Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
úřednice
Holky dnes jsem byla na úřadě potřebovala jsem se na něco optat. Byla jsem tam sama nikdo jiný tam nebyl a úřednice na mě začala hrozně ječet že všechny informace má vědět účetní a je to můj problém když to co má dělat nedělá a my si raději zaplatíme svoji účetní aby bylo vše tak jak má. No ječela na mě tak že se přišla podívat i úřednice z jiné kanceláře aby věděla co se děje. Nejsem nějaká citlivka ale tohle mě fakt nějak vzalo. Stalo se vám někdy něco takového? Jasně jsou některé, né všechny hodně nepříjemné ale snad je nějaká minimální slušnost a řvát na někoho takto to se vážně nedělá. BB
jarmuschko ao věřím že to není jednoduché dělat s lidmy, trochu to znám ale naštěstí většinou jsou naprosto fajn…a to co u vás máte to rozdělení mi přijde naprosto fajn, podle toho na které lidi má člověk víc bunky nebo dokáže lépe jednat, nebo jak to říct(prostě kolega by neměl děti protože mu vadí…a vyvyrovat se zbytečnému podráždění mi přijde geniální nápad)
jarmuschko dělám, poděkuju a pokud je to něco co mě potěší nebo je to jakoby pro mě uvnitř navíc tak to řeknu….naposle jak se mi stal ten trapas jak mi chyběla stovka v kauflandu…..následný nákup i když jsem platila ujiné pokladny, jsem zajela k téhle u které se mi to stalo a poděkovala jsem ji za milé jednání a velmi profesionální ač říkala že se nic nestalo, bylo vidět že ji to potěšilo a i já měla konečně pocit trochu urovnaného stolu, protože se zachovala slušně….od té doby se zdravíme a usmíváme se na sebe…a já snad už nikdy nezapomenu 😀
Marinado, to je teda hnusné. 🙁
Ještě se mi nestalo, že by mi něco na poště nutily.
Jarmuschko, taky děkuju za ochotu a naštěstí je to většinou, ale občas holt člověk narazí na “důležitou“ 🙁
Třeba u nás na poště je to OK, na druhé poště (kde jsem byla včera) je to soutěž úřednic, kdo nejvíc okrade zákazníka. A když nabízejí babičce, která od pohledu sotva vyjde s důchodem a počítá každou korunu, jejich doplňkový prodej a počítají s tím, že si nedovolí odmítnout, tak je mi fakt za ně stydno.
Jistě to nebylo od úřednice profesionální.
Když se s podobným chováním setkám (ať na úřadě nebo třeba v obchodě), ozvu se.
Na druhou stranu, když se ke mně někdo chová hezky, snaží se mi pomoct, tak se ozvu taky – s pochvalou.
(Děláte to taky tak? Zkuste to)
Na druhou stranu, když vám dojde takový klient – taky to není prča.
Tak my už máme klienty s kolegy rozdělené.
Šéf jedná s maminkami a rodiči, kolegyně má “problémové“ klienty a já seniory.
😉
Ano, stává se mi to. Některé úřednice se hodně povyšují. Teď už než někam jdu se snažím trochu se “připravit“ a jakmile vytáhnu jeden argument, úřednice je většinou v pr… (pardon), protože ty co nejvíc řvou jsou většinou ty nejhloupější.
Včera se snažila jedna úřednice na poště neznalé paní vnutit poštovné 166 Kč (miliony zbytečných služeb navíc, které v praxi stejně nefungují, jako např. balík do ruky) – díky mně se to stáhlo na 109 Kč a ještě měla ta úřednice ostudu před všema lidma na poště.
Takže apeluju – nenechte si nic líbit!
Mimochodem – já mám za sebou často taky hodně špatný den a nikdy to žádnou úřednici nezajímalo. Pracuju taky s lidma, jsou to zákazníci a jsou různí, ale mluvím s nima vždycky slušně – a to samé očekávám já od úřednic – jsem v tu chvíli jejich zákazník a nenechám se od nich ponižovat.
Veroniko, to máš pravdu, ale přece to nemůže ventilovat v práci na někom jiném.
BB, takto je teda něco. Já bych si asi stěžovala na její chování. Tohle si nemůže přece dovolit.
Naprosto souhlasím s tím co píše Bamiska.
Je mi tě moc líto a je to od té úřednice velmi neslušné. Přeci oni jsou tu pro nás, nechápu jejich chování. Nezažila jsem, že by na mě nějaká úřednice křičela, ale povyšování se, neochotu pomoci, že oni jsou ty nejchytřejší to ano.
Já sama jsem dělala několik let úřednici a vždy se moc snažila, abych každému vyhověla a pomohla, abych tam byla pro ty lidi. I když jsem měla špatný den, nedávala sem to na sobě znát, to přeci nikoho nezajímá – to si mohu postěžovat kamarádce, lidi jdou přeci žádat o pomoc, radu a čekají příjemné vystupování.
BB, vypůjčím si Tvou větu a napíšu “to se nedělá“. Domnívám se, že to se skutečně nedělá. Křičet na někoho na úřadě se fakt nedělá. Nezažila jsem to a upřímně – zažít nechci.
Já jsem úřednice a na nikoho hlas nezvyšuji.
Zřejmě jsi měla reagovat nějak takto:
“Nezvyšujte na mě hlas, nekřičte na mě, můžeme si to vysvětlit v klidu.“
Na druhou stranu – není to omluva, jen třeba jakési vysvětlení – pro Tebe – ta paní mohla mít za sebou neprospané noci s nemocným dítětem, někdo z rodiny je vážně nemocný, může mít osobní problémy nebo zdravotní trable…. Člověk nikdy neví….
Veronika