Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Už se vaši prvňáčkové učí?
Včera dostali u Domčy ve třídě notýsek (je to žákovská, jen se to jmenuje jinak:-) a dneska jim paní učitelka rozdala Písanku, kde si procvičovali asi na čtyřech stranách nějaké uvolňovací cviky. A dále dostali pracovní sešit Matematiky,kde mají i první domácí úkol – už ze strany 9. Je to jednoduché, Domča tohle dávno umí, jen mě to překvapilo, že se už učí:-)
Domča mi taky sdělil, že paní učitelce nebude říkat, že umí počítat v rovnicích, aby dostával samé jedničky:-) No, myslím, že paní učitelka ho stejně brzo prokoukne:-)
Učí se už i vaši prvňáčkové?
Sice už nejsme prvňáčci, ale děti se už taky učí a první úkol z matematiky byl už ve středu.
Máme za sebou první rodičák, jsem tak nadšená 🙂Začal tedy ve čtyři a v šest trochu uražená paní učitelka nás propustila domů, s tím, že když jsme si na ní neudělali dost času, že se sejdeme za 14 dní a dopovíme si to 🙂
Genetická metoda se mi líbí, matika podle hajného je podle mě bomba, protože si fakt myslím, že to děti pochopí a bude je hlavně bavit,na rozdíl ode mě.
Bylo tam veselo, když nám paní učitelka ukazovala, jak budou počítat pomocí krokovadla na zemi a figurek od člověče po lavici. Jedna maminka se přihlásila a ptala se, jestli budou používat klasická počítadla. Než odpověděla paní učitelka, odpověděl jeden tatínek: počítadla ne, ale krokoměry :-))
Když nám opsala z učebnici pro 1. třídu jeden příklad a NIKDO si s ním nevěděl rady, tak na mě trochu padla depka, domluvili jsme se, že se budeme scházet 1x za měsíc na jakémsi doučování pro rodiče, abychom mohli doma dětem pomáhat s úkolama 🙂
Co mě nadchlo, že paní učitelka má kurz pro výuku kreslení pravou mozkovou hemisférou a využívá to v praxi při výtvarce. když jsem na něm byla, celou dobu jsem si říkala doprčič, proč tohle neučí ve školách, tak jednoduše se dá nádherně kreslit.
A taky dělají kineziologická cvičení na propojení levé a pravé hemisféry. No jsem fakt hodně mile překvapená.(Citováno od Lussy z 5.9.2014 08:57)Lussy, no to je sen 🙂 Nechtěla by ses zapojit taky do ŠVD? Na dojmy z takové školy bych byla fakt strašně zvědavá. Matika podle Hejného mě nadchla a štve mě, že se to u nás neučí 🙁
Držím palce, ať vám tahle uč vydrží co nejdýl. A taky moc přeju, ať ve vaší třídě není nějaký rodič prudič, který bude trvat na tom, čím si prošel sám, ten pak dokáže totiž otrávit úplně všechny.
(Citováno od Petra z 5.9.2014 09:53)Petro,
ráda se o nějaké dojmy podělím, ale nejsem si jistá, jestli budu schopná každý měsíc podat zprávu. Ale klidně si mě napiš jestli to jde nějak neoficiálně, aby se se mnou moc nepočítalo a buď dám jednou měsíčně vědět, nebo ne 🙂
(Citováno od Lussy z 5.9.2014 09:59)
Lussy, tak to zní fakt dobře. tak ať jsi takhle spokojena i nadále. 🙂
Já bych to zatím učením nenazvala. Syn přinesl úkoly, které hravě zvládla čtyřletá dcera. A to ona není nijak geniální. Ale myslím, že to časem přitvrdí.
Máme za sebou první rodičák, jsem tak nadšená 🙂Začal tedy ve čtyři a v šest trochu uražená paní učitelka nás propustila domů, s tím, že když jsme si na ní neudělali dost času, že se sejdeme za 14 dní a dopovíme si to 🙂
Genetická metoda se mi líbí, matika podle hajného je podle mě bomba, protože si fakt myslím, že to děti pochopí a bude je hlavně bavit,na rozdíl ode mě.
Bylo tam veselo, když nám paní učitelka ukazovala, jak budou počítat pomocí krokovadla na zemi a figurek od člověče po lavici. Jedna maminka se přihlásila a ptala se, jestli budou používat klasická počítadla. Než odpověděla paní učitelka, odpověděl jeden tatínek: počítadla ne, ale krokoměry :-))
Když nám opsala z učebnici pro 1. třídu jeden příklad a NIKDO si s ním nevěděl rady, tak na mě trochu padla depka, domluvili jsme se, že se budeme scházet 1x za měsíc na jakémsi doučování pro rodiče, abychom mohli doma dětem pomáhat s úkolama 🙂
Co mě nadchlo, že paní učitelka má kurz pro výuku kreslení pravou mozkovou hemisférou a využívá to v praxi při výtvarce. když jsem na něm byla, celou dobu jsem si říkala doprčič, proč tohle neučí ve školách, tak jednoduše se dá nádherně kreslit.
A taky dělají kineziologická cvičení na propojení levé a pravé hemisféry. No jsem fakt hodně mile překvapená.(Citováno od Lussy z 5.9.2014 08:57)Lussy, no to je sen 🙂 Nechtěla by ses zapojit taky do ŠVD? Na dojmy z takové školy bych byla fakt strašně zvědavá. Matika podle Hejného mě nadchla a štve mě, že se to u nás neučí 🙁
Držím palce, ať vám tahle uč vydrží co nejdýl. A taky moc přeju, ať ve vaší třídě není nějaký rodič prudič, který bude trvat na tom, čím si prošel sám, ten pak dokáže totiž otrávit úplně všechny.
(Citováno od Petra z 5.9.2014 09:53)
Petro,
ráda se o nějaké dojmy podělím, ale nejsem si jistá, jestli budu schopná každý měsíc podat zprávu. Ale klidně si mě napiš jestli to jde nějak neoficiálně, aby se se mnou moc nepočítalo a buď dám jednou měsíčně vědět, nebo ne 🙂
A ještě se mi líbí nabídka kroužků, chybí tedy nějaké tanečky pro holky, ale obě děti budou chodit na dětskou jógu,tak nějaký pohyb bude.
V nabídce je keramika, výtvarné dílny, ruční práce, turistický kroužek, triatlon (!), jediné s čím teda moc nesouhlasím je S tabletem zdravě a hravě, tak to u nás nehrozí, tablem nemáme ani my rodiče, takže v 1. třídě mi takový kroužek přijde nějak mimo. Ale věřím, že některé děti určitě budou chodit .-)
(Citováno od Lussy z 5.9.2014 09:05)
Já bych to viděla spíš tak, že když už to dítě tablet má, tak je fajn, do tohoto kroužku ho přihlásit a bude mu to ku prospěchu. Může se tam naučit používat ho tak, aby to nebyla jen elektronická hračka, do které čučí celé dny.
No a triatlon mě teda taky zaujal, to tu ještě snad nikdy nepadlo a to zde kroužky řešíme taky snad každý rok 🙂
Máme za sebou první rodičák, jsem tak nadšená 🙂Začal tedy ve čtyři a v šest trochu uražená paní učitelka nás propustila domů, s tím, že když jsme si na ní neudělali dost času, že se sejdeme za 14 dní a dopovíme si to 🙂
Genetická metoda se mi líbí, matika podle hajného je podle mě bomba, protože si fakt myslím, že to děti pochopí a bude je hlavně bavit,na rozdíl ode mě.
Bylo tam veselo, když nám paní učitelka ukazovala, jak budou počítat pomocí krokovadla na zemi a figurek od člověče po lavici. Jedna maminka se přihlásila a ptala se, jestli budou používat klasická počítadla. Než odpověděla paní učitelka, odpověděl jeden tatínek: počítadla ne, ale krokoměry :-))
Když nám opsala z učebnici pro 1. třídu jeden příklad a NIKDO si s ním nevěděl rady, tak na mě trochu padla depka, domluvili jsme se, že se budeme scházet 1x za měsíc na jakémsi doučování pro rodiče, abychom mohli doma dětem pomáhat s úkolama 🙂
Co mě nadchlo, že paní učitelka má kurz pro výuku kreslení pravou mozkovou hemisférou a využívá to v praxi při výtvarce. když jsem na něm byla, celou dobu jsem si říkala doprčič, proč tohle neučí ve školách, tak jednoduše se dá nádherně kreslit.
A taky dělají kineziologická cvičení na propojení levé a pravé hemisféry. No jsem fakt hodně mile překvapená.(Citováno od Lussy z 5.9.2014 08:57)
Lussy, no to je sen 🙂 Nechtěla by ses zapojit taky do ŠVD? Na dojmy z takové školy bych byla fakt strašně zvědavá. Matika podle Hejného mě nadchla a štve mě, že se to u nás neučí 🙁
Držím palce, ať vám tahle uč vydrží co nejdýl. A taky moc přeju, ať ve vaší třídě není nějaký rodič prudič, který bude trvat na tom, čím si prošel sám, ten pak dokáže totiž otrávit úplně všechny.
Tak u nás sice stále mají dost aktivit mimo výuku,už byli na dni otevřených dveří na středisku volného času,dnes jsou na “zvláštní“ škole na pohádkovém lese kde budou plnit úkoly a v pondělí je čeká adapťák-což bude zase celodenní záležitost.Ale jinak už začali s výukou,včera modelovali písmenko malé a velké A ,s tím pracovali i v živé abecedě, z matematiky už měli domácí úkol,no a protože syn nedával pozor tak jsme volali učitelce cože s tím má vlastně dělat 🙂 .Dnes hlásil že má první dvě jedničky-u nás budou dostávat známky do žákovské vždy za celý týden,-ve čvrtek p.uč. vybere žákovské a dopíše známky a v pátek zase rozdá.Lussy u nás schůzky trvaly 30 minut, ale v ostatních třídách skoro hodinu.
No a s tablety tahle třída zrovna pracuje-včera hlásil syn že s nima počítali v matice a před vyučováním jim je občas půjčí na hraní her.-Ale co jsem viděla když na nich měli děti za úkol pracovat na schůzce v květnu,tak jsou tam všechny hry výukové.
(Citováno od alena5 z 5.9.2014 09:30)
Aleno, já to u starších dětí beru a když na nich budou o vyučování pracovat, proč ne. Ale nějak je mi proti srsti dát dítě v první třídě na takový kroužek 🙂
Tak u nás sice stále mají dost aktivit mimo výuku,už byli na dni otevřených dveří na středisku volného času,dnes jsou na “zvláštní“ škole na pohádkovém lese kde budou plnit úkoly a v pondělí je čeká adapťák-což bude zase celodenní záležitost.Ale jinak už začali s výukou,včera modelovali písmenko malé a velké A ,s tím pracovali i v živé abecedě, z matematiky už měli domácí úkol,no a protože syn nedával pozor tak jsme volali učitelce cože s tím má vlastně dělat 🙂 .Dnes hlásil že má první dvě jedničky-u nás budou dostávat známky do žákovské vždy za celý týden,-ve čvrtek p.uč. vybere žákovské a dopíše známky a v pátek zase rozdá.
Lussy u nás schůzky trvaly 30 minut, ale v ostatních třídách skoro hodinu.
No a s tablety tahle třída zrovna pracuje-včera hlásil syn že s nima počítali v matice a před vyučováním jim je občas půjčí na hraní her.-Ale co jsem viděla když na nich měli děti za úkol pracovat na schůzce v květnu,tak jsou tam všechny hry výukové.
A ještě se mi líbí nabídka kroužků, chybí tedy nějaké tanečky pro holky, ale obě děti budou chodit na dětskou jógu,tak nějaký pohyb bude.
V nabídce je keramika, výtvarné dílny, ruční práce, turistický kroužek, triatlon (!), jediné s čím teda moc nesouhlasím je S tabletem zdravě a hravě, tak to u nás nehrozí, tablem nemáme ani my rodiče, takže v 1. třídě mi takový kroužek přijde nějak mimo. Ale věřím, že některé děti určitě budou chodit .-)
Máme za sebou první rodičák, jsem tak nadšená 🙂
Začal tedy ve čtyři a v šest trochu uražená paní učitelka nás propustila domů, s tím, že když jsme si na ní neudělali dost času, že se sejdeme za 14 dní a dopovíme si to 🙂
Genetická metoda se mi líbí, matika podle hajného je podle mě bomba, protože si fakt myslím, že to děti pochopí a bude je hlavně bavit,na rozdíl ode mě.
Bylo tam veselo, když nám paní učitelka ukazovala, jak budou počítat pomocí krokovadla na zemi a figurek od člověče po lavici. Jedna maminka se přihlásila a ptala se, jestli budou používat klasická počítadla. Než odpověděla paní učitelka, odpověděl jeden tatínek: počítadla ne, ale krokoměry :-))
Když nám opsala z učebnici pro 1. třídu jeden příklad a NIKDO si s ním nevěděl rady, tak na mě trochu padla depka, domluvili jsme se, že se budeme scházet 1x za měsíc na jakémsi doučování pro rodiče, abychom mohli doma dětem pomáhat s úkolama 🙂
Co mě nadchlo, že paní učitelka má kurz pro výuku kreslení pravou mozkovou hemisférou a využívá to v praxi při výtvarce. když jsem na něm byla, celou dobu jsem si říkala doprčič, proč tohle neučí ve školách, tak jednoduše se dá nádherně kreslit.
A taky dělají kineziologická cvičení na propojení levé a pravé hemisféry. No jsem fakt hodně mile překvapená.