Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
ŠVD-komunikace rodičů s učiteli a naopak
Ráda bych se v této diskuzi zeptala rodičů školáků,jakou mají zkušenost v komunikaci s učiteli (řediteli,asistenty) ve školách nebo i v MŠ.
Jak se zrovna váš učitel,či škola staví k řešení různých školních problémů,co se týká výuky,chování,šikany(pokud jste se s ní museli setkat) vašich dětí?
Ale zároveň mě zajímají i názory učitelů,jaké mají oni zkušenosti s rodiči.Chápou rodiče vaše stížnosti,vaše výtky ke svému dítěti jako oprávněné nebo si naopak myslí,že se jejim dětem křivdí?
Jako matka integrovaného dítěte jsem i zvědavá jak se učitelé a rodiče staví k IVP(individuální výukový plán) a nakolik ho dodržují.
To se týká různých dětí,ne jen těch něčím hendikepovaných,ale naopak i těch nadaných,či dyslektiků,dysgrafiků či dyskalkuliků,prostě všech,kteří z nějakého důvodu mají IVP.
Já třeba loni neměla sebemenší problém,stačilo zvednout telefon nebo napsat email a úkoly jsme dostali hned v poledne.Po výměně učitelky a ředitele nám letos komunikace vázne a docela nám přístup školy drhne.
Paní učitelka od září komunikovala přes emaily se zpožděním,ale nyní nám to konečně začalo fungovat,tak snad to nezakřiknu a do konce roku to vydrží.
Pán ředitel má emaily čtyři a zrovna na ten co já píši on přece nechodí a tak na drzo na něj čekám u školy.
Nejlepší komunikace přes sms je s p.asistentkou,ale i s ní máme letos každá jiné názory.
No,ale protože my máme IVP,tak mohu z letoška napsat,že ani jeho dodržování nefunguje.Dokonce p.ředitel neřeší zástupy za nepřítomnou asistentku.
Ještě,že nemusím řešit alespoň známky 🙂
(Citováno od Králíček4 z 16.2.2015 14:25)
No koukám, že ředitelé jsou na spoustě místech stejní. 🙁 Ale je to smutné, teda.
Tak u nás co se komunikace týká – s bývalou paní učitelkou byl problém, domluvit si schůzku. S paní ředitelkou, pokud si chce někdo dojednat schůzku, vždy to trvá cca 2 týdny i déle. Takže pokud je třeba řešit něco rychleji, jedině přijít neohlášeni a doufat, že Vás přijme.
Nynější paní učitelka komunikuje pravidelně, setkání není problém třeba hned další den.
S individuálním plánem zkušenost nemám, ale pokud je třeba, je fajn, že to školy umožňují. 🙂
(Citováno od Kyller z 16.2.2015 12:39)
Kyller,není nad to mít pravidelnou komunikaci s učitelkou 🙂(Citováno od Králíček4 z 16.2.2015 14:27)Králíčku, já z toho ze začátku byla vykulená, že sama od sebe dává info co a jak. Byl to pro mě trošku šok. 😀
(Citováno od Kyller z 16.2.2015 14:36)
Kyller,ale to je správné,alespoň víš co čekat,jaká je situace a nic tě nepřekvapí.
Tak u nás co se komunikace týká – s bývalou paní učitelkou byl problém, domluvit si schůzku. S paní ředitelkou, pokud si chce někdo dojednat schůzku, vždy to trvá cca 2 týdny i déle. Takže pokud je třeba řešit něco rychleji, jedině přijít neohlášeni a doufat, že Vás přijme.
Nynější paní učitelka komunikuje pravidelně, setkání není problém třeba hned další den.
S individuálním plánem zkušenost nemám, ale pokud je třeba, je fajn, že to školy umožňují. 🙂
(Citováno od Kyller z 16.2.2015 12:39)
Kyller,není nad to mít pravidelnou komunikaci s učitelkou 🙂(Citováno od Králíček4 z 16.2.2015 14:27)
Králíčku, já z toho ze začátku byla vykulená, že sama od sebe dává info co a jak. Byl to pro mě trošku šok. 😀
Tak u nás co se komunikace týká – s bývalou paní učitelkou byl problém, domluvit si schůzku. S paní ředitelkou, pokud si chce někdo dojednat schůzku, vždy to trvá cca 2 týdny i déle. Takže pokud je třeba řešit něco rychleji, jedině přijít neohlášeni a doufat, že Vás přijme.
Nynější paní učitelka komunikuje pravidelně, setkání není problém třeba hned další den.
S individuálním plánem zkušenost nemám, ale pokud je třeba, je fajn, že to školy umožňují. 🙂
(Citováno od Kyller z 16.2.2015 12:39)
Kyller,není nad to mít pravidelnou komunikaci s učitelkou 🙂
Já třeba loni neměla sebemenší problém,stačilo zvednout telefon nebo napsat email a úkoly jsme dostali hned v poledne.Po výměně učitelky a ředitele nám letos komunikace vázne a docela nám přístup školy drhne.
Paní učitelka od září komunikovala přes emaily se zpožděním,ale nyní nám to konečně začalo fungovat,tak snad to nezakřiknu a do konce roku to vydrží.
Pán ředitel má emaily čtyři a zrovna na ten co já píši on přece nechodí a tak na drzo na něj čekám u školy.
Nejlepší komunikace přes sms je s p.asistentkou,ale i s ní máme letos každá jiné názory.
No,ale protože my máme IVP,tak mohu z letoška napsat,že ani jeho dodržování nefunguje.Dokonce p.ředitel neřeší zástupy za nepřítomnou asistentku.
Ještě,že nemusím řešit alespoň známky 🙂
Tak u nás co se komunikace týká – s bývalou paní učitelkou byl problém, domluvit si schůzku. S paní ředitelkou, pokud si chce někdo dojednat schůzku, vždy to trvá cca 2 týdny i déle. Takže pokud je třeba řešit něco rychleji, jedině přijít neohlášeni a doufat, že Vás přijme.
Nynější paní učitelka komunikuje pravidelně, setkání není problém třeba hned další den.
S individuálním plánem zkušenost nemám, ale pokud je třeba, je fajn, že to školy umožňují. 🙂
Ja jsem nadmiru spokojena,co se tyce skol/y,nyni dcerky a i smerem ja a handicapovane zlaticka 😉 Drive dospele deti delali 2skoly,ja jednu a take super..Bezny standart zde ! 😉
Komunikace s rodici je tady prioritni,stejne jako rychle a skvele reseni problemu(resila jsrm kdysi ve tride dcerky i sikanu…)
Kazda skola si na tomto velice zaklada,skvele funguje i informovanost vseho skola-rodic,rodic-skola…mail,vsem sms,skolni tydeni info papir,pripadne telefonat z recepce,na vse,co je potreba…
Vlastne ja mam srovnani tady i v Cr a skratka jinak bych uz to nechtela a neznam 🙂 cemuz jsem rada..ostatne,tady musi funkovat takto i uredy/urednice,prodavaci,servirky,policie(uzasny a nikdy je neprestanu chvalit)a podobne…
😉
Ráda bych se v této diskuzi zeptala rodičů školáků,jakou mají zkušenost v komunikaci s učiteli (řediteli,asistenty) ve školách nebo i v MŠ.
Jak se zrovna váš učitel,či škola staví k řešení různých školních problémů,co se týká výuky,chování,šikany(pokud jste se s ní museli setkat) vašich dětí?
Ale zároveň mě zajímají i názory učitelů,jaké mají oni zkušenosti s rodiči.Chápou rodiče vaše stížnosti,vaše výtky ke svému dítěti jako oprávněné nebo si naopak myslí,že se jejim dětem křivdí?
Jako matka integrovaného dítěte jsem i zvědavá jak se učitelé a rodiče staví k IVP(individuální výukový plán) a nakolik ho dodržují.
To se týká různých dětí,ne jen těch něčím hendikepovaných,ale naopak i těch nadaných,či dyslektiků,dysgrafiků či dyskalkuliků,prostě všech,kteří z nějakého důvodu mají IVP.