Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Reklamace a vše kolem nich....
Díky hypotetické otázce k reklamaci melounu, mě zajímá:
CO JSTE OCHOTNÉ JÍT REKLAMOVAT, A CO UŽ NÉ?
MÁTE NĚJAKOU HISTORKU SVOU NEBO SVÉHO OKOLÍ O “NESMYSLNÉ“ REKLAMACI?
MÁTE DOBRÉ ZKUŠENOSTI S REKLAMACEMI A UMÍTE PŘI NICH JEDNAT?
Kdyby bylo po manželovi tak nejde reklamovat nic od bot ani k tv, má pocit že je to opotřebované…..
marinádo tak to jsou perličky, tak to by člověk snad ani nevymyslel kdyby chtěl…pokud vydoluješ ještě nějakou perličku sem s ní…
Inori jsem měla na mysli hlavně ty kuriozní od zákazníků 😀 no a další asi problém je že musíš zachovat asi dekorum a neposlat ho někam i když víš že lže jak divý…
já si také myslím že mají vysledované co a jak je možné…
stejně jako policajti vědí své, kamarádka v týdnu dostala pokutu za pás v autě, jezdí bez něj, no a z pokuty byla nadšená protože ji prej vybíral Prachař (jsem si dělala legraci že má asi vedlejšák)a dal jí jen stovku a tak se ho pak ptala jak to poznal protože prý ten pohyb tam naznačila 😀 a on jí říkal vy jste tak malá, přisunutá na volantu a za váma se to bimbá a že jste nazatloukala tak je to jen za stovku. 😀 no to je trochu mimo mísu, ale i tam si myslím že pohádky nepomůžou vědí a poznají…
marinádo tak to je milé, člověku je nepříjemné už jen to že musí něco řešit a vždy s obavou co bude a pak vstřícné jednání potěší…
králíčku to s těma kalhotama zamrzí, hlavně že je vzala a ač jinou barvu ale doma máš kalhoty co jsou v pořádku…i po tom co jsi je vyprala a to byl normální krámek nebo vietnamec?
nevím proč se ptám ale tak mi jede v hlavě otázka, jestli jste reklamovali i tam?
REKLAMUJETE I U VIETNAMCŮ???? já jsem tam asi nikdy nic nešla reklamovat, v normálním krámu ano…ted mi to tak při pročítání a psaní došlo…dostáváte lístky u nich?
Jani, toho se bojím nejvíc – že budu muset reklamovat něco, co mi přišlo balíkem. Zatím jsem měla štěstí…
Já jsem dvakrát vyreklamovala po telefonu balík, ve kterém přišlo rozbité zboží. Pokaždé mi zaslali nový s tím, že nejsem první ani poslední kdo toto reklamuje. Boty mi vydrží, nebo se rozbijí těsně po záruce:(Asi tak jako většina věcí:(
Když mi prodají vadný kus, tak reklamuju, nejsem tak bohatá, abych nad tím mávla rukou 🙂 Teď mě napadá např. akvárium za 1400Kč, které protékalo. Nebo boty za 800Kč, které “odešly“ 🙂 U těch bot jsem se rozčílila nejvíc, protože jedna prodavačka ode mě brala reklamaci a druhá do toho pořád hučela:“Vy jste je určitě prala v pračce!“ a takhle asi třikrát dokola, potřetí už si to málem odnesla 🙂 V pračce jsem je neprala a nikdy nereklamuju vadu, kterou způsobíme sami.
Jinak co se kuriozit týká, tak tam to vidím taky spíš z té druhé strany:
1) písemná reklamace laku na vlasy, zaslaná poštou spolu s výrobkem přímo k výrobci – prý uživatelka nemá tolik síly, aby stiskla ten čudlík a tudíž se nemůže lakovat 🙂
2) písemná reklamace (mailem) výrobci – uživatel si stěžoval, že podle reklamy má vůně deodorantu vydržet 72 hodin, on byl tři dny pod stanem, nemyl se, jen se voněl tím výrobkem a manželka si i přesto stěžovala, že smrdí, proto žádá vrátit peníze 🙂
Bamisko, zas tak tomu nerozumím, nebudeme přehánět 🙂 Běžně uživatelsky nic nereklamuju. Kdybych měla jít reklamovat třeba boty, tak v tuhle chvíli bych musela hledat na co všechno se u bot může vztahovat a na co se mám připravit. Navíc bych asi ani nenašla doklad, takže by ani nemělo význam o reklamaci uvažovat 😀
Konkrétní povánoční příklad může vypadat třeba následovně. Pán si před vánoci koupil nový TV tuner, přes svátky se vesele díval na TV v počítači a potom přišel, že mu to najednou přestalo fungovat a chce vrátit peníze. Tak z pána obtížně dolujeme popis závady až z něj nakonec pomalu leze, že se neukazuje obraz. Připojíme zařízení k našemu počítači a zjišťujeme, že je všechno v pořádku. Pán dál pokračuje, že ale doma mu to nefunguje a chce vrátit peníze. U nás to ale funguje a tak pánovi nabídneme, že se domluvíme, kdy by oběma stranám vyhovovalo, aby se u něj doma stavil technik a vyřešil problém na jeho počítači, samozřejmě ne zadarmo, protože to zařízení je v pořádku. Pán trvá na tom, že technik musí přijít okamžitě, jinak chce vrátit peníze a zas dokola, že ale doma mu to nefunguje… Taková situace může trvat poměrně dlouho a po celou dobu nesmíte tomu člověku dát najevo nějakou lítost, protože jak vystrčíte malíček, sežere vám obě ruce, nohy a nejlíp i hlavu.
Vlastně jednou jsem zkoušela reklamovat vypranej telefon, nešla jsem se s nima hádat, chtěla jsem vyzkoušet jejich přístup. Neuznali mi to 🙂 Lákalo mě to vyzkoušet, protože třeba když zavoláte do HP, že vám zlobí tiskárna, tak se s vámi domluví na výměně. Vy zabalíte do krabice starou tiskárnu, kurýr si pro ni přijede a rovnou vám přiveze novou. Je ale nutný jim popsat závadu, ne jen že to nefunguje 😀 a je možný, že oni vědí o nějaký vadný sérii ve výrobě a ku spokojenosti všech rovnou vyměňují za novou.
já naposledy reklamovala foto knihu k 18inám Vašíka mám ji schovanou hmmm a kde? Byla poničená a volala jsem tam a hned bez nutnosti obštrukcí a vysvětlování jsem ji poslala zpátky a poslali novou a chtěli i že proplatí poštovné ale to jsem dvacku neřešila anikam číslo účtu neposílala 😀
zuzino boty reklamujem pravidelně, vašík v 3a sportu a pokaždé bez problému sice to tam měsíc leží ale pak uznají a odchází s jinejma botama většinou je to neopravitelné i daichmen nedělala prblémy, tam ale reklamoval zase jen kluk značku vty já mám boty vždy do roztrhání a dobré….
Inori a nenejdeš chvilku a nepopíšeš nějaký případ? Je vidět že víš o čem mluvíš
ostatní pročtu později ….
Makineo, pěkný 🙂
Než jdu reklamovat, tak hledám chybu u sebe, jestli jsem špatně nezapojila, nenastavila.. Vlastně doma mi všechno funguje, jen v práci je třeba občas reklamovat, i kdyby to byla prkotina. U chyb na nákupních lístcích z obchoďáků zvažuju, jestli za těch šest korun stojí můj drahocenný čas, nakonec nestojí.
Z pohledu reklamací nemám ráda dobu povánoční/posilvestrovskou. Lidi si vyloženě nakoupí s tím, že si užijou a do 14 dnů to rozbalené a použité přinesou zpátky. Jenže nakupovali v kamenném obchodě, kde měli možnost si to osahat a vyzkoušet a všechno funguje, tak není co reklamovat. Jeden by nevěřil, co všechno z nich dokáže vypadnout, když už nevědí, co by si ještě vymysleli a všem takovým jde o vrácení peněz, nikdy ne o výměnu za funkční zboží. A jak se dokážou vztekat na důkaz svýmu pocitu, že nejednají nečestně, kterýmu snad v tu chvíli sami věří.. Naštěstí takových moc není, ale jsou nezapomenutelní.
z nás mají obchodníci radost,protože reklamovat nechodíme 🙁 nejsme s manželem ani jeden na nějaké dohadování a je fakt,že někdy si to potom ,,vyčítám“,že jsem třeba měla….nejč. důvody by byly boty koupené u Deichmanna nebo v CCC,a minulý týden jsem koupila prckovi v Hypernově plátěné tenisky a hned na první vycházce se mu odtrhla guma na špičce….pokud ještě najdu paragon,že bych to zkusila?
Objednávali jsme bráchovi k narozeninám sadu skleniček na víno a karafu…jelikož byl manžel delší dobu na služebce…tak jsme si to nechali poslat…což se mi moc nelíbilo, ale jinak to nešlo…jít na oslavu bez dárku, jsem nechtěla… ale při otevření byla jedna sklenička rozbitá…tak jsem hned volala na ten eshop, byl pátek odpoledne a kupodivu to někdo vzal a že mám vše sepsat písemně a poslat fotky…
Nevím, koho to byla vina, ale bylo to blbě zabalené, neoznačené jako křehké…takže jsem se pak divila, že byla rozbitá jen jedna…
A včera mi přišel mail, že skleničku posílají a jako bonus 2 dětské plovací kruhy 🙂 což se nám hodí, protože jsme stejně chtěli kupovat pro holky…
Jinak ani nevím, jestli jsme něco reklamovali…
Ale u nás ve vyhlášené hospodě prý začali dávat studené a přesolené jídlo – což se nám nestalo, ale už skoro nikam nechodíme…ale já bych se ozvala a chtěla nápravu…
Ale jídlo mě nikdy nenapadlo reklamovat i když se kolikrát stalo,že kuchaři ujela ruka se solí.Nevěděla jsem zda bych pochodila a jaké požít argumenty.