Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Neuhrazený pobyt v hotelu
Dala jsem dotaz do poradny, ale raději ještě zakládám diskusi, možná máte někdo zkušenost, nebo radu, co a jak dělat.
Jedná se o situaci, kdy odmítnu zaplatit sumu za přenocování v hotelu, která se mi zdá přemrštěná za podmínky, které tam jsou. Např. jedu do hotelu, najdu staré, špinavé vybavení, ve 20.00 vypnutá voda, takže se nelze umýt, pokojové zařízení (lednice, TV, lampička) nefungují. Ráno poté odmítnu zaplatit částku jako by vše bylo OK. Mám na takový postup právo, nebo jakým způsobem vlastně jednat? Děkuji
Peťko odpovídala jsem makinee, kde v tom příspěvku četla, že se mi něco takového vůbec stalo, dalo by se tam zahrnout i to, že jsem si toho nevšimla už večer, ale myslela jsem celou tu situaci. Lien
Lien a pochopila jsem tedy tvoji odpověď správně nebo ne?
Peťka
Holky, je přeci fajn, jak je ta čeština zábavná, že? Každá jednu větu pochopíme jinak. 🙂
Díky všem za reakce,
Peťko tady jekrásně vidět, jak každý vnímá co je psáno jinak :-). Odpovídala jsem makinee na otázku, jestli jsem si nevšimla hned tak, že nikde nepíšu, že se mi tato situace stala 😛
Jo, zapomněla jsem napsat, že reklamuju vždycky písemně a posílám to doporučenou poštou, ale to je asi jasné 🙂
Lien, zažila jsem trochu podobnou situaci, tenkrát jsem zaplatila celou částku a třetinu jsem pak vyreklamovala zpátky.
Ono záleží na to, co je v nabídce. Pokud neodpovídá nabídka a skutečnost (což bylo u nás), tak je vyhráno.
Pokud už v nabídce píšou, že od 20hodin nepoteče voda, pak máš podle mě smůlu. Ale pochybuju, že tohle tam někdo napíše 🙂
Jinak v cizině mi nabízeli obyčejný pokoj, ale objednaný a zaplacený jsem měla rodinný a to jsem se odmítla ubytovat. Nakonec mi po dvou hodinách vyjednávání a vysvětlování, že rodinný pokoj nemají volný, nabídly dva samostatné pokoje vedle sebe, tak na to jsem přistoupila.
Držím palce a nedej se!
Tak se omlouvám za tři otazníky.
Lien, tohle bude asi otázka na právníka. Záleží určitě na ceně, pokud to má vůbec smysl řešit přes právníka, který by tě vyšel na větší částku, než platba za ubytování.
Alespoň máš zkušenost, že je třeba vše řešit hned. zajít na recepci a stav věci zapsat. Popřípadě volat na telefon ubytovatele, pokud tam večer nikdo nebyl.
Jinak já to pochopila tak, že se to stalo tobě, proto píši přímo k tobě.
Nepochopila jsem reakci Olgy. Asi to není důležité, přesto.
Makinea píše: Ty sis toho všeho všimla až ráno???
Lien na to reaguje:
Makineo ta otázka se třemi otazníky je dobrá. Píšu někde, že se mi něco takového stalo??????
A já v tom čtu, že Makinea se ptá na to, zda si Lien nedostatků všimla až ráno (možná jízlivá otázka s otazníky) a Lien na to normálně reaguje a odpovídá, že nikde nepsala, že by si chyb v hotelu všimla až ráno.
Z textu mi nepřijde, že by Lien odpovídala na otázku, zda se to celé stalo ji, nebo někomu jinému. Odpovídá na fakt, že si toho samozřejmě nevšimla až ráno, ale už večer. Proto mi nějak uniká reakce Olgy.
Lien, tak já nejsem teda právník, takže nevím jestli na to máš právo i když myslím si, že ano. Reklamuješ služby ne? Já se dostat s rodinou do takové situace, tak se rozhodně pokusím o snížení ceny a přesně jak píšeš, kdyby to bylo večer nebo prostě situace by nedovolila ihned hotel opustit, tak bych si ráno prostě postěžovala a chtěla to řešit.
Mě se jednou stalo, že jsem objednala dovolenou za nějakou týdenní taxu pro naši rodinu, asi 10tisíc, zaplatila jsem zálohu, s tím, že zbytek doplatím na místě a paní na recepci, po mě chtěla úplně jinou cenu a stála si za svým. Musela jsem se připojit, dohledat mejla se smlouvou, ve které jsem měla cenu uvedenou, protože ona totiž tu smlouvu měla už s cenou vyšší o dva tisíce a něco. Je to sice jiné, ale člověk se musí bránit no ne?
Aha, tak to já nepochopila 😀