Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Oblíbený - neoblíbený předmět nejenom vašich dětí
Taky doma pořád slyšíte, co je to za děsný, hrozný, hnusný předmět? Dcera si teda stěžuje často 🙂 Nejvíce asi na angličtinu, i když tam to je kvůli učitelce. 🙂
Jaký předmět je nebo není oblíbený u dětí? A pamatujete si na ten váš?
Já nesnášela chemii a fyziku. Nejraději jsem měla dějiny umění.
Syn má nejradši matematiku a dcera říká, že jí asi bude bavit vlastivěda. 🙂
77Olgo, syn má třeba na prvouku jinou učitelku než třídní. Jinak na všechno ostatní má třídní.
Dcera má ještě v 5té třídě na všechno, kromě dvou předmětů, třídní.
Myslím, že více učitelů bývá až od druhého stupně.
Katko, oni mají na některé předměty jinou učitelku než třídní? Jsem myslela, že v první třídě je ve všech školách na všechny předměty jedna učitelka…
Na základce mě bavila matika, přírodopis a pak takové ty oddychové předměty jako hudebka, výtvarka, tělák. Co jsem fakt nesnášela, tak byl dějepis a zeměpis – hlavně kvůli učitelovi. Vyvolal si vždy 3 lidi před tabuli a pak dal vždy jednu otázku a kdo se z těch 3 nepřihlásil, tak toho se na to zeptal. Obvykle se nedalo uniknout s hezčí známkou jak za 3.
Na střední mě začala místo matiky bavit spíš čeština a angličtina. Nebavil mě opět dějepis.
Dcera zatím snáší asi všechno vcelku dobře. Vím, že ji nebaví hudebka a výtvarka – mají na tyto předměty učitelku, která je dost přísná a ne zrovna milá, takže to asi dost souvisí.
I já jsem byla školní nadšenec. Na základce mě bavilo úplně všechno,nebo mám krátkou paměť, protože na nic hrůzostrašného si opravdu nevzpomínám. Na gymplu jsem vyloženě nesnášela dějepis, hlavně kvůli profesorce..byla schopná za jednu hodinu nasázet půlce třídy nedostatečné, když nezaznělo to slovo, které chtěla slyšet:( Pořád jsem řešila, proč se mám učit minulost, když mi k ničemu nebude. A zatím nebyla. To už radši ty fyzikální zákony:)
Já jsem měla kromě fyziky ráda všechny předměty – byla jsem takový školní nadšenec. Z fyziky jsem měla tedy taky max. dvojku, ale nic se mi v té hlavě neudrželo. Denně se manžel (který fyziku miloval) baví mými vyloženě odbornými postřehy a mojí neznalostí úplně primitivních a chronicky známých fyzikálních jevů – mně to prostě hlava nebere. Kdybych měla být konkrétní, tak jsem asi taky měla nejraději matematiku. Dcera (druhá třída) miluje čtení – to ostatní vnímá jako daň za to, že ji ve škole naučili číst (aspoň tak mi to přijde:-)). Nejméně má ráda prvouku. Kšanda
Pokud budu hovořit o ZŠ, tak mým nejoblíbenějším předmětem byla na celé čáře matematika. Poté v závěsu fyzika a chemie. Vysloveně jsem nesnášela výtvarku… bohužel na SŠ byla matematika zanedbávána, páč se nám neustále měnil profesor, samé suplování a ták, takže zájem ochabl. Spíše jsem následně inklinovala k literatuře. No, ale výtvarka jako velké mínus přetrvává dodnes, nejsme schopna namalovat ani zvíře ani osobu. Ale jinak výtvarné umění mám ráda – obrazy a tak…. Bohužel ta neschopnost malovat je nechtěně přenesena i na dceru…. Já jsem osobně na základce z výtvarce měla jedničku jen díky tomu, že mi učitelka nechtěla kazit vysvědčení, když jsem jinak měla samé jedničky. Dcera – první třída – preferuje tělák a matematiku. Čtení má také ráda, ale psaní né…. již několikrát obdržela razítko “škrábeš jako kocour“, njn, následuje mě i manžela….
No jo, syn nemá rád fyziku a matematiku, to má po mně, já matiku úplně nesnášela.
Dcera nemá ráda výtvarnou výchovu, nechápu.
Milovala jsem chemii a ruštinu.
Taky doma pořád slyšíte, co je to za děsný, hrozný, hnusný předmět? Dcera si teda stěžuje často 🙂 Nejvíce asi na angličtinu, i když tam to je kvůli učitelce. 🙂
Jaký předmět je nebo není oblíbený u dětí? A pamatujete si na ten váš?
Já nesnášela chemii a fyziku. Nejraději jsem měla dějiny umění.
Syn má nejradši matematiku a dcera říká, že jí asi bude bavit vlastivěda. 🙂