Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
říkat dětem ve škole dopředu písemky či ne?
Ahojte holky, chtěla bych se zeptat zda je lepší dětem – v 6. třídě říkat dopředu kdy budpou psát písemku a z čeho, myslím tím teď předmět matematika.
Máme problém se synbem – vždy byl samé jedničky až do letošního školního roku – v pololetí měl z matiky 3 a ted mu vychází 4.
A to i přesto že půl až hodinu denně se s ním manžel matiku učí. Jeho učitel má velice specifický styl “ učení“. Každou hodinu bere jinou látku a pak se k tomu neustále nepravidelně vrací, protože děcka nic neví – nemají to zažité. Např. jednu hodinu bere dělení desetinných čísel, duhou obvod čtverce, třetí úhly…. písemky píšou také tak hala bala – dopředu jim neříká kdy a zčeho budou psát.
už jsme s manželem za ním byli, aby aspondětem řekl kdy budou psát a z čeho, aby se na to mohli připravit, ale on že ne, že by z toho měl průšvih a že by se děti učili jen to co bude na písemku a ne to ostatní.
Abych pravdu řekla, já sama nevím jak ho na další hodinu připravit – úlohy nemají když člověk neví, co zrovna budou v té směsi učiva dělat, tak se neorientuju – natož děcko. Takže se snaží naučit celé obsáhlé učivo 6 třídy – už to mají celé probrané a vrací se k tomu – a tak neumí pořádně nic.
Navíc ty písemky ani nenosí dom – učitel jim je dom nedává – takže ani nevíme co mu nejde.
Učitel má 2 roky před důchodem, takže ho ředitel nebude chtít propustit. I kdybychom si stěžovali – a že těch stížností na něho je.
Někdy se stane že jim řekne z čeho budou psát, ale pak dojde ten den do hodiny a řekne že se mu to nechtělo chystat, tak jim dá písemku na něco jiného!!!!!!!!!!!!!
Učí všechny matiky na 2. stupni. Děcka co ted v týdnu dělali v 9. té třídě přijímačky tak díky matice je mnozí neudělali.
V úterý je rodičák.
Prosím poraďte – co s tím, jak jednat s učitelem, vedením…. je správné říkat dětem dopředu písemky?
Kluk díky matice už nechce chodit do školy
ať žije školství, podle mě je pan učitel jeden z mála “čestných“, protože říct dětem předem co budou psát je jasné, že jsou pak výsledky značně zkreslené. Kdyby tací byli všichni, alespoň by bylo vidět, k čemu školy jsou a co se tam děti (ne)naučí.
A k synovi, snažila bych se tolik nelpět na výsledcích (známkách) a pokud by prolézal se čtyřkama, nebo občas propadl, byla bych ráda, že se zabývá tím, co ho baví a ne tím, aby měl jedničky.
jak řešit nevím…jen se vyjádřím k tomu jestli říkat písemky…..
nevidím důvod proč, za nás se hlásily jen čtvrdletky, právě jsme byly nuceni se učit a připravovat a třeba já zrovna z matematiky nemám problém ani po dvaceti letech pomáhat klukovi s lineárníma rovnicema…a osobně si myslím že je to i díky tomu jakým způsobem nás učili(ale i to že mě matika bavila)
já se právě naopak neskutečně rozčiluju když přijde kluk ze školy s tím že budou psát z toho a z toho…to podle mě vede naopak k tomu že lenivý, neučí se vše a spoléhají na to jedno….
vím že by jsi chtěla asi číst něco jiného ale mě se oznamování písemek a zkoušení nelíbí……
Ahojte holky, chtěla bych se zeptat zda je lepší dětem – v 6. třídě říkat dopředu kdy budpou psát písemku a z čeho, myslím tím teď předmět matematika.
Máme problém se synbem – vždy byl samé jedničky až do letošního školního roku – v pololetí měl z matiky 3 a ted mu vychází 4.
A to i přesto že půl až hodinu denně se s ním manžel matiku učí. Jeho učitel má velice specifický styl “ učení“. Každou hodinu bere jinou látku a pak se k tomu neustále nepravidelně vrací, protože děcka nic neví – nemají to zažité. Např. jednu hodinu bere dělení desetinných čísel, duhou obvod čtverce, třetí úhly…. písemky píšou také tak hala bala – dopředu jim neříká kdy a zčeho budou psát.
už jsme s manželem za ním byli, aby aspondětem řekl kdy budou psát a z čeho, aby se na to mohli připravit, ale on že ne, že by z toho měl průšvih a že by se děti učili jen to co bude na písemku a ne to ostatní.
Abych pravdu řekla, já sama nevím jak ho na další hodinu připravit – úlohy nemají když člověk neví, co zrovna budou v té směsi učiva dělat, tak se neorientuju – natož děcko. Takže se snaží naučit celé obsáhlé učivo 6 třídy – už to mají celé probrané a vrací se k tomu – a tak neumí pořádně nic.
Navíc ty písemky ani nenosí dom – učitel jim je dom nedává – takže ani nevíme co mu nejde.
Učitel má 2 roky před důchodem, takže ho ředitel nebude chtít propustit. I kdybychom si stěžovali – a že těch stížností na něho je.
Někdy se stane že jim řekne z čeho budou psát, ale pak dojde ten den do hodiny a řekne že se mu to nechtělo chystat, tak jim dá písemku na něco jiného!!!!!!!!!!!!!
Učí všechny matiky na 2. stupni. Děcka co ted v týdnu dělali v 9. té třídě přijímačky tak díky matice je mnozí neudělali.
V úterý je rodičák.
Prosím poraďte – co s tím, jak jednat s učitelem, vedením…. je správné říkat dětem dopředu písemky?
Kluk díky matice už nechce chodit do školy