Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Když se dětem daří a když zase ne.
Dětem za chvíli skončí první třída. Ono se to nezdá, ale do konce roku zbývají dětem 2 měsíce.
Jak se vyrovnávaly s neúspěchy ve škole, špatnou známkou, kritikou paní učitelky atd….?
A jak se radovali, když se jim zase dařilo? Pěkné písmo, počítání v matematice nebo čtení… .
Úspěchy a neúspěchy patří k sobě, jak se s nimi prvňáčci a nejenom oni vyrovnávají?
Naty to ze začátku moc nezvládal a všechno si bral moc osobně. Dolova všechno co paní učitelka řekla. Pak chodil smutný, že nic neumí a všechno má hnusné.
Naštestí se to už celkem srovnalo a začíná se dadovat i z úspěchů ve čtení, matematice a poslední bodou i ve psaní 🙂
Nuninko,on se vždy snažil dětem vyrovnat a ve škole se to jen projevilo ve větší míře.Chce být nejlepší v tělocviku ve fotbale,ve vybíjené,chce vyhrát pohár(o který se nehrálo).Při odchodu ze třídy chce být první zařazený,v šatně první oblečený a bohužel je neobratný,má horší motoriku,vše mu trvá déle jako dětem.Je to v tom,že ve dřív tam nebylo tohle soupeření na nejlepšího a prvního a teď ve škole ano a tak to obvykle končí pláčem.
Králíčku a je to školou nebo je celkově citlivější?
Naty totiž začal být nástupek do školy hodně náladový a citlivější. Někdy teda až moc 🙁
Domča chce být ve všem první a ono to nejde.Takže kolikrát chodí domů s pláčem,že nebyl první v řadě,v tělocviku nevyhrál.Naštěstí známky ještě neřeší.