Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
ŠVD: Jak probíhají třídní schůzky?
Máme za sebou konec kalendářního roku a před sebou konec 1.pololetí roku školního a tím pádem i třídní schůzky.
Zajímalo by mě, jak třídní schůzky probíhají u vás?
Co vše na nich řešíte? Co se dozvíte?
Budu ráda za všechny Vaše postřehy. 🙂
Tak nás čekají třídní schůzky až někdy v únoru, koncem pololetí je nemíváme.
Každé pololetí jsou u nás rodičáky dva
– hned na začátku (kolem půlky září a v únoru podle toho, jak jsou prázdniny) společná schůzka pro celou třídu, kde se řeí organizační záležitosti
– kolem čtvrtletí individuální konzultace, kam jde každý zvlášť, ale i s dítětem – tam se řeší prospěch, na každého má uč vymezených 15-20 minut (jak v které třídě), probírá se nejen učení a známky, ale tak nějak všechno kolem žáka, co komu jde, na čem se dá ještě zapracovat, uč se ptá i dítěte, co se mu ve třídě líbí a nelíbí, jestli by chtělo něco změnit atd.
V páté třídě jsme teď s uč prošli čtvrtletní písemky.
Termín si zapisujeme na těch organizačních schůzkách na začátku pololetí.
Blbý je, když se někdo ve třídě zasekne, protože toho mají na řešení víc, a celý rozpis se pak posunuje donekonečna, takže člověk neví, kdy nakonec přijde na řadu. To je pak problém, když má člověk jít na pohovor do dvou nebo více různých tříd si to nějak rozplánovat. Jinak se mi ale tenhle způsob moc líbí.
Máme za sebou konec kalendářního roku a před sebou konec 1.pololetí roku školního a tím pádem i třídní schůzky.
Zajímalo by mě, jak třídní schůzky probíhají u vás?
Co vše na nich řešíte? Co se dozvíte?
Budu ráda za všechny Vaše postřehy. 🙂