Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Jak dopadlo vysvědčení?
Tak už je to zase tady…
S jakým vysvědčením dnes přijdou vaše děti domů? Budete chválit nebo naopak?
Počítáte s nějakou oslavou nebo dárkem pro děti? Co říkáte na peníze za vysvědčení?
Peťko – to je zase asi nějakej druhej extrém. Takhle ty prcky zrovna moc nenamotivujou 🙁
Já tedy nevím, ale u druháků už měl někdo i trojku a bylo hodně dvojek. U kamarádky ve druhé třídě jen 5 (z22) samé jedničky.
Co já si tak pamatuji, tak za nás mělo v první či druhé třídě jedničky víc dětí.
v žádném případě taky nechci dnešní nějak hanit, že nejsou známkované tak přísně.
Opravdu mám pocit, že jsou teď zodpovědnější a i rodiče se dětem víc věnují. Jsou celkově vyspělejší. Nás zajímalo jen, kdy půjdeme stavět jakej bunkr a rodičům to bylo šumák 😀
Jo a pro představu, jak to vypadá naší škole – na 2.stupní je 340 dětí(14 tříd) a jen 10 z nich má samé jedničky. Takže bych taky řekla, že se tu dost přísně známkuje.
Předchozím příspěvkem jsem ale nechtěla snížit vysvědčení dnešních dětí 🙂
Když oni tu velkou jednu známku zrušili ti nahoře před asi 5 nebo 6 lety. A tenkrát se taky zavedlo to prospěl/a s vyznamenáním i na 1.stupni.
U nás přinesla studentka druháku na gymplu tři trojky – fyzika, chemie – na druhou stranu jedničku z matiky – a z dějepisu, tam si tedy sama drbe hlavu, že to zvojtila. A jinak jedničky a dvojky – asi tak napůl. Vím, že kdyby tomu věnovala víc času, tak bude mít známky o něco lepší, ale na druhou stranu mám radši akční dítě, které nesedí jen 6 hodin denně nad učením a pro běžný život je nepoužitelné. Aspoň si užije toho krásného mladého věku.
Katko, na naší základce to samé – velká škola, v jedné třídě 36dětí a samé jedničky od 1.do 8.třídy neměl šanci mít nikdo, protože se známkovalo přísně.
Pavlínko, mně se líbí víc ty malé – za každý předmět. Přijde mi to takové – víc říkající a i děti vědí hned, kde mají přidat – když jim nejde počítání a zbytek ano – dostanou jedničku a můžou si to špatně vysvětlit. Opak byl třeba můj manžel – ten dostal první pololetí dvojku – je dyslektik a dysgrafik…, takže čj měl (i dle svých slov) opravdu hroznou a nikdo si s ním ani doma tu práci nedal a navíc mu řekli, že je jen línej a nikdo mu tu péči nevěnoval a také – dříve se ty dys… nějak moc neřešili. No, a říkal, že mu to tenkrát bylo hrozně líto a přišlo mu to nespravedlivé, když v ostatních předmětech byl dobrý. Ve druhém pololetí dostal dvojku z čj a ze zbytku jedničky.
Katko,Bamisko, u nás (za nás) se také jedničky dávaly.
Bamisko – to není asi jen holkama. Co mám kamarádky s dětma ve škole, tak mají taky všichni lepší známky, než jsme mívali my. Jsem si už říkala, jestli za nás byli tak přísní nebo jsme byli tak blbí 🙂 Chodila jsem na velkou školu (asi 800 dětí) a i z ostatních tříd neměli děti samé jedničky. Ještě tak děti učitelek na tom bývaly hodně dobře. Jinak se dvojkama moc nešetřilo.
Já měla strašnou nevýhodu v tom, že jsem nikdy nebyla snaživec, takže každou nerozhodnou známku mi dávali tu horší. Když to máš takhle na vyzo u 2-3 předmětů, tak je to pak blbý.
Nejlepší pak bylo, když jsme si podávali přihlášky na střední a kdokoli si cokoli napsal, tak mu učitel řekl, že na to nemá. Prostě podpora jako blázen 🙂 Dnes mi příjde, že je to naopak. Děcka se snaží nacpat na výběrovky a ne je od toho zrazovat.
Tak u nás máme výpis, musíme ho podepsat a v pondělí vrátit.