Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Jak dopadlo vysvědčení?
Tak už je to zase tady…
S jakým vysvědčením dnes přijdou vaše děti domů? Budete chválit nebo naopak?
Počítáte s nějakou oslavou nebo dárkem pro děti? Co říkáte na peníze za vysvědčení?
marinádo to je mi líto, tak at to to dcera vynahradí a samozřejmě i sobě…
já si pamatuju přímačky na gympl to se nebralo podle průměru…uff ještě dnes vidím tu třídu a pak ty obavy když jsem šla k papíru vyvěšenému na dveřích jestli jsem pod čarou nebo nad….no a byla jsem nad 😀 jen nevím jestli to byla výhra 😀
mari, moc bych ji to prala.Vlastne vam obema. A verim ze to vyjde.Jakkoli na tuhle dobu nadavame,
tak v tomhle je mnohem lepsi nez za tebe…
Jani, abych pravdu řekla, už jsem na to úplně zapomněla, jen teď jsem zapřemýšlela, jak to bylo s mým přijetím/nepřijetím na školu. Přišlo mi to tenkrát tak nespravedlivé, že jsem skončila v nemocnici. Ale vše je zapomenuto a jsem ráda, že dcera bude mít jinou možnost (pokud teda bude chtít, bude na to mít hlavu a taky jestli na to budeme mít peníze 🙂 ).
mari, nemenila bych s tebou, tohlee mi prijde nespravedlive. u nas uz bylo po prevratu a nastesti rozhodovaly znamky.
Bělouna taky pamatuju a nedávno jsem ho zahlídla v knihkupectví v novém vydání, asi je pořád moderní 🙂
Jinak tady nechci rozmáznout politiku, ale v mém ročníku bohužel rozhodovalo o přijetí na střední školu úplně jiné kriterium, než jaké má kdo vysvědčení a tak jsem málem skončila jako spojovací manipulantka 🙁
sari, belouna pamatuju,
to jsme museli sprtat k prijimackam.
To tenkrat bylo myslim skoro vsude…
Mne to bylo k nicemu, pac me vzali bez prijimacek,
ale oznamili mi to dva dny predem.
ted uz fakt neni jednasznamka v 1.tride?
a kolk uz let? To jsou mi novoty!
Tak jedna známka za první pololetí v 1. třídě už nebyla před osmi lety – včera jsme koukali na synovo vysvědčení z první třídy, protože jsem měla za to, že tam ta jedna velká jednička fakt byla.
Když jsem chodila na základku, tak moc lidí se samými jedničkami ve třídě taky nebylo… celkem tři.
Třídní- matikářka si nás sama pro sebe dělila na “studenty“ a “nestudenty“ – to je ti, co měli jít na střední školu s maturitou a ti, co šli pak na učňák – a studenti dostávali denně za “odměnu“ jako přípravu na přijímačky navíc příklady z matiky z Bělouna – pamatujete ho někdo?
Mně to bylo potom stejně k ničemu, vzali mě bez příjimaček právě díky prospěchu.
Kato, nerozlisovala bych za nas a ted…i kdyz co slysim a ctu,
tak rozhodne nejsi daleko od pravdy. Ale ne vsude, ale skoro vsude:)I kdyz fakt je ten a dokazuji to i cisla,
ze ziskani VS titulu je dnes mnohem snazsi
nez za nas, ale to uz je jine tema.
Tak vam vsem jeste jednou gartukuji a preji, at vam deticky delaj radost dal, at zdarne pokracuji a vam mili rodice pevne nervy!!!My jeste tohle neresime, preci jenom mam ty deti mensi (3,5 let a zitra 1 rok:)ale prala bych si mit taky takhle sikovne deti!!!
Já sama chodila na jazykovou, “výběrovou“ školu.
Samé jedničky měla snad jedna spolužačka.
Pak nás bylo, odhaduji, tak třetina, co jsme měli nějakou tu dvojku a vyznamenání, pak asi třetina, co měla dvojek víc, nebo třeba po trojce.
A pak pár, co mělo trojky i čtverky.
Tihle spolužáci pak šli kolikrát na učňák a tam byli za “hvězdy“.
Za moje holky – Lu měla na konci první třídy dvojku.
Až jsem se divila, že teď samé jedničky (Any si drží standard).
Mně samotnou nestojí až takové úsilí “učení samo“, jako spíš to, abych holky k té přípravě dovedla.
Furt musím hlídat, zda mají vše nachystané, úkoly napsané – přesto občas donesou zprávičku od pančelky, že neměly to či ono…
(ale co se divím – pamatuji na svůj “free“ přístup)
😛
Doufám, že moje snaha teď se do budoucna zúročí.
Tak si to po sobě čtu a blbě jsem to napsala – 6-7 dětí má v 9. třídě vyznamenání, ne samé jedničky 🙁
Jak píšeš Peťko, s těma horšíma známkama ve druhé třídě – to se strašně liší učitel od učitele a mně osobně vadí ta “líbivá politika“, že většina dětí má pořád samé jedničky. Podle mě už v té druhé třídě se právě děti začínají rozlišovat, už nezvládají všichni všechno, jak tomu povětšinou bylo v první třídě. Pak jsou nesrovnatelné známky nejen mezi školama, ale i mezi třídama na stejné škole. A to je podle mě špatně. Min. učitelky v ročníku by měly spolupracovat a mít stejné měřítko.