Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
problémové chování
Ahojky,mám 10-letého syna který má ve škole velké problémy s chováním-je drzý,vyrušuje a používá vulgární slova.Donesl mi dokonce upozörnění že pokud se jeho chování nezlepší tak na konci školního roku dotane důtku třídního učitele.Veškeré domluvy,prosby a zákazy na něj naprosto neplatí-slíbí že se polepší ale pomůže to jen na chvílku…Doma takové problémy nemám-a pokud se nekdy objeví nevhodné slovo tak ho usměrním-ale ve škole je to katastrofa.Poradíte mi co s tím???
ahojte mam 25 rokov a troch synov 8 rocneho 6 rocneho a dvoj rocneho vazne problemi mi roby 6 rocni patrik rano vstane a je chvilu kludni asi po pol hodynke to vibuchne zacne hresit provokovat byt sa kricat pouziva velmi vulgarne slova svojich bracekov bezdvovodne napada svojho odca hresi a skace donho nevieme si z nim rady vsetke metodi ktore sme poznali sme pouzili nic nanho nezabera prosim pomozte a poradte mi dakujem z pozdravom rodicia
Děkuji za vaše rady-je pravda že je syn „vůdce“-je prý schopen narušit výuku tím že vykřikne že ho to nebaví a strhne celou třídu k tomu že okamžitě s ním ostatní děti souhlasí-a tím je celá hodina narušená-děti si dělají co chtějí-a učitelka je naprosto bezmocná to zvládnout.V učení syn problémy nemá-spíš mi připadá že se při výuce nudí.Ještě jednou díky a určitě se ozvu. Věra
citim problem v uciteli ktery ditko asi nezvlada
Ahoj, tak tady je zcela jistě problém mezi učitelem Vaším synem ale i svými spolužáky. Výhružky třídního učitele znamenají, že si neumí se synem ale i s ostatními o dané záležitosti promluvit. Pokud si dítě se svým učitelem rozumí určitě takovéto jednání nemůže nastat. Pro určení kde je chyba a následně dát radu jak tento problém řešit potřebuji znát přesnější údaje. Daný problém a následnou radu a postup řešení problému není možné popsat jen několika větami. V případě zájmu jsem k dispozici na tel.: 603-353 578 , e-mail: brayn@t-email.cz
Nacházím v tomto případě několik možných variant kde a včem může být problém. Nuda (dítě zajímá určitý předmět či obor v kterém vyniká a u ostatních se nudí a dává to tím najevo právě tímto chováním – POZOR může jít o určitý druh nadání) , hyperaktivita , výběr kamarádů resp. spolužáků a sociální postavení ve třídě (např. je člen party dětí s nadřazeným chováním vůči ostatním) dále pak postavení učitele k žákům ( učitel může být u dětí neoblíbený např. svým chováním či jednáním se svými svěřenci a tím pádem některé děti rády svého učitele zesměšňují, nebojí se před ním hovořit vulgárními slovy apod.). V každém případě je vhodné si pohovořit osobně s třídním učitelem a poradit se jak společně můžete problém s chováním dítěte vyřešit. Každopádně své dítě netrestejte resp. nevyhrožujte zákazy či tresty, pohovořte se svým dítětem o problému , naslouchejte mu a buďte při jeho straně. Není jednoduché díky dnešní politice , okolnímu vlivu médií a společnosti vychovat své děti tak jak chceme my.
Petr B.