Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Známkování = motivace × zbytečnost?
Včera večer jsem na EDUin narazila na čerstvý článek Snaha o jedničky brání dětem v učení o tom, že známkování je pro studenty spíš demotivační. Kdysi jsme tu na tohle téma už diskutovali, proto jsem si článek se zájmem přečetla (týká se teda hlavně středoškoláků) a zajímalo by mě, jak to vidíte vy (třeba i s odstupem času)?
K čemu jsou z vašeho pohledu známky důležité/užitečné?
Nebylo by jednodušší rozlišovat, jen jestli student zvládl nějaké předepsané učivo a může na ně v dalším ročníku navázat? Nebo by bez známek vznikl totální chaos, nikdo by se nic neučil atd.?
Diskuzi založil/a Petra 3.6.2014.
Nevím, jak jste to dokázali, ale dostali jste se na stránku, která v této diskuzi neexistuje. Vyberte si nějakou z nabídky níže, tam byste měli mít už větší štěstí.
Stránky: 1