Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Neuhrazený pobyt v hotelu
Dala jsem dotaz do poradny, ale raději ještě zakládám diskusi, možná máte někdo zkušenost, nebo radu, co a jak dělat.
Jedná se o situaci, kdy odmítnu zaplatit sumu za přenocování v hotelu, která se mi zdá přemrštěná za podmínky, které tam jsou. Např. jedu do hotelu, najdu staré, špinavé vybavení, ve 20.00 vypnutá voda, takže se nelze umýt, pokojové zařízení (lednice, TV, lampička) nefungují. Ráno poté odmítnu zaplatit částku jako by vše bylo OK. Mám na takový postup právo, nebo jakým způsobem vlastně jednat? Děkuji
Ne, ty otazníky byly proto, že makinea napsala tři, tak jsem si říkala, že je to asi nějaká zábavná disciplína :-), v podstatě to byl takový vtip
Vzhledem k tomu, že jsi pokládala Makinee otázku, zda jsi uvedla, že se něco takového stalo Tobě a za to jsi umístila asi 10 otazníků, usuzuji z toho, že Ti nebylo příjemné to, že ona si myslela, že se jedná o Tvůj příběh….
Myslím, že si nerozumíme, opravdu netuším, proč bych se měla čertit, ani proč bych se měla stydět za spaní na ubytovně.
Lien, já reaguji pouze na Tvé rozhořčení, že někdo psal ve smyslu, že se to stalo Tobě a Ty jsi se tak rozčertila. Jinak by to tady nikdo neřešil. Pokud se Tě dotýká, že si někdo mohl myslet, že jsi spala na ubytovně, tak jsi opravdu měla uvést, že se nejedná o Tebe a pokud je Ti to absolutně jedno, tak pak nechápu, proč jsi se tak rozčertila? Prostě je to pouze akce-reakce.
No Olgo právě proto, že máš platit za hotel, ale služba odpovídá ubytovně, proto se ptám, jak by jste to řešily, nebo zda to někdo přímo zažil.
Jestli ti to přijde komické, tak se tím nezabývej a je to, nechápu proč bych na to musela upozorňovat. Jako napsat příspěvek a pak tam dodávat “Pozor, je to hypotetické, nebo nestalo se to mně, ale někomu jinému“ nebo cokoli jiného, o to přeci vůbec nejde.
A k tomu večernímu řešení – lampičku, TV či nevhodné zařízení resp. zařízení a služby neodpovídající úrovni /hvězdičkám/ hotelu, tak to snad člověk posoudí skoro na první pohled. Přijdu do pokoje, zkontroluji především čistotu a funkčnost toho, co potřebuji a ihned řeším, pokud se mi něco nezdá… pouze tedy ta voda, ano, to člověk předpokládat nemůže, pokud mu to personál nesdělí, ale teda nevím, stejně tomu moc nevěřím, že by se večer v hotelu zavírala teplá voda, to snad pak ani není hotel, ne? Ale nějaká ubytovna, ne?
Probůh Lien, píšeš v první osobě jednotného čísla, tak asi každého napadne, že hovoříš o své zkušenosti. Pokud je to pouze hypotéza (což mi přijde komické, že by si člověk něco jen vymyslel a pak to řešil) anebo se jedná o někoho z Tvého okolí, tak jsi to měla v příspěvku uvést…
Tak si představte situaci, že je devět večer, vy se ubytujete, děti usnou a zjistíte, že se nemůžete osprchovat, jdete to tedy řešit a je vám řečeno, že se voda v osm vypíná a nepoteče. Nejbližší volný hotel dost daleko a nevíte v podstatě ani kde. Tak se seberete, probudíte děti a pojedete něco na noc někam hledat? Nebo ráno budete smlouvat o ceně a celou částku nezaplatíte? Možná jsem se nevyjádřila přesně, nejde o to, že budete mlčet a ráno z ničeho nic odcházíte úplně bez placení.
Makineo ta otázka se třemi otazníky je dobrá. Píšu někde, že se mi něco takového stalo??????
Řešila bych to okamžitě. To je to samé, jako kdyby host v restauraci reklamoval jídlo až poté, co ho celý snědl. Taky je to blbost, že jo? Takže stěžovat si až po využité službě, to je opravdu pozdě.
Lien, toto ber jen jako názor. V hotelu jsem pracovala a takto se nám to nikdy nestalo. Nicméně náš šéf se skoro vše snažil nějak domluvit urovnat, vyjít vstříc.
Ty sis toho všeho všimla až ráno???
Normální by mi přišlo, přijdu tam, zjistím, že je vše jinak, než jsem si představovala (příp. než bylo domluvené) a řešit to už v tu chvíli. A to tak, že odejdu.
Nebo si domluvit nějakou slevu.
Ale jak říkám, jen názor.
Odborně nevím.