Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Reklamace a vše kolem nich....
Díky hypotetické otázce k reklamaci melounu, mě zajímá:
CO JSTE OCHOTNÉ JÍT REKLAMOVAT, A CO UŽ NÉ?
MÁTE NĚJAKOU HISTORKU SVOU NEBO SVÉHO OKOLÍ O “NESMYSLNÉ“ REKLAMACI?
MÁTE DOBRÉ ZKUŠENOSTI S REKLAMACEMI A UMÍTE PŘI NICH JEDNAT?
Kdyby bylo po manželovi tak nejde reklamovat nic od bot ani k tv, má pocit že je to opotřebované…..
Tak s reklamací jsme se párkrát setkala a vše bylo vyřízené obvykle kladně.Naposled včera se nechám přesvědčit ke koupi barevných kalhot a když už jsme se v té barvě i cítila dobře,tak přišlo zklamání.Dopoledne jsem je koupila,odpoledne vyprala a při věšení koukám a na nohavici dvě dirky,po uschnutí jsem přišla na to,že je mají i zezadu na té nohavici a rovnou tři.No vypadalo to jako prosekané,nevím nepochopili jsme to ani jedna s prodavající.Ale byla na tolik solidní,že mi je vyměnila a prý se ji to ještě nestalo a je zvědavá jak vůbec dopadne při reklamaci.
No já jsem s nimi nic nedělala,to bych si to nedovolila reklamovat,ale udělala jsme ji tento týden velkou tržbu,tak snad mě nebude proklínat,jsme v tom nevinně.Samotnou mě to mrzí,protože jsem si musela vybrt jinou barvu než byli ty původní.
Teru, tak jídlo taky reklamuji. Když je něco přesolené, tak hned vracím, protože to se pak nedá jíst a děti bych to ani sníst nenechala. Někdy je jídlo neuvěřitelně slané.
Omlouvám se za slohovku. 🙂
Jsem ochotna reklamovat v podstatě cokoli, o čem jsem přesvědčená, že to má vadu a to nikoli špatným používáním. Teď aktuálně mám v reklamaci Aleškovo sandály. Koupili jsme v sobotu, hned nazuli, ušel asi 100 m k autu a když jsme po 10 minutách z auta vystupovali, sesul se mi k zemi a strašně plakal. Pravá nožička celá červená a nateklá, myslela jsem, že ho v autě bodla včela nebo vosa. Namazali jsme Fastum gelem a bylo. Druhý den jsem mu boty nasadila znova, to řval už jen co je viděl, jeli jsme nakoupit a zase po 10 minutách, než jsme dojeli do Tesca, noha červená a opuchlá. Zkoumala jsem botičku, mačkala, hledala, co ho může dráždit, ale nakonec jsem boty popadla a šla vrátit. Jsem zvědavá, jak to dopadne.
Nesmyslný reklamace si nějak nepamatuju. Ale vím, že moje teta by šla reklamovat i ten meloun i cokoli jinýho. Prostě pokud zjistí, že třeba maso zatavené je po otočení dole divné a trošku už smrdí, šupajdí zpátky do krámu i s otevřenou krabičkou. Zatím vždycky dostala peníze zpátky, kromě AAA Auto, kde jsem koupila naší Berušku (Citroen) a ta přestala po ujetých 50 km a 12 dnech jezdit úplně. Tak jsem šla reklamovat, ale neměla jsem šanci. I když jsem kupní smlouvu četla důkladně celou, v předávacím protokolu jsem si nevšimla, že auto zařadili do kategorie C, což je v podstatě vrak. Byla to samozřejmě moje blbost, já v tom předávacím protokolu kontrolovala, aby tam bylo podle pravdy napsáno, co v autě je a není. Náš právník mi ale poradil, ať auto opravím a do žaloby se nepouštím. Že u nich pracuje jeho kamarádka a u soudu bych neměla ani minimální šanci. Když jsme jeli pro opravené auto do opravny, zrovna přitáhli auto paní, která ho koupila 15 minut předtím, než se jí totálně vysypalo. Odjela od AAA Auto jen asi 2 km z kopce a měla stejnou smůlu jako já, auto kategorie C a nazdar bazar.
Vracím i jídlo v restauraci. V mojí oblíbené italské mi jednou dali nedodělané kuřecí a nudle nikoli al-dente, ale fakt nedovařený. Vrátila jsem to a dostala to znova v pořádku + dezert zdarma. Ale přítel byl na mě naštvaný, že dělám rozruch. Ten zase nereklamuje nic. A nemusel ani reklamovat, objednal si boty na netu za 3 tisíce a zjistil, že jsou mu velký. Tak místo, aby je vrátil a chtěl vyměnit, což do 14 dnů může, tak si objednal menší číslo a ty velký nechal ležet ve skříni. To jsme se teda ještě neznali, jinak bych je vrátila za něj. A to stejný s džínama. Zabila bych ho. Dneska je ničí jeho mladší brácha okopáváním s míčem. 🙂
Makineo, to je pěkné. 🙂
Bami, pokud je zboží v záruce, tak reklamuji. Buhužel mám tu smůlu, že nám vždycky něco odejde pár dní po skončení záruční doby.
Nereklamovala bych něco, co vzniklo mojí chybou. Např, roztrhnu si o něco bundu, to reklamovat nepůjdu.
Ale když Natymu popraskalo šití na jedné botě po měsíci od koupení, to jsem šla hned a musela jsem si to vyřvat. Protože mi to prodavačka odmítla vzít s tím, že to je vada vzniklá okopáním a tutiž nemám nárok na reklamaci. Jelikož boty stáli přes osm stovek, (dětská obuv) udělala jsem tam kravál a hned to šlo. Do týdne bylo šití opraveno.
Tak já jsem asi nic nereklamovala, jsem na to asi líná nebo jak to říct. A zatím nešlo o nic zásadního.
Ale vzpomněla jsem si na jednu kuriozitku, kdy jsem dřív pracovala v knihkupectví a zákazník přišel reklamovat knížku. Důvod byl, že v knížce nebylo ani písmeno 🙂
To jsme mu samozřejmě museli uznat, taková knížka je fakt k ničemu 😀
Díky hypotetické otázce k reklamaci melounu, mě zajímá:
CO JSTE OCHOTNÉ JÍT REKLAMOVAT, A CO UŽ NÉ?
MÁTE NĚJAKOU HISTORKU SVOU NEBO SVÉHO OKOLÍ O “NESMYSLNÉ“ REKLAMACI?
MÁTE DOBRÉ ZKUŠENOSTI S REKLAMACEMI A UMÍTE PŘI NICH JEDNAT?
Kdyby bylo po manželovi tak nejde reklamovat nic od bot ani k tv, má pocit že je to opotřebované…..