)3 roky navštěvoval dyslektickou třídu v které nějaké velké problémy nebyli.V 6 třídy byl integrován do nedyslektické třídy s posudkem výše uvedeným.Tady však z jazyky začlo velké problémy.V pololetí propadal jak z AJ tak i z ČJ. Z AJ si to dokázal opravit.Ale v ČJ stale propadá i když se snaží hlásí se.Paní učitelka dle jeho slov však přehlíží a nedá mu šanci.I když v individualním plánu má napsáno preferovat ustní zkoušení.Když jsem byla osobně za paní učitelkou tak mě s klidem oznámila abych uvažovala nad specialní školou dříve pomocnou.Je zajímavé že žádný ať z PPP či dětské psychiatrie mě nezavysle na sobě řekli že syn není adept do zvláštní školy.Dokonce mě paní doktorka sdělila jak může dyslektik propadat?
Je i to zajímavé že jeho spolužáci s kterými chodil do dyslektické třídy taktéž z ČJ PROPADAJÍ.Nevím co si o tom mám myslet.
Prosím zdělte mě svuj názor a jak mám postupovat?Budu všem strašně vděčná.
Mirčule