Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Cvičení a diktáty
Snažím se čerpat kdekoliv,ale ráda bych se přiblížila koncepci 2.třídy s diktáty a opisy,kde správný diktát a opis a v za jaký časový úsek musí žák napsat 4řádky?????Co ještě přiřadit k vyúce spu,pravděpodobně dysgrafií,kromě věčného přepisování???díky sisi
sisi
DNuFsn flnoguymzwgi, ecknjtwgudkw, [link=http://xdlrrcxvckdv.com/]xdlrrcxvckdv[/link], http://qxilgffbseoh.com/
zas nějaký vtipálek…
tak vim že je diktat dvoležitej kvoli cvičeni v škole a mamme na to pani učitelki ktore nam ti diktaty davaju 😀
diktat pro 4 a 3 ročnik
Ještě mám jeden velký problém,svým způsobem jsme neustále vyřazováni z kolektivu,ještě bych pochopila,že se mu smějí děcka,ale nezájem od pedagogů a okamžíté odsouzení bez hledání pravdy mě drtí.V podstatě chrání děti,které celou akci vyprovokují,s vědomím,že ten neslabší článek je pravým viníkem a vůbec se nad tím nezamýšlí,kde je pravda.Zajímalo by mě,jestli škola dostává dotace na děti s spu??Je normální,že někdo si může do syna beztrestně kopnout a nadávat mu sprostě?????Nevím,jestli se zde vůbec člověk dohledá nějaké pravdy,tchýně nám vyčítá,že se chceme srovnat s těmi vysoce ambiciozními dětmi,ale děti,jak se zdá jsou strašně kruté,když někdo trochu vybočuje z řady.sisi
Potřebovala bych poradit,čím a jakým programem podpořit výuku syna,ohledně diakritiky,nejlépe ty doplnovačky,aby jsme se zaměřili právě na ty čárky a tečky.Je dysgrafik,píše strašně pomalu a škaredě,a taky obráceně,není prý vyhraněný levák,ale levou si ke psaní vybral,denně se mu věnuji,celkem bez výsledků.Nedá se stáhnout někde nějaký program nebo koupit pracovní listy????Prý celkem dobře a jistě čte.Výjimečně má ale kraktor a rormálně,místo traktor a normálně.Teď jsme měli doma puštěný dětský koutek,ten je skvělý,ale spíše pro předškoláčky a prváčky.A jak by se měla zachovat pí učitelka,když nakonec nějaké spu máme???díky moc sisi
u dysortografiku se totiz rozlisuji specificke a nespecificke chyby….a podle toho se i klasifikuje
pokud muzete tak naskenujte a poslete…mohu posoudit i klasifikaci, zda odpovida
ahoj a díky,nejsme z blizkosti tvého působiště,ale stejně díky,až bude mít diktáty,tak opíši.Fascinuje mě,že cizí člověk poradí a u naší paní učitelky evidentně žádný zájem neshledávám,tak se snažím,jak se dá.sisi
mohu se zeptat odkud jste?…jezdi maminky za mnou takhle po internetu tezko posoudit cteni….a pisemnou praci mi muzete poslat emailem…kouknu a mohu rict vice
Díky moc,ale v zásadě sem-tam vynechá písmeno,problémem jsou čárky,a to ještě zapomene napsat velké písmeno na začátku a tečku na konci věty.Výsledkem je 4!,a to s ním denně čtu a píšu.Tempo zřetelně pomalejší a úprava katastrofální.Doma brečí,že chtěl být pravák,že se snaží,ale nedokáže to tak,jak ostatní.Tak dnes si vezmu stopky a změřím to.Čte lépe,než píše,občas si vypomůže předčítáním potichu,občas slabikuje a hlavně čte monotonně bez poklesu hlasu na konci věty.Snažím se mu to potom přečíst,tak jak to má být.Snad to čas spraví,ale zatím zešedivím.Díky moc.sisi
pokud ma dite SPU…je velmi dulezite aby nemelo rozhazena slova…ale cetlo vzdy na radcich…zleva doprava…pokud je dysortografik…..mel by v podstate psat jen doplnovaci cviceni ne klasicky diktat…a nebo v diktate psat kazdou druhou vetu…slovo……dysortgrafici nepisi na cas..ale na kvalitu…..takze pise cviceni stejne dlouhou dobu…ale nemusi napsat vsechno…..4 řádky v druhé tríde je normalni dite schopno napsat cca za 7 minut.-..jak ktere..nektere to nenapise ani za pul hodiny….dysortgracici pouzivaji u psani tzv bzucak…take si nasledne veskerou diakritiku obtahuji zelenou pastelkou…..mohla byste svecifikovat o jakou dysortgrafii se jedna?..vynechava samohlasky?…..zamenuje pismena?….nepiše hačky?….je toho vic..podle toho se také odviji nápravna cviceni
pokud mohu poradit….pani Fialova..tusim ze kontakt je nekde na internetu….je na tohle specializovana a je uzasna..zkusim kontakt sehnat
Dobrý den, nejde jen o přepis, ale také čtení, doplňování písmenek do slova (nejde o gramatiku,ale o běžná slova). př. dne-ka je k-ásný de-. Zkuste také spojování stejných písmenek do dvoji (napapír napíšte různě rozházená písmena vždy ve dvojicích- dítě je musí hledat a spojovat. Nic mě nenapadá, třeba další poradí jiná cvičení, Brmbulka je na 1. stupni, určitě poradí. Že, Brmbulko? 🙂