Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Testuji nové stránky - přidáte se?
Zdravím vás po kratší odmlce, kterou jsem trávila velmi pracovně. Výsledkem jsou nové stránky s e-shopem, zaměření “hand made“ látkové plenky.
A v souvislosti s tím bych vás ráda požádala o pomoc:
Zda byste mi pomohly stránky otestovat z uživatelského hlediska – projít si to, i produkty, klidně udělejte objednávku (do poznámky pak ale napište “testování“, pokud to zboží nebudete chtít poslat 🙂 ). Prostě se chovejte, jako byste na ten web narazily náhodně.
Budu ráda, když mi pak dáte zpětnou vazbu:
- zdají se vám stránky přehledné a nápadité?
– komplikovalo vám něco pobyt na stránkách?
– je pro vás srozumitelná myšlenka, kterou se ten web snaží sdělit?
Díky i za jakékoli další připomínky 🙂
Hanzlici, nejdřív musím napsat, že ti moc držím palce a přeju hodně zákazníků, je to dobrá myšlenka, takže určitě nezapadne. 🙂
Sama jsem nějaký web dělala a i s manželem tohle často probíráme, takže se na to dívám i z téhle stránky.
Když jsem tvoje stránky rozklikla, zarazilo mě, že na nich nejsou nadpisy. Zatím jsem neprobírala vše, jen jsem nakoukla, ale po pár kliknutích nadpis ani jeden.
A pak ty odkazy každý jako samostatný list.
K tomu poštovnému mě napadlo, že by mohlo být nějaké poštovné základní a k tomu poznámka, v jakých případech se zvýší.
Ahoj Jani,
já na tvoje stránky narazila ještě dřív než na tuto diskuzi 🙂
Měli jsme sraz ze střední a jeden spolužák vyhrál regionální kolo pro začínající podnikatele Rozjezd roku 2012, tak jsem po tom pátrala a v letošním ročníku jsem narazila na tebe 🙂
Stránky se mi líbí, ale to poštovné, to je tedy oříšek.
Kdybych opravdu chtěla nakupovat, pak při hlášce, že se poštovné dozvím po odeslání objednávky, prchám a nic neobjednám.
Já teď sháněla na netu jednu určitou věc, našla jsem ji ve velkém cenovém rozpětí a ten nejlevnější chtěl poštovné 300,-!!! a to šlo o malý sotva půlkilový balíček v hodnotě 400,-
takže já bych se obávala, jaké poštovné mi pak napíšeš, rozhodně bych si neříkala, že do stovky se určitě vejdu a objednala bych.
A co třeba udělat nějaké univerzální poštovné? Alespoň prozatím než něco vymyslíš? řekněme 80,-. Někomu se to bude třeba zdát moc, ale někdo i ušetří, prostě takový nějaký průměr.
A ještě bych nějak zvýraznila to, že objednané zboží jde od více maminek, aby objednávající měl potuchy o tom, že bude platit poštovné několikrát, to mi přijde dost důležitý.
A šlo by třeba zboží rozdělit kromě toho rozdělení co je teď vyfiltrovat podle prodávajících? že bych si vybrala zboží od jedné konkrétní maminky a měla to za jedno poštovné. Třeba nějakou věc bude mít o 10,- dražší než jiná maminka, ale zas by odpadlo to dvojí poštové jestli mi rozumíš.
Jinak moc držím palce, ať se ti daří!!!
Hanzlici, to je divné.
Ale problém s barvama bude asi opravdu jen u mě, nikdo jiný se neozval. Nechtěla jsem rýpat do detailů, chtěla jsem jen pomoct, aby stránky byly úplně 100% dokonalé. Tak tfuj – tfuj – přeju Ti hodně spokojených zákaznic.
Marinado, já ti na ten mail odpovídala, ale vrací se mi to zpět, že prý nedoručitelné 🙁
Jani, pošlu Ti to na mail, který uvádíš na těch stránkách…
A když najedu na ty jednotlivé řádky, tak pozadí zezelená (=splyne to s tím zeleným základním podkladem) a písmo je bílé – obojí taky nic moc kombinace. Ale možná všechny tyhle podivné barvy vidím jenom já 🙂
Mám explorer. Ráda bych Ti to zkopírovala přes snagit, abys to viděla na vlastní oči, ale nejde mi to sem vložit. Ale to, co tam vidím, je fakt dost ošklivé 🙂
Marinado, co to máš za prohlížeč, že ti tu záložku zobrazuje takhle špatně? Ten rozbalený seznam podmenu je černé písmo na bílém podkladu a při ukázání na některé to podmenu se změní na bílé písmo na vínovém podkladu – tedy nevím, proč se ti to takhle zobrazuje 🙁 Jinak to druhý, to je pravda! Chybička se vloudila 🙂
Nuninko, ano, v takovém případě zaplatíš poštovné každé paní zvlášť. Je to stejný systém jako na fleru, jestli jste tam někdy objednávaly víc položek. Úplně stejné to je. Akorát fler má víc peněz, aby to mohl pořešit i systémem.
Ještě k tomu poštovnému – můj oblíbený prodejce na MMB to vyřešil tak, že když si vezmu víc věci a poštovné je tím pádem vyšší, než je uvedeno u těch jednotlivých výrobků, tak mi tam připočte položku balné. Což nebývá vysoká částka (protože rozdíl na poštovném nebývá nikdy až tak veliký) a všichni jsme spokojení. Tak třeba by se Ti mohl tenhle můj postřeh hodit 🙂
Hanzlici, tak předně gratuluju – je to moc dobrý nápad a provedení se mi líbí na první pohled.
Jak už holky psaly ohledně poštovného – to by chtělo ještě doladit, protože třeba já, když předem neznám poštovné, stránky rovnou opouštím, takže bys zbytečně přicházela o zákazníky.
A ještě bych na Tvém místě doladila záložku “Vy&My“ – nelíbí se mi při rozbalení ta černá barva (černé písmo+tmavé šedé pozadí je dost nepřehledné a nelákavé) + když kliknu na záložku “Vy&My“, objeví se mi obsah a ten by podle měl být rovnou nasměrován taky na odkazy = kliknu na řádek, objeví se mi text.