Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
otravná telefonní čísla
ahoj holčiny,taky vás neustále otravujou cizí telefonní čísla??
Mě volají třeba i 6x za den,nezvedám to a stejně otravujou.
Každý číslo si vyhledám na netu a u diskuzí je všude psáno-otravné,nikdo se neozývá atd.
Volala jsem i operátorovi,zda to jde zablokovat,prý jde,ale za poplatek 480Kč/1 telef.číslo..a mě jich volá 8..přijde mi,že když neuspějou z jednoho,tak to zkusí z jinýho..je to prostě vopruz.
Jak jste na tom vy?
Jinak s těma nabídkama a zamlčenýma informacema – přitom podstatnýma…to si myslím taky nemá cenu komentovat. to máte dnes všude, každá nabídka má nějaké své “ale“, které nikdo nezmíní… Prostě dárek týden zdarma, ale to, že se to samo nezruší..to bych opvažovala bohužel v dnešní době za standart…
Mě třeba před časem fascinovala nabíédka Č.Spoř na to, že má výpisy k účtu zdarma. Prostě ano, vypisy jsou zdarma, za ně nic nechceme.. ptala jsem se na všechny strany a potom z nich vylezlo, že vypísy sice zdarma jsou, ale za poštovné se platí… Ale lhali? Nelhali. výpisy přece tisknou zdarma… apod… to je všude…
Taky s tímto nesouhlasím, ale nic s tím neudělám, že.
Jinak s těma nabídkama a zamlčenýma informacema – přitom podstatnýma…to si myslím taky nemá cenu komentovat. to máte dnes všude, každá nabídka má nějaké své “ale“, které nikdo nezmíní… Prostě dárek týden zdarma, ale to, že se to samo nezruší..to bych opvažovala bohužel v dnešní době za standart…
Mě třeba před časem fascinovala nabíédka Č.Spoř na to, že má výpisy k účtu zdarma. Prostě ano, vypisy jsou zdarma, za ně nic nechceme.. ptala jsem se na všechny strany a potom z nich vylezlo, že vypísy sice zdarma jsou, ale za poštovné se platí… Ale lhali? Nelhali. výpisy přece tisknou zdarma… apod… to je všude…
Taky s tímto nesouhlasím, ale nic s tím neudělám, že.
Lussy, co vím, tak T-M neměl své interní callcentrum (a doufám, že to už není zastaralá informace).. to znamená, že lidi, kteří volali nejsou zaměstnanci TM, ale je to rpostě najatá firma s cílem prodat…
Ostatní komentovat nebudu… Protože potom to vypadá přesně tak, jakt o vypadá.
ctiradko co jsi napsala chápu a má to hlavu a patu…souhlasím…
přesto syn má v mobilu wifinu tak nepotřebuje za službu platit, a přesto to nevyužívá…s tím že by mohl něco udělat omylem jsem řešila s operátoram aby mu žádné sms s nabídkami kde by mohl něco odkliknout či aktivovat neposílali a ani mu nevolali lidé s nabídkami že toto číslo patří nezletilému a obtěžuje ho to i během školy atd…..takže mám pocit že z mé strany to bylo ošetřeno dost…
když přišla sms prvně od operátora s prvním strhnutím tak jsem volala a rušila to jestli syn někde něco neaktivoval….paní sama řekla že vidí že na internetu nebyl a nic neaktivoval sms nemaže takže jsem hledala…..a až ten poslední mi řekl to že se to automaticky strhává když je tam dostatek peněz….
takže i přesto si myslím žě některé praktiky nejsou až tak košér a přeci jen i na druhé straně sluchátka sedí lidé kteří dělají chyby….tak jako u nás kdy zapoměna internet bloknout a pak se mi pán omluvil…
mě se třeba nelíbí že teď je novinka že pokud člověk nevypoví smlouvu tak automaticky je prodloužená…nevím jestli je to novinka, ale přijde mi to nefér, pokud podepisuji na dva roky tak po dvou letech bych očekávala konec, pokud nebudu mít zájem prodloužit…a ted v té smlouvě prý si to mám hlídat když s tím něco neudělám tak hned na další dva roky….. a to mám pocit že tam ani není dlouhá doba na vypovědění….no mám ještě rok tak si to musím přesněji zjistit 😀 😀
a jinak jsem s nimi spokojená, nemám vysoký kredit a mám výhody jsem tam už asi 10 let…
ctiradko,
skoro se vším s tebou souhlasím.
Když jsem pracovala ve stavební spořitelně, museli jsme pravidelně obvolávat klienty – nějaká nová nabídka, končila jim smlouva, vznikl nárok na úvěr atd.
My museli volat, dokud jsme s dotyčným nemluvili a všechno zapisovat do počítače.
Takže datum,čas a nedovolala jsem se.
Tudíž pokud to někdo 50 x nezvedl, tak jsem ho musela 50 x obtěžovat.
Pokud člověk řekl, že nic nechce, nebyl problém, zapsala jsem, že nemá zájem.
Abychom lidem nevolali už nikdy, tak to člověk sám od sebe musel říct. Je jasný, že firma nepoloží člověku otázku – přál byste si, abysme vám už nikdy nevolali ? 🙂
Ale pokud klient sám od sebe řekl, že si už nikdy nepřeje být kontaktován telefonicky, tak jsme to museli v počítači nastavit a opravdu se mu už nikdy nesmělo volat.
Ale s tím T-mobile mám bohužel zkušenost jako holky a dost mě tím vytočili.
Prodlužovali jsme si s manželem smlouvy, jsme u nich přes 10 let, dost jsme to na prodejně řešili, chtěli jsme i odejít, že jsme nespokojení, nakonec nám k tarifu přidali zdarma měsíčně každému 75 SMS a 75 minut. A jako bonus zdarma SIM kartu s kreditem 200,-. Že jí máme třeba provolat a pak klidně zahodit nebo jí někomu věnovat.
Manžel si jí zaktivovat a někam strčil a já si jí vložila do druhého telefonu a volala třeba k lékařům nebo k lidem, kteří se prostě nedivili z jakého to volám čísla.
Opravdu jsem jen vložila SIM do telefonu, nic nenastavovala a občas zavolala. Akorát přišla uvítací SMS, že mě vítají u T-mobile a jako dárek mi věnují týden internet v mobilu zdarma. Já to vůbec nevyužívám, tak mi to bylo jedno. Opravdu ani slovo o tom, že tu službu aktivovali napořád, že po tom týdnu, pokud se neozvu, že tu službu budu platit.
Jaký byl můj údiv, když po 3 hovorech jsem se podívala na výši kreditu a měla jsem tam stovku.
Zkusila jsem se podívat na manželovu Simku a ten měl kredit asi 120,- a nikdy nevolal. Tak jsem volala operátorovi, jak je to možný, kam ten kredit mizí. ŘEkli mi, že mám aktivovaný internet v mobilu za 39,- týdně a manžel taky. Na můj dotaz, že jsem si nic neaktivovala, mi řekli, že to je DÁREK od nich. To jsem málem padla.Že jsem měla odpovědět na tu uvítací SMS, že po týdnu ten internet v mobilu nechci. Ale mě nenapadlo, že když pišou, že mi dávají na týden internet zdarma ,že to znamená, že je to napořád, ale první týden zdarma.
Tak to zrušili, tvrdili, že kredit mi nevrátí. Tak jsem nad tím mávla rukou, ale pak jsem četla v růných diskuzích, jak to z nich lidi dostali.
Mezitím jsme pořídili mobil mé babičce, protože šla do domova důchodců a ta byla hotová z toho, že měla nabito na 300,- a po měsíci tam skoro nic nemá. Tak ta to taky měla aktivovaný, už jsem ale věděla o co jde a z jejího telefonu tam zavolala a zrušila.
Tím mě T. mobile tak naštval, že kdybych neměla čerstvě prodlouženou smlouvu, tak mě tam už nikdo neuvidí.
…já bych ty děti zase tak nepodceňovala… :-):-):-):-):-):-)
ctiradka
Ctiradko, díky za reakci.
Ten mobil, co mají holky, mám taky (jako jeden z více 😉 ).
A já osobně ještě nepřišla na způsob, jak ten internet spustit.
Nicméně to radši ošetřím.
🙂
Jarmu, pokud holky nemají zablokovaný internet, tak ho můžou otevřít i omylem, některé telefony to mají dokonce stisknutím jednoho tlačítka (já na svém starém mobilu to mám dokonce pod hlavním tlačítkem, hned na ráně a je to…) takže pokud cíleně nechceš, aby měly holky internet v mobilu aktivovaný jako službu, kterou platíš, tak doporučuji zavolat operátorovi a říct, že chceš ZABLOKOVAT přístup na internet. Koneckonců i když to zablokuješ a někdy v budoucnu budeš chtít odblokovat, lze to vždy.
ctiradka
holky, já si myslím, že to řešíte naprosto zbytečně. Zvednu, řeknu, že NECHCI NIC a položím. NEjsem oprváněná se bavit s někým, s kým nechci.
– nečtěte ti internetové diskuze plné nesmyslů – že to tak musím říct. Nesmysly typu o tom, že za přijatý hovor se strhne kredit, že vám někdo vybílí účet apod… poplašné zprávy.
– mobilní operátor, pokud volá, tak má vždy jasně dané pravidla, kolikrát se na dané číslo bude volat a v přípaadě, že se nedovolá, tak nevolá donekonečna (třeba 3krát volání, 5 krát volání….). POkdu je hovor přijat, třeba i s tím, že nic nechci, je to ukončený hovor a dále se již nevolá. Leda s nabídkou jiného produktu. Pokud někdo volá často a pořád, nebude to přímo mobilní operátor, může to být jakákoliv firma, která má vaše číslo. A ta už má svoje pravidla. Potom se může stát, že volá (obtěžuje) celmi často.
– ohledně nastavení “zablokování příchozích hovorů“. To co operátor řekl, že “zaklikává“,jak tu někdo psal – tak se jednalo pravděpodobně o nesouhlas s marketingovým oslovováním. Tohleto se ale týká zase jen toho, když vám volá přímo ten operátor. Může volat jakákoliv jiná firma, to zakázat nelze.
– ohledně toho, odkud mají na vás číslo… :-):-):-) tady si každý sáhněte do svého svědomí. Víte odkud ty čísla často pocházejí? vyplněné ankety, soutěže, dárky zdarma…kde uvedete kontakt a podepíšete, že souhlasíte se zpracováním osobních údajů k marketingovým účelům… Nikdy jste nic takového nevyplnily???? S tímto se velmi obstojně obchoduje a kontakty se tak prodávají…. Nebo třeba i balíček, který dostávají maminky v porodnici, celé natěšené, že jim někdo něco dal… Od toholhle získají informace i o tom, jak máte staré děti a vědí, jakou “reklamu“ cílit.
– a věřte tomu, že operátorka na druhé straně si nic nedělá z toho, že na ni někdo řve. Naopak si myslí něco o tom, že jste hysterky. Nejlépe prostě říct, že nemáte zájem, položit a dál to neřešit. Zbytečné nervy a stresy kolem toho.
– Bami: internet v mobilu je doplňková služba, která se dá prostě zrušit. Pokud má syn kredit a tuto službu aktivovanou, vždy se mu týdně z kreditu stáhne částka, i kdyby net nepoužíval. Na druhou stranu pokud net namobilu používá, je to dobrá služba. může se samozřejmě stát, že k aktivaci došlo “omylem“ nebo “chybou“, potom je třeba operátorovi říct, že to reklamujete ažádáte službu ZRUŠIT, aby tak učinil. Ale taky mohlo k aktivaci dojít tak, že synovi volali, ěnco nabízeli, on třeba ani nevěděl co, ale prostě řekl “ano“ a má to tak. Nebo mu přišla nějaká reklamní sms a on tam měkde proklikl na souhlas….či co já vím… Nechci se zastávat operátora, to ne… ale prostě pokud tady nejde zrovna o omyl, tak souhlas se službou musel asi “nějak“ udělit. To, že operátor na druhé straně nezkoumal, jestli dotyčný dostatečně pochopil, o co se jedná a zda je plnoletý, to je jiná věc..
ctiradka
Cha chá – šotek zařádil:
“leda mobilem“ – mělo být “leda omylem“.
😉