Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Tel.operátor změnil tarif při tel.hovoru-jde to?
Ahoj, jde o mýho tátu..důchodce. Asi rok má paušál senior, tuhle mu prý někdo volal,at změní tarif …on tvrdí, že neřekl ano, chci ho, ale že si to rozmyslí. Beru v potaz to, že něco zapomene, že si mohli špatně rozumět.
Ted mu ale přišla poslední fa..kde mu Senior tarif ukončili a nastavili ten nový. A přišel mu i dopis se žádostí o prodloužení toho nového, klasická smlouva na podepsání.
On ho ale nechce.
Příští týden jdeme na prodejnu a chtěla bych případně přehrát i ten rozhovor s operátorkou. Lze to požadovat, když už je nahrávají? Nebo jak nejlíp postupovat.
Děkuju
Napiš mi do OV na tebe telefon a zavolám ti. Vím,o co je.
Ctiradka
No, prý pokud se týče souhlasu po telefonu, přímo to musí operátor řívt, že ted přímo bude nahrávat souhlas atd. Což teda tátovi nikdo neříkal.
A taky mohlo jít o nějaké dealery, kterí pro ně pracují a berou to jedním šmahem.
Tak jsem zvědavá, osobně jsem s nima problém nikdy neměla.
no můj je na tom teda hůř, ale stačilo jim oznámit, ať ho nekontaktují s žádnýma nabídkama a je klid. byli velmi ochotní.
radko, normální 72 l. důchodce, který si dobře pamatuje co bylo před 50lety, ale současnost občas zapomene 🙂
tak půjdem na prodejnu a zjistíme, jak se věci mají
no nevím, v jakým stavu je, ale když můj tatínek cosi sjednal po telefonu, chtěla jsem přehrát hovor, kde si to sjednává (o2). aniž by mi ho přehráli, ochotně změnu zrušili.
Jelikož jsem teď měnila tarif, tak mi paní říkala, že mám 2 měsíce na rozmyšlenou. Pokud by mi to nevyhovovalo, přehodí to zpět bez polatků.
Zkusila bych zajít co nejdřív i s tou smlouvou na přepážku. Neměl by to být problém, nic nepodepsal.