Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Mají děti hodné paní učitelky?
Děti chodí do školy už skoro měsíc 🙂 . Už tedy měly čas poznat svoji paní učitelku. Jak se jim zatím líbí, je na děti hodná?
Syn je zatím spokojen, nebo alepsoň říká, že paní učitelka je hodná. No a u dcery to je naopak. 🙂
první synek chodil jinam, ale to bylo relativně dávno a takovéto chování na školách bylo celkem běžné. bohužel.
prcek to nějak nechápe. ne že by byl blbej, ale jako ádéháčko lehce šmrnclý autismem žije trochu v jiným světě. a nějak nerozumí tomu, co dělá blbě. do školy se těší, hlavně na kamarády a paradoxně na učení. jen jeho nejoblíbenější předměty, matika a čeština, se stávají těmi neoblíbenými. jedinej problém je, že jak říká – proč je na mě zlá? proč mi nadává? proč má zdenda dvojku a já trojku za stejný chyby – tak nevím, jak to vysvětlit, abych neřekla – kašli na to, je to kráva:-( takže trpělivě vysvětluji, že paní učitelka má asi nějaký starosti, tak se takhle chová…
Radko, jak píšeš prvního synka mi naše školství zlikvidovalo-stejná škola? stejný ředitel?
A co jiní rodiče? Nikdo si na tu učitelku nestěžoval?
A co syn, jak se mu “chodí“ do školy, jak to celé snáší?
Mluvila bych s ním o tom. A rovnou mu řekla, ať si z těch jeho invektiv nic nedělá.Mně na jejich místě by určitě bylo divné, že “zlobit“ začal s nástupem nové učitelky a do té doby nebyl problém. Jana
bohužel to možný je. a naše škola, pokud mám zkušenosti od kamarádek, není výjimkou. jsou učitelé a učitelé. na prvním stupni měli perfektní Paní učitelku. přísná, ale spravedlivá. přísnost není o řvaní. ale měla takovou tu přirozenou autoritu, chovala se k děckám jako k lidem. což má více učitelů. cca polovina předmětů stále jedničky jako na prvním stupni (a nemyslím výtvarku třeba, tam má za čtyři, ale třeba angličtinu, novou fyziku a další) a druhá polovina (kterou shodou okolností učí ti učitelé o kterých jsem tu psala) trojky, čtyřky. protože se většinou po stížnostech dotčení učitelé vozí po dětech stěžovatelů, tak každý drží ústa a krok.
Pokud je vše tak, jak píše radka2, je to přímo pobuřující. Ale upřímně osobně musím říct, že se mi nechce věřit, aby v jedné škole byla kumulace tak podivných pedagogů – jeden mlátí hlava nehlava, druhý nadává a třetí se posmívá. Nevím, ale působí to na mě až moc hororově a hodně přibarveně…..
Doteď jsem si myslela, že syn vyfasoval přísnou paní učitelku, co na děti křičí a přetěžuje je domácími úkoly.
Ale po přečtení této diskuse si myslím, že my asi nemáme co řešit. Vůbec mě nenapadlo, že tohle je v dnešní době možné a hlavně, že to nikdo neřeší. A nejvíc to odnáší Radčin syn, co si má po tom všem myslet o autoritách? O respektu a úctě k ostatním?
pozvali si mě výchovný poradce, preventistka a třídní učitelka. nějaká výchovná komise.protože ve výuce po něm spolužák (nejlepší kamarád mimochodem) pokřikoval buřte (po vzoru paní učitelky) a malej prostě vstal, zatřepal s ním a šel si sednout. třídní tvrdí, že zkušenosti s adhd má. na dotaz proč ho teda posadila dozadu k oknu když to je první pravidlo, že dítě musí být vpředu co nejdál od okna a rušivých vlivů, mi řekla, že on tam chtěl (není pravda, chtěl skoro dozadu ke dveřím, ale k oknu úplně dozadu byl přesazen). mě nejvíc překvapilo, že jsem myslela, že schůzka bude o tom, jak na něj, co na něj platí, čemu se vyhnout a jak ho zvládnout. a ono to bylo celé o tom, že musí do zvláštní školy, že na to škola nemá, že ho málo biju, …
ředitel u toho nebyl. to je takovej starej komunistickej týpek. když jsem tam čekala, tak mi ani na pozdrav neodpověděl. takže je víc nevychovanej než malej. ten pozdravit, poděkovat či poprosit umí:-)
Radko, kdo Tě pozval? Byl u toho i pan ředitel? Já bych naopak viděla problém v tom, že je paní učitelka mladá. Je vidět, že nemá zkušenost s dětmi s adhd. Už samotné posazení kluka dozadu svědčí o všem. Nejdříve bych “připoměla“, že syn je dítě s adhd a jestli tato škola čerpá dotace na děti s adhd, tak by měli být jednotliví pedagogové s touto problematikou seznámeni, více dětem s adhd porozumět a akceptovat. A pak se zeptat na to čerpání dotací:).Přijde mi paradoxní, že takové dítě chtějí dát jinam. Nevím, co syn provádí při hodinách, ale chování učitelů. které popisuješ je otřesné. Tak pevné nervy! jana231
radko to co posisuješ, je hnusná ukázka školství..kluk v pátek přišel s tím že učitel na ně o hodině při výkladu ukázal prostředník..si připadám jak v době kamenné…tak drím palce v boji a douám že budou zprávičky…se na ně těším už jen z toho důvodu že vím že ty jsi ten co do toho půjde- né že bych to tobě a dítku přála – škole a lidem co tohle dělají ano
bojovat. prvního synka mi naše školství zlikvidovalo. doslova a do písmene. tohohle už nedám. mě nejvíc zaráží, že je to velmi mladá učitelka, po škole, a od té bych tohle nečekala. pokud bude muset jít malej jinam, od kamarádů a z prostředí na který je zvyklej, což je u adhd velkej problém, tak bude mít i škola problém. ne ze msty, ale aby to samý neprožívaly další děti nebo rodiče. právě na děti s dys a adhd dostali od eu dotaci 7 milionů. takže budu chtít vědět jak ji použili. proč nedodržují metodický pokyn ministerstva na práci s dětmi adhd. jaký vyvodili závěry z chování učitelů (jedna jim sprostě nadává, jeden učitel se klukům posmívá, že spávají s panenkama a dokonce se jim naboural na fejs, no a jedna jim mlátí hlavama o sebe). protože je to tu taková větší dědina, tak rodiče mají strach cokoliv říct. takže když bude nejhůř, tak to vidím na soukromou základní školu, ale tuhle školu takhle stejně dál nenechám:-(
Radko, tak to je drsné. 🙁 . A pak mají děti chodit rádi do školy. Co s tím budeš dělat?