Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Typ čtení
Ahoj,
mám dotaz asi nejspíš na Brmbulku. Syn chodí do Waldorfské školy do 1.třídy a i přers to,že se číst zatím neučí (až po Vánocích ve 2. třídě) začíná číst. A čte tak,že kratší slova si polohlasně přečte po písmenkách a pak spojí dohromady (např.“kniha“ přečte K-N-I-H-A a pak pojí)a delší a těžší slova si písmenka postupně přidává a konec cca 4 písmena přečte jako u kratších (např.pohádkový čte P-O po, P-O-H poh,P-O-H-Á pohá, P-O-H-Á-D pohád,pohád-K-O-V-Ý pohádkový). Podotýká, že pokud mu zadám já nebo p.uč.který musí nejřív přečíst, tak zadání pochopí( např. “ Jestli máš rád pohádky postav se ke dveřím a zakřič „hurá““).
Chtěla bych jen ze zvědavosti vědět,jaký typ čtení vlastně používá.
Díky
Jano, díky. Chtěla jsem jen vědět zda je tato metoda správná :o).
Podle mě používá hláskovou metodu (neučí se po slabikách, jako jsme se učili my, ale po písmenech, což se dnes upřednostňuje).