Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Jak si vedou maturanti?
Maturity už běží a protože tu máme pár maturantů (a to nejen mezi dětmi), nemůžu se nezeptat – jak to jde? I když si na konkrétní výsledky musí u písemek ještě chvíli počkat – jaké jsou dojmy?
Všem držím palce, ať to vyjde 😉
Peťko gratuluji
Danasi a jak u vás?
Peťko, gratuluju!!!
danasi, co ústní? věřím, že taky v pohodě 😉
U nás je už hotovo, vše bez problémů. 🙂
Jsem samozřejmě moc ráda, i když si docela dost uvědomuji, že je u konce zase jedna etapa života mé dcery. Maturitou se nemění vlastně vůbec nic, jen si o to víc tak nějak uvědomuji fakt, že dcera je už vážně dospělá. 🙂
Pamatujete? Znáte film? Více než aktuální pro letošní maturanty. 🙂
První zprávy 1,2.
Zatím ale jen část ze zkoušek, ještě tam nejsou započítány slohovky.
Tak už jen hurá na ústní.
Peťko, asi jo. To víš v úterý tu byl blázinec. Eliška povídala, co ve škole. Adéla přijela z intru a říkala, co všechno bylo. Do toho manžel, že musíme začít chystat věci, že volal dispečer. A pak jsem si něco v hlavě slila dohromady.
Danasi, nespletla jsi to? Ta nemožná “píseň“, neboli ono virární video bylo v didakťáku z čj, nikoliv v poslechu či překladu z aj. 🙂
Jinak jsem taky koukala, co všechno se nedostane do maturitního testu! Uznávám, že jako virární video to bylo velmi úspěšné.
Nutno tedy dodat, že u testu jde o jiné věci, které nijak nesouvisí s onou “písničkou“, ani s tím videem, že šlo vlastně jen o text z novin, kde se zrovna píše o tomto videu, který opravdu oblétl internetovým světem. Nešlo tedy o překlad.
Zkuste si, kdo by letos udělal maturitní didaktický test z čj:
http://www.novamaturita.cz/zadani-pisemnych-zkousek-jaro-2014-1404036938.html
V pdf. – klikněte na Český jazyk a literatura : didaktický test.
Výsledky naleznete také, na jiném webu. 🙂
Jejda, m§j počítač to uložil dvakrát. To se omlouvám.
U slohu z angličtiy, prý to mohla napsat lépe. Moc ji nedávalo to sezení půl hodiny předem a čekat na zahájení, ani nemrknout. U didakťáku z angličtiny měli na překlad nemožnou píseň, která proběhla na netu před půl rokem, zpívala to nějaká blondýna. V překladu něco o tom, že není kurva, atd.
Čeština snad dobré. Slohovky jsou její hobi, psávala i do časopisů. Didakťák snad dobrý.
Již musíme jen čekat na výsledky.
Ale již jednu dobrou zprávu máme. Na jednu ze 4 škol, kde se hlásila se dostala bez přijímaček a je přijata. Je to na základě dobrých výsledků ve škole a ročníkové práci na téma neonkologické onemocnění krve.
U slohu z angličtiy, prý to mohla napsat lépe. Moc ji nedávalo to sezení půl hodiny předem a čekat na zahájení, ani nemrknout. U didakťáku z angličtiny měli na překlad nemožnou píseň, která proběhla na netu před půl rokem, zpívala to nějaká blondýna. V překladu něco o tom, že není kurva, atd.
Čeština snad dobré. Slohovky jsou její hobi, psávala i do časopisů. Didakťák snad dobrý.
Již musíme jen čekat na výsledky.
Ale již jednu dobrou zprávu máme. Na jednu ze 4 škol, kde se hlásila se dostala bez přijímaček a je přijata. Je to na základě dobrých výsledků ve škole a ročníkové práci na téma neonkologické onemocnění krve.
držím palečky dětem i rodičům…fuj příští rok závěrečky, to je děsná představa s jeho přístupem k učení…“to půjde- nějak“ ….
Těžko říct, pocity dcery jsou rozpoluplné. Uvidíme.
Kubajz, tak ať to dopadne podle prvních dojmů, až na tu matiku – ta ať vyjde samozřejmě líp 😉 Pak určitě napiš, jestli třešnička na dortu byla 😉
Tak naše maturantka je až na matematiku spokojená.Uvidíme jestli její intuice vyjde.Jinak jí hold druhý termín nemine.Naštěstí to pro nás neni tragédie-výuční list má 😉 a třešnička na dortu buď bude nebo ne.