Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Chystají si děti aktovku a školní věci samy?
Pomáháte dětem chystat věci do školy, nebo to dělají sami?
S dcerou jsme to dělali spolu, od 3tí třídy to dělá sama, já jsem jenom zkontrolovala. Teď už ani nekontroluji 🙂
Syn je v tomhle lajdák. Můsím kontrolovat všechno každý den.
Někdy to jsou boje. Pouzdro děsné, o složkách ani nemluvím. Dost často nemá poloviny učebnic a sešitů obalených a všechno je rozházené po aktovne. Pouzdro má poloprázdné, zbytek se hledá v aktovce. 🙁
Marinado, to jsi dobrá, mně to trvalo skoro dva roky, než jsem na to přišla. – až jak začali nosit do školy víc věcí a zdálo se mi, že má tu tašku nějak moc těžkou. To pak desky letěly jako první – byly nejtěžší a nejzbytečnější.
Desky jsme zrušily hned po prvním použití 🙂 Byl to jen zbytečný krám navíc…i když moc hezký 🙂
Majulko, možná tě potěší, že u nás ani jedna z holek desky na sešity prakticky nepoužívala. Když mi došlo, že je jen zbytečně tahají v tašce a sešity jsou stejně mimo, tak jsme je zrušily, protože to fakt nemělo smysl. Navíc jsou zbytečně dost těžký, mít dalšího prvňáka, už bych je vůbec nepořizovala.
Tak já mám slečnu ve 2. třídě, děláme to tak že jak podepíšu úkol, tak jí řeknu ať si nachystá zase věci zpátky do aktovky, jinak to nekontroluju, předpokládám, že to tak udělá…doma ještě nikdy nic nenechala, ale ve škole pořád něco zapomíná 🙂 chystala jsem i oblečení, ale teďka začala na déčku nějaká pohádka, takže naše jinak pohodlná madam je už v sedm oblečená, protože bych jí televizi jinak ráno nedovolila, takže já když vstávám, tak ona už je nachystaná…
Tak já nekontroluji už docela delší dobu. Podepíšu úkol, který taky většinou nekontroluji, jen občas přepočítám matematiku.
A docela to funguje, žádné poznámky o chybějících učebních pomůckách ještě nepřinesla, takže asi dobrý.
Tašku si naháže sama a že mají často sešity ohnuté rohy jí nijak netrápí.
Já ráno dávám do tašku láhev s pitím a svačinu. Co chce ke svačině si řekne večer, nebo abych jo nezapomněla mi napíše lísteček svačina to a to, snídaně toto.
Náš Péťa se sice snaží dát do tašky alespoň všechno co tam má mít, ale je to tam taky naházený, desky prázdný a vše je mimo. To je ale asi u kluků celkem běžný. Já mám ještě dva starší a to bylo to samé a všichni ostatní synové kamarádek nejsou na tom lépe. Holky jsou v tomto jiný.
Ale alespoň po synovi požadujeme, aby si vše do školy připravoval sám. To uspořádání v tašce, s tím mu pomáháme a když se podívám do školní tašky jeho staršího bráchy, tak se domnívám, že lepší to asi ani nikdy nebude. Jen aby mu tam toho moc nechybělo, už to je myslím veliký úspěch.
Nekontroluju, jsem na to lajdák hlavně já 🙂
A dcera docela taky, je to ten typ, co to tam nějak naháže, rožky ohnuté, svačina rozpatlaná, ale tak nějak víceméně vše má. Kdybych ji hlídala, asi by to bylo ve výsledku vše lepší, ale bylo by to o nervy pro nás obě. Přehled jakž takž mám, když narazím na náhodou na nějaký binec, tak jí to vyhážu nebo ji na to upozorním, ale je to tak namátkou.
Vedu holky k tomu, aby si už večer nachystaly vše do aktovek, jen když chtějí něco zkontrolovat, podepsat, dávají mi to na stůl.
No a ráno kladu kontrolní otázky (to i na věci do kroužků).
Ale občas po domluvě s paní učitelkou kontroluji a podepisuji naprosto vše.
Ano, dcera si chystá od 1.třídy školní věci sama, zezačátku jsem to ale kontrolovala. Paradoxně čím je starší, tím spíš se stane, že něco zapomene. Ale je to opravdu málokdy. Občas na něco podezřelého narazím třeba na stole (např. kružítko, sešit…), tak to se jí zeptám, jestli to nemá mít náhodou s sebou do školy (z 90% ano).
letos už né jen u Míši sedmá třída občas nakouknu, ale u obou díky dys jsem kontrolovala dlouho komplet, ted připomínám věci které většinou nemají mít ve škole pravidelně an různé akce, pomůcky atd. nebo referát, ten pravidelně zůstává na stole…