Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Testuji nové stránky - přidáte se?
Zdravím vás po kratší odmlce, kterou jsem trávila velmi pracovně. Výsledkem jsou nové stránky s e-shopem, zaměření “hand made“ látkové plenky.
A v souvislosti s tím bych vás ráda požádala o pomoc:
Zda byste mi pomohly stránky otestovat z uživatelského hlediska – projít si to, i produkty, klidně udělejte objednávku (do poznámky pak ale napište “testování“, pokud to zboží nebudete chtít poslat 🙂 ). Prostě se chovejte, jako byste na ten web narazily náhodně.
Budu ráda, když mi pak dáte zpětnou vazbu:
- zdají se vám stránky přehledné a nápadité?
– komplikovalo vám něco pobyt na stránkách?
– je pro vás srozumitelná myšlenka, kterou se ten web snaží sdělit?
Díky i za jakékoli další připomínky 🙂
Hanzlici, stránky pěkné. Moc gratuluji k začínajícímu podnikání.
Jenom jak píší holky, vadí mi to poštovné.
Když si objednám dva výrobky a každý šíje jiná paní,to zaplatím poštovne každé?
Určitě by to chtělo poštovné ještě nějak dořešit.
Jdu stránky ještě prozkoumat.
Bamisko, ano, to je běžný způsob, který ale v tomto případě použít nelze. Když si člověk objedná dva výrobky od dvou různých výrobkyň, které to posílají každá za sebe, tak prostě nejde dát jedno poštovné na celou objednávku. Uvidím, zatím jsem vyvolala diskusi s těmi maminkami, něco s tím vymyslíme.
Radko, ale je to tedy jejich zodpovědnost, ano? Já je na to samozřejmě upozorním, ale hrozí snad i mě nějaká sankce za to, že jim to nepovolené podnikání umožňuji? To doufam ne…
tak já už jdu mimo plínky, ale zareaguju na to poštovné…zrovna včera jsem malému objednávala separační pleny co jen vkládám do slípků, kvůli tomu našemu problému…po objednávce klasicky naskakuje možnost si vybrat ppl, poštu a pak možnost předem nebo dobírkou….vyhovuje mi to a nevadí, takže se pak už v tom moc nebabrám jsem spokojená a s cenou 90 za ppl jsem spokojená a at se jedná o knížku, nebo ty pleny, stejně tak přišla i za tu cenu kytara…
hanzlici, pokud něco vyrábí za účelem prodeje, tak je to podnikání bez ohledu na částku. takže když nemají živnost, je to prostě nepovolené podnikání, kde hrozí dost velký pokuty od živnosťáku. už na to doplatilo dost lidí z aukra, fleru i mimibazaru.
To je preci jasne;ze cim vetsi objednavka=tim vyssi vaha balicku=tim vyssi postovne 😀
jinak je to na dobre vuli prodavajiciho(vyrobce)no spise na jeho prodelani..
Hlavne,se dari..ja teda nejsem v tom zbehla..ale ty “mouchy“ o svaflenjach..to je opravdu tak nutne ?..Nic nejde jednoduse(ji)? 😀
Meggii
Děkuji, Peťko! To poštovný je oříšek, který brzy rozlouskneme 🙂
Radko, tak u sebe jsem to opravila, ale u těch švadlenek to bude asi potíž. Ne všechny totiž mají IČ, spíš prodávají jako přivýdělek a nikoli na živnost – jako třeba prodávající na MMB apod. To, že nemají živnost, bude problém v případě překročení nějaké vydělané částky, za to si ale zodpovídá každá jednotlivě, mám pravdu? Jinými slovy, co z toho budu mít já za problém, když nebudou mít ty maminky tyhle informace uvedené?
K tomu poštovnému – čím větší objednávka, tím větší balíček a tím vyšší cenu si pošta řekne. S tím nic neudělám. Když mamina nabídne nižší cenu poštovného při vyšší objednávce, tak zase ukrajuje ze svého zisku. Je to tedy jen na ní, jestli bude výší poštovného motivovat zákaznice k větším nákupům. Hlavně do toho já jim nemůžu mluvit, znovu se odvolám na systém fungování Fleru, je to téměř stejné.
Lien, ano, rozumím, musím to nějak promyslet, ono ani to nulové poštovné nebude úplně bez problému, ale zase na mé straně. Popřemýšlím a určitě tohle nějak pořeším.
Pomáháte mi, děkuji! 🙂
Ještě něco by tam chtělo doladit?
Hanzlici, stránky na mne na první pohled působí mile, jsou přehledné.
Co mi vadí je poštovné, nikde jsem ho nenašla, při kliknutí na nákup jedněch kalhotek vyjela částka s hláškou, že poštovné přijde na email. Ráda bych při nákupu znala poštovné hned.
Jinak, protože v tomto sortimentu se nevyznám a není pro mne aktuální, nedokážu posoudit nabídku, kvalitu, porovnat ceny apod.
Takže jen celkově můžu napsat, že stránky jsou hezké a přeji hodně spokojených zákazníků!
mě tam teda ohledně poštovného zarazilo, že čím víc peněz, tím dražší poštovné.
jojo, dorazilo, právě i tam je upozornění, že se poštovné teprve dozvím :-(. Popravdě by pro mě bylo přijatelnější poštovné nula a dražší věci, ale ideální by bylo vědět poštovné před odesláním objednávky, snad si rozumíme.