Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Mroží reklama
Existují dvě.
Jedna, ta starší, animovaná, s mrožem. Namluvil ji Petr Nárožný.
A teď druhá. V neděli jsem ji viděla poprvé, teď před chvílí znovu.
Je plná “mladých, úžasných, svalnatých a opálených mužů“, kteří vrhají vilné pohledy do kamery.
Komentář čte myslím Alexej Pyško.
Hlavní myšlenkou je, že Mrož je jahodová reklama dělaná s láskou pro ženy…
Teda, jestli tuto variantu budu vídat víckrát, asi si Mrože už nekoupím…
Jóóó Jarmusch, to je na úhlu pohledu:-))
Já ji viděla dnes ráno poprvé a normálně jsem se nad ní usmívala:-) mě to přišlo udělané cíleně jakože k svátku matek, nevím proč, ale mě se líbí…:-))
Já myslím, že to působí divně jen proto, že jsme si zvykly na reklamu na Mrože pro děti. Ale to se často stává, že se reklamy přizpůsobují momentální situaci, protože včera jsem se zadívala na reklamu, jak vyleze hezky oblečená ženská, takový typ manažerky nebo sekretářky, v kalhotovém kostýmu, z nějakého obchoďáku, kouká na ni chlap z auta, ona pár záškuby rukama změní oblečení, nasadí inlajny a ve sportovním oblečení odjíždí na těch bruslích po cestě mezi autama – no a byla to reklama na Lidl, to jsem vůbec nečekala, byla rozhodně hezčí než dříve… Zrovna mě u ní napadlo, že asi ty příšerné reklamy na Lidl už prostě museli změnit a přizpůsobit jiné generaci než jen důchodcům… A pak přišla ráno ta reklama na Mrože a já se usmívala – je to prostě o tom, že i ty reklamní agentury se snaží udržet spolu krok a když jedna vytasí s něčím novým, musí druhá taky…
bami: souhlas … kdyby přišli na návštěvu, můžou i bez Mrože :-))))
jéééé mrože miluju a kupuju pravidelně mnam v bílé čokoládě…reklama není příhodná pro děti to je fakt, já se nad tím ani nijak nepozastavila já reklamy tak nějak nepouštím moc do hlavy….no ale kdyby chlapci dělali reklamu na něco jiného než na nanuk pro děti tak na nich oko spočine hezkýýýýýý klucííííííííííí
Stará,dobrá minulost:))))Vše se pomálu vrací:)
Někdy mi připadá,že reklamy dělají íkq z tykve:)
Když už jsme u reklam obecně – zaznamenala jsem též změnu v “looku“ subjektu v reklamě – chlap se snad voní či co v koupelně před zrcadlem – a má plnovou…
Připadá mi ze sedmdesátých let…
Co tím sledují?
Jarmuschko, je to hrozná reklama, viděla jsem jí včera a je to děs…….mrož je pro děti ne????
Ale v dnešní době vymyšlí opravdu rajcáky, fakt radost pohledět:((((((
Jak jdou reklamy,jdu mimo:)))
Takže to teda snad někdy uvidím co zas úžasnýho vymysleli:))) Mám pocit,že ty reklamy jsou čím dál horší,někdy až trapný a mimo:)
Existují dvě.
Jedna, ta starší, animovaná, s mrožem. Namluvil ji Petr Nárožný.
A teď druhá. V neděli jsem ji viděla poprvé, teď před chvílí znovu.
Je plná “mladých, úžasných, svalnatých a opálených mužů“, kteří vrhají vilné pohledy do kamery.
Komentář čte myslím Alexej Pyško.
Hlavní myšlenkou je, že Mrož je jahodová reklama dělaná s láskou pro ženy…
Teda, jestli tuto variantu budu vídat víckrát, asi si Mrože už nekoupím…