Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Reklamace a vše kolem nich....
Díky hypotetické otázce k reklamaci melounu, mě zajímá:
CO JSTE OCHOTNÉ JÍT REKLAMOVAT, A CO UŽ NÉ?
MÁTE NĚJAKOU HISTORKU SVOU NEBO SVÉHO OKOLÍ O “NESMYSLNÉ“ REKLAMACI?
MÁTE DOBRÉ ZKUŠENOSTI S REKLAMACEMI A UMÍTE PŘI NICH JEDNAT?
Kdyby bylo po manželovi tak nejde reklamovat nic od bot ani k tv, má pocit že je to opotřebované…..
Je to super a taky doufám,že to další vydrží déle jak půl roku 🙂
Teru, Králíčku, super 🙂
Tak to je bezva, Králíčku.
Tak jak jsem v pátek na Asko posílala reklamaci na křeslo k pc,tak dnes napsali,že poškození je evidentní a tak mi ho vymění.Hurá,že to tak dobře dopadlo 🙂
Tak dobrá zpráva, i když se v obchodě tvářili, jako že si vymýšlím, že alergie na botu neexistuje, tak mi vrátili za sandálky peníze. 🙂
Tak právě jsem psala reklamaci na kancelářské křeslo,vytrhla se koženka ze švu.A tak uvidíme jak se k tomu Asko postaví.Mají psané,že do půl roku se to bere jako by byla vady už v době koupi a zrovna chybí pár dní do půl roku 🙂
Bamisko, když reklamuju jídlo v restauraci, tak většinou v pohodě. Jenom jednou jsme chodili do takový nádražní z práce a měla jsem chlup v jídle a navíc mi zelí přišlo s takovou divnou příchutí, podle mě bylo zkažený. A servírka mi řekla, že ale kolegové zelí snědli a že se to zelí otvíralo dneska a ona u toho byla a určitě zkažený není. Tak jsem řekla, že ale ten chlup tam je a že to stejně jíst nebudu. Účtovala mi jen pití, protože jsem fakt vrátila celou porci bez 1 sousta a byla evidentně naštvaná, i když jsme tam chodili skoro každý den víc než rok. Tak už jsem se tam neukázala. Jinak se mnou nediskutujou a jsou v pohodě.
A k těm Vientamcům – reklamovala jsem před měsícem dětský punčocháče. Jedny byly v pohodě a druhý, když jsem je rozbalila, tak u nohou, jak je to sešitý nad prstama, nechali málo látky a skrz nitě byly vidět dírky, že by tam malýmu prosvítaly prstíky. Neměla jsem paragon, ale oni mají sloní paměť. Má to tam starší pán, hned se ptal, kde mám kluka, vezla ho babička pár metrů za mnou. Řekla jsem mu o problému, schoval je pod pult, pomohl mi vybrat jiný a bylo to OK. Jen se mi při sušení v sušičce zmenšily na polovinu, no to už byla moje blbost. Naštěstí se už oteplilo a tak jsem je schovala pro holčičku. Jsou bílý s šedýma proužkama a červenýma hvězdičkama, tak to pro holku neva. 🙂
Bamisko,je to normál krámek,paní ho tam má už hodně let,odkud to bere nevím,někam si jezdí,ale má i velké věci a obvykle u vietnamců xxl je mi malé,no měří to podle sebe a jsou prťavý a hubení.
No celkem mě je paní líto,ale i když jsem si toho v obchodě nevšimla,tak vím,že jsme to neudělala,to bych se tam ani neodvažovala chodit,to by mi svědomí nedalo.
U vietnamců občas nakupuji taky,ale fakt nemám s reklamací zkušenosti,protože jsme ji nikdy nepotřebovala.
makineo …takže jste místo knížky prodali sešit a poměrně drahý 😀
nuninko to je k vzteku že to odejde po záruce to je fakt zákon schválnosti
Teru tak hlavně at sandálky dopadnou dobře, mě nejvíc štve u reklamací když musím ten měsíc čekat, někde dají boty hned, ale někde měsíc čekám….takhle jsem reklamovala boty v únoru klukovi a pak mi je po měsíci dali když jsem je nepotřebovala neb bylo teplo a na tu zimu jsme stejně kupovali jiné…ale nabídla mi stejné o číslo větší na další rok…
Jídlo jsem také nereklamovala…jak u toho postupuješ a setkala jsi se vždy s fajn jednáním…já jednou dostala gratinované brambory studené a né v zrovna levné restauraci a držela jsem pusu…asi příště slušně také řeknu své 😀