Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
je tohle vyřízení reklamace?
Koupila jsem si podprsenku v krámu, stála mě 700kč. Po 17 dnech jsem ji reklamovala popraskaly gumičky na ramínku v místě u košíčků a začala se to párat.
Po měsíci mi ji manžel(včera) vyzdvedl cestou z práce. Jsem naštvaná protože reklamace vypadá tak, že ustřihli kus ramínka a zašili. Nepřinesl, žádné vyrozumění nějakou reklamační zprávu. To předpokládám že by měl??? Takže tu smolím reklamaci reklamace a že tohle podle mě není standartní postup a považuji to za znehodnocení věci a žádám o vrácení peněz?????
Do toho tím jak to je ustřižené, když to budu zkoumat podrobně, tak je to jiným druhem stehu přidělané jak to druhé ramínko, jinou barvou a druhem materiálu nitě. Prostě působí to na mě jak kdyby to nikam neposílali a udělal to někdo doma.
Máte někdo zkušenost? Co si o tom myslíte a čím by jste se tam oháněli? Dnes odpo tam chci dojít.
Jsem naštvaná normálně si takové nekupuju, chtěla jsem pohodlnou do práce a takhle to dopadlo….
Bokul, tak to je fakt smůla. A šel ten flek vyprat?Stilago má pěkně dlouhé dodání a přijde mi dost drahé.
bamisko, přeji Ti kladné vyřízení reklamace. Dneska se prostě dějí věci. Já zrovna dnes našla konečně chvíli času a sepsala jsem svoji zkušenost s nákupem přes Stilago, která mě taky dost dostala – leč u mě je výsledek ten, že jsem to vzhledem k jejich reklamačnímu systému vzdala 🙁
vzala to bez problémů zpět a prý to tam zítra zaovlá a dá mi vědět….no přiložila i to co jsem sepsala…a chci peníze….tak uvidím….
Bamisko, tak jak jsi dopadla?
Bamisko toto není určitě dobře vyřízená reklamace.Musíš dostat vyjádření od výrobce,podepsat a souhlasit s tím.V obchodě nejsem už 6 let,ale takováto reklamace se řešila vrácením peněz hned.
Samozřejmě záleží na obchodníkovi.Hodně štěstí a nedej se
Bamisko, také si myslím, že nic hledat nemusíš, jestli si to paní opravila doma, určitě ti hnedka peníze vrátí…no a protože ti žádný papír o reklamaci nedala, tak tomu tak určitě bylo…My jsme letos reklamovali boty, první jsme dostali papír o převzetí zboží k reklamaci a pak nám do něj připsali jak při opravě postupovali, takže papír jsem měla u sebe…A ještě musím podotknout, že už opravdu neplatí pravidlo, čím dražší tím lepší…Ať to dobře dopadne!
Bami, napsala jsi to naprosto dokonale.
Bami, super sepsáno – myslím, že už nic hledat a číst nemusíš 🙂
Takhle jsem to sesumírovala….co myslíte??
jdu juknout na tu reklamaci jak píšeš….
Věc: Nesouhlas s vyřízením reklamace
Nesouhlasím, jakým způsobem byla vyřízena reklamace podprsenka Lemax(fialkové barvy, cena 695kč) zakoupené ve vašem obchodě dne 19.2.2013.
Po 17 dnech jsem ji reklamovala z důvodu popraskání gumiček na ramínkách v místě u košíčku a třepení se nitek na podprsence.
Reklamace proběhla opravou:
– bylo ustřihnuto ramínko a zkráceno (zmizelo čisté zakončení ramínka)
– zašito jinou barvou a typem nitě i jiným způsobem
– neodstranilo se třepení nitek, což je na všech koncích ramínek
Toto vnímám jako znehodnocení výrobku a né standardní vyřízení reklama. Spíše to na mě působí jako „domácí oprava“ a z toho důvodu žádám o vrácení peněz.
Do rukou se mi nedostal ani reklamační protokol od výrobce podprsenky, žádný doklad o tom že byla jednou reklamována ani to že byla prodloužena záruka o měsíc, ve kterém byla podprsenka na reklamaci.
Bami, určitě si tam zajdi, tohle není dobře vyřízena reklamace. Já bych tam udělala pěkné haló, dát tolik peněz za podprsenku a po čtrnácti dnech ji reklamovat tak chci novou nebo perfektní opravu. Teda,to jim nebylo trapné něco takového předat jako opravenou věc?Jsem zvědavá jak dopadnes.
Bami, jestli nic nepodepsal, tak máte podle mě vyhráno. Moc držím palce. Jestli máš čas, mrkni někde na internetu na reklamační řád, mně to před 5ti lety zachránilo 1700Kč.
Pro mě byla klíčová informace, že pokud tu závadu nemůžou odstranit, může si zákazník vybrat, jestli chce vrátit peníze nebo si vzít nový kus. (Většinou se obchodníci snaží vyměnit ti to beze slova za nový kus, ale jestli ho nechceš, musí vrátit peníze!)
právě mi prostě přijde pořád divné že by ustřihli jedno ramínko zkrátili a zahnuli bez ošetření stejně toho konce….no nějak mi to nesedí.. ach jo
marinádo tak jsem volala manželovi jestli tam něco podpisoval a prej né…..no jsem zvědavá jak dopadnu já tyhle situace přímo nesnáším….ale štve mě to právě protože jednou jsem si koupila něco lepšího a ono prd…
Ježiš, Bami, tak to držím palce.
Zádrhel vidím v tom, že manžel jim tam na 100% podepsal, že reklamaci přijal 🙁
Jinak ten protokol domů nedávají, právě se to podepisuje hned na místě, při převzetí reklamace…
To jsou šupáci – no snad budou aspoň slušní a uznají to. Ale obávám se, že to bude opravdu jen na jejich dobré vůli.