Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
ŠVD: Jste spokojeni s rozvrhem?
Jak jste vy a vaše děti letos spokojeni s rovrhem hodin?
Vyhovuje vám délka vyučovacího dne? Máte pocit, že jsou děti ve škole moc dlouho, nebo naopak málo?
Naboural vám a vašim dětem školní rozvrh koníčky, tréninky apod.?
Nebo máte připomínky ke skladbě předmětů?
Zapojte se do diskuze a napište!
Tak mi to nedalo a vytáhla jsem starou žákovskou s rozvrhem a měli v té 4. třídě:
8× Čj, 5× M, 3× Aj, 2× Vl, 2× Tv, 2× Vv, 1× Př, 1× Hv, 1× Pč
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:38)Peti, máme to úplně stejně! Ale asi tam máš někde chybu, protože když sečtu tvé hodiny, vyjde mi 25 celkem. Což odpovídá 5×5 hodin. :-)Tedy tu hodinu navíc nevidím. 🙂
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 20:46)No jsem tele 🙂 Má tam být 2× Př 🙂
Letos mají místo jedné češtiny informatiku.
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:53)Tak vyřešeno, máte o hodinu Př více! Čekala bych spíš, že to bude třeba angličtina. Proč zrovna Př?
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 20:55)No to já nevím 🙂 Ale spíš bych se ptala, proč je u vás o hodinu míň, tak nějak to beru že vlastivěda a přírodověda jsou ve stejným rozsahu. Těžko říct 😉 Třeba se u vás podařilo vyselektovat jen to užitečný a zajímavý. Mně přišlo, že u nás se učili v přírodovědě vesměs samý nezáživný zbytečnosti, kterým nevěděli hlavu ani patu.
(Citováno od Petra z 23.9.2014 21:05)My máme tuto učebnici:
http://images.zbozi.cz/zbozi-images/5375070b4b532083065b0100.jpg
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 21:13)
Myslím, že měli taky Novou školu, ale určitě to staré vydání, tohle podle toho barevného kolečka tipuju už na to novější. Těžko říct, jak moc velký je v tom rozdíl.
Ono bude hodně záležet na tom, co všechno budou podle těch učebnic dělat, jestli to pojedou poctivě jedno po druhým, nebo si vytáhnou to, co jim přijde aspoň trochu zajímavé.
Však pak napiš, jak se přírodověda u vás líbí 😉
Já jsem se děsila testů, kdy jsme drtili rozdělení hospodářských rostlin a podobný chuťovky.
Co tu řešíte ? Kroužky? Ty jsou odpoledne. Myslím, že jsou pro vyplnění odpoledních činností.
Milá děvčata,
chodila jsem do školy v 60. letech. Hlouposti, které tu řešíte jsou mnohdy hloupé. Občas se někdy zamyslete někdy samy nad sebou.Řešíte pitomosti, řešíte své neschopnosti.
Peťko u nás ve škole už mají čtvrťáci jeden den v týdnu 6 hodin.
A náš rozvrh-u prvňáka každý den 4 hodiny,a kroužky co si vybral má až odpoledne.U středoškolačky už je to horší,jeden den má sice jen 4 hodiny,jinak má ale 6,7 a 8 hodin,k tomu kroužek a tak 3 dny v týdnu je pryč z domu od 6.20 do 17.50hod
(Citováno od alena5 z 22.9.2014 20:48)Aleno a těch 8 hodin je v kuse?
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 19:02)Peťko je,jen mají pauzu myslím že 20 nebo možná 30 minut na oběd a to mají 4 vyučovací hodiny a pak 4 klasické 60 minutové hodiny praxe,takže končí v 16 hodin.
(Citováno od alena5 z 23.9.2014 22:10)Aha, takže to mají rozdělené ještě na praxi. Už jsem myslela, že jedou 8 hodin nonstop. 🙂
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 22:11)
I tak je to na soustředění náročné,protože na praxi se musí soustředit aby věděli co dělají a nebyl naějaký průšvih,protože pracují v chemické laboratoři.A ty dva dny kdy mají 7 hodin,se už ale jedná o klasickou výuku
Ahoj,
u nás v 7. Třídě jeden den 7 hodin, jinak po 6.
V 5. Třídě 5 hodin jeden den šest, ve 3. Třídě 5 hodin s tím ze ji Kroužky navazují přímo na vyučování nebo chvilku čekají třeba v družině, ti starší v šatně.
Docela to jde.
(Citováno od Marien z 23.9.2014 06:05)Marien, toto mě velmi zajímá. U vás mohou na kroužek děti čekat v šatně? U nás to neexistuje. Učitelka, co má u šaten dozor dbá na to, aby se děti oblékly a hned opustily budovu. Takže děti vyhodí ze školy na mráz či déšť a tam čekají třeba 30 minut, než jim začne kroužek. Každý rok o tom rodiče na schůzkách diskutují a chtějí řešení, bohužel nic se nezměnilo.
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 19:05)
u nás taky musíme děti ze šaten vyhazovat (dozory mají uklízečky a ne učitelky),ale děti mají povinnost být v družině nebo ti starší v klubu a buď je na kroužek vodí-to ty menší,nebo mají přicházet cca 5-10 minut před začátkem.Týká se to kroužků které jsou v prostorách školy.
Milá děvčata,
v první třídě mají děti 20 hodin, ve druhé 22 hodin, od třetí 25 hodin. co řešit.
Peťko u nás ve škole už mají čtvrťáci jeden den v týdnu 6 hodin.
A náš rozvrh-u prvňáka každý den 4 hodiny,a kroužky co si vybral má až odpoledne.U středoškolačky už je to horší,jeden den má sice jen 4 hodiny,jinak má ale 6,7 a 8 hodin,k tomu kroužek a tak 3 dny v týdnu je pryč z domu od 6.20 do 17.50hod
(Citováno od alena5 z 22.9.2014 20:48)Aleno a těch 8 hodin je v kuse?
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 19:02)Peťko je,jen mají pauzu myslím že 20 nebo možná 30 minut na oběd a to mají 4 vyučovací hodiny a pak 4 klasické 60 minutové hodiny praxe,takže končí v 16 hodin.
(Citováno od alena5 z 23.9.2014 22:10)
Aha, takže to mají rozdělené ještě na praxi. Už jsem myslela, že jedou 8 hodin nonstop. 🙂
Peťko u nás ve škole už mají čtvrťáci jeden den v týdnu 6 hodin.
A náš rozvrh-u prvňáka každý den 4 hodiny,a kroužky co si vybral má až odpoledne.U středoškolačky už je to horší,jeden den má sice jen 4 hodiny,jinak má ale 6,7 a 8 hodin,k tomu kroužek a tak 3 dny v týdnu je pryč z domu od 6.20 do 17.50hod
(Citováno od alena5 z 22.9.2014 20:48)Aleno a těch 8 hodin je v kuse?
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 19:02)
Peťko je,jen mají pauzu myslím že 20 nebo možná 30 minut na oběd a to mají 4 vyučovací hodiny a pak 4 klasické 60 minutové hodiny praxe,takže končí v 16 hodin.
Tak mi to nedalo a vytáhla jsem starou žákovskou s rozvrhem a měli v té 4. třídě:
8× Čj, 5× M, 3× Aj, 2× Vl, 2× Tv, 2× Vv, 1× Př, 1× Hv, 1× Pč
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:38)Peti, máme to úplně stejně! Ale asi tam máš někde chybu, protože když sečtu tvé hodiny, vyjde mi 25 celkem. Což odpovídá 5×5 hodin. :-)Tedy tu hodinu navíc nevidím. 🙂
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 20:46)No jsem tele 🙂 Má tam být 2× Př 🙂
Letos mají místo jedné češtiny informatiku.
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:53)Tak vyřešeno, máte o hodinu Př více! Čekala bych spíš, že to bude třeba angličtina. Proč zrovna Př?
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 20:55)No to já nevím 🙂 Ale spíš bych se ptala, proč je u vás o hodinu míň, tak nějak to beru že vlastivěda a přírodověda jsou ve stejným rozsahu. Těžko říct 😉 Třeba se u vás podařilo vyselektovat jen to užitečný a zajímavý. Mně přišlo, že u nás se učili v přírodovědě vesměs samý nezáživný zbytečnosti, kterým nevěděli hlavu ani patu.
(Citováno od Petra z 23.9.2014 21:05)
My máme tuto učebnici:
http://images.zbozi.cz/zbozi-images/5375070b4b532083065b0100.jpg
Tak mi to nedalo a vytáhla jsem starou žákovskou s rozvrhem a měli v té 4. třídě:
8× Čj, 5× M, 3× Aj, 2× Vl, 2× Tv, 2× Vv, 1× Př, 1× Hv, 1× Pč
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:38)Peti, máme to úplně stejně! Ale asi tam máš někde chybu, protože když sečtu tvé hodiny, vyjde mi 25 celkem. Což odpovídá 5×5 hodin. :-)Tedy tu hodinu navíc nevidím. 🙂
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 20:46)No jsem tele 🙂 Má tam být 2× Př 🙂
Letos mají místo jedné češtiny informatiku.
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:53)Tak vyřešeno, máte o hodinu Př více! Čekala bych spíš, že to bude třeba angličtina. Proč zrovna Př?
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 20:55)
No to já nevím 🙂 Ale spíš bych se ptala, proč je u vás o hodinu míň, tak nějak to beru že vlastivěda a přírodověda jsou ve stejným rozsahu. Těžko říct 😉 Třeba se u vás podařilo vyselektovat jen to užitečný a zajímavý. Mně přišlo, že u nás se učili v přírodovědě vesměs samý nezáživný zbytečnosti, kterým nevěděli hlavu ani patu.
Tak mi to nedalo a vytáhla jsem starou žákovskou s rozvrhem a měli v té 4. třídě:
8× Čj, 5× M, 3× Aj, 2× Vl, 2× Tv, 2× Vv, 1× Př, 1× Hv, 1× Pč
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:38)Peti, máme to úplně stejně! Ale asi tam máš někde chybu, protože když sečtu tvé hodiny, vyjde mi 25 celkem. Což odpovídá 5×5 hodin. :-)Tedy tu hodinu navíc nevidím. 🙂
(Citováno od Peťka z 23.9.2014 20:46)No jsem tele 🙂 Má tam být 2× Př 🙂
Letos mají místo jedné češtiny informatiku.
(Citováno od Petra z 23.9.2014 20:53)
Tak vyřešeno, máte o hodinu Př více! Čekala bych spíš, že to bude třeba angličtina. Proč zrovna Př?