Provozujeme:     České-soutěže.cz     KrálovstvíLátek.cz     Termofor.cz        Partner:    Pro Alergiky 
Přišli jste jen na čumendu? ...i vy můžete být součástí všeho, co tu vidíte... stačí se zaregistrovat.

Diskutárna

Diskutárna » Rodinná (i jiná) témata » Co se jinam nevešlo » otravná telefonní čísla



otravná telefonní čísla
berulinka1
14.11.2012 v 8:50:29

ahoj holčiny,taky vás neustále otravujou cizí telefonní čísla??
Mě volají třeba i 6x za den,nezvedám to a stejně otravujou.
Každý číslo si vyhledám na netu a u diskuzí je všude psáno-otravné,nikdo se neozývá atd.
Volala jsem i operátorovi,zda to jde zablokovat,prý jde,ale za poplatek 480Kč/1 telef.číslo..a mě jich volá 8..přijde mi,že když neuspějou z jednoho,tak to zkusí z jinýho..je to prostě vopruz.
Jak jste na tom vy?

Stránky: [1] 2 3 4 5 nejstarší »
ctiradkactiradka
19.11.2012 v 21:57:11

Lussy, jí Ti věřím..nijak to nevyvracím, že to tak aktivovali… i když je to smutné….
Ale vzhledem k tomu, co se děje běžně, tak tě můžu uklidnit, že 39Kč týdně je prkotina… navíc s možností zrušit ihned, bez nějaké sankce, či pokuty…
Ale to Ty sama jistě víš. :-):-):-) Tušíš, jak to chodí v “obchodním“ světě…. :-(

LussyLussy
19.11.2012 v 16:22:47

ctiradko,
hezky jsi to popsala :-).
Jak jsem popisovala ten náš případ, tak šlo o internet v mobilu a nikdy, ani jednou jsme připojení nebyli, babička má dokonce ten seniorský mobil s ohromnými tlačítky a omezeným množstvím funkcí a přesto jí účtovali 39,- týdně za internet v mobilu. Opravdu se nikdy nepřipojila, neumí ani volat, jen ví, že když jí někdo volá, má zmáčknout zelené sluchátko.
A tohle mi přišlo prostě sprostý, že to nastavý u telefonu u kterýho internet těžko bude někdo používat.
A telefon jsme jí zprovozňovali my, přišla akorát uvítací SMS, že jí vítají u T-Mobile a jako nám, že má týden v mobilu zdarma jako dárek. Nic o tom, že jí něco aktivovali napořád a jen první týden to má zdarma.

suchdolanda
19.11.2012 v 9:43:19

Já tedy osobně pokud mohu cizí číslo vezmu. volali mi častěji dnes již tak 1x týdně. Když to totiž vezmete a vykážete do patřičných mezí už většinou nezavolají

Vojanda

ctiradkactiradka
19.11.2012 v 9:05:52

Bami – já si myslela, že syn je starší, kolem 15let… Myslím, že pro “mladé“ je intenret dobrý třeba i v tom, že může mít v mobilu skype, ICQ, Facebook, nebo jiné aplikace, přes které posílá SMS ZDARMA a mladí hodně smskují. takže za cenu kolem 5,5kč za den (cena cca 2-3sms u přeplacených karet na kredit) si může puberťák smskovat dle libosti a nic za to neplatí. Může voalt i na skype zdrarma..atd… může používat spoustu aplikací. Otázka je, jestli se pohybuje v dosahu wifi doma, škola… tak mimo dosah to bez internetu “přežije“.

Já sama jsem si internet v mobilu aktivoala, protože jako OSVČ jsem potřebovala mít kdykoliv přístup na pracovní email, používám navíc navigaci (s internetem je přesnější) a připojuji se občas na internet na notebooku přes mobil (když je potřeba někde hned něco zjistit a nemám zrovna přístup heslem k nějaké wifi, že…). To byly moje důvody pro tehdy zřízení. a těch 150Kč měsíčně mi za to stálo.

ctiradkactiradka
19.11.2012 v 8:59:17

Každý internet v dnešní době se umí připojit na INTERNET. To samotné připojení na internet není služba, to je prostě FUNKCE TELEFONU. Pokud se telefon připojí na internet, tak si za to operátor nechá zaplatit formou poplatku za hodinu připojení (např 15Kč za hodinu), nebo maximálně kdybyste byli připojeníá vícekrát ten den, tak třeba maximálně 30Kč. To jsou jednorázové poplatky (platíte pouze tehdy, když se připojíte), není to žádná služba. Platí to jak pro dobíjecí karty, tak pro paušály. Pokud byste se takto připojovaly často, částka se může vyšplhat vysoko.

Oproti tomu INTERNET V MOBILU je doplňková služba, kterou si cíleně objednám (nebo ji dostanu od operátora “zdarma“, že..jak jste psaly…). Je to služba a tak za ni platím pravidelný poplatek (buď měsíční, u paušálu, nebo týdenní u kreditu, nebo u některých paušálů už je “v ceně“) a tím, že platím INTERNET V MOBILU, tak vím, že už nebudu platit žádné připojení z mobilního telefonu, i kdybych se připojila stokrát za den, ani kdybych měla internet v mobilu zaplý nonstop.

Krom toho hodně lidí používá dneska tzv. CHYTRÉ TELEFONY. Jsou to spíše už malé počítače, než telefony, mají operační systém. u počítače již dnes snad nikho nepřekvapí, že se aktualizuje- chytré telefony se taky potřebují aktualizovat a to dělají logicky přes internet. Taktéž je možné si stahovat do telefonu spoustu aplikací a tím rozšiřovat jeho funkce, nebo hry, nebo písničky, nebo obrázky..prostě cokoliv. Tyto věci se obvykle stahují přímo z netu, nebo z shopu určené přímo pro daný telefon. logicky, pokud mám aktivovanou službu INTERNET V MOBILU, neplatím za to, že aktualizuji telefon, je mi jedno, kolikrát se na internet připojím. Pokud ale internet v mobilu aktivovaný nemám, tak platím jednotlivá připojení poplatkem, vyz výše.

ZAMEZENÍ PŘIPOJENÍ NA INTERNET – potom je logické, že tato služba se týká POUZE toho, kdo NEMÁ aktivovaný INTERNET V MOBILU, jako dopoňkovou službu. (kdYž mám internet v mobilu, můžu být připojená pořád a neplatím za to.) Ten, kdo nemá internet v mobilu, tak se může vyhnout jednotlivým poplatkům za připojení tak, že si přístup na internet jednoduše zablokuje.

Lidi často říkají něco o tom, že “telefony se sami aktualizují a za to se platí nehorázné prachy“. Takže NE, neplatí se za aktualizace, ale platí se za případné připojení na internet (pokud nemám i aktivovaný internet v mobilu a tedy připojení neplatím). Navíc pravda je, že telefon to nedělá sám, on to chce vždy povolit, nebo přinejmenším jde nastavit, že aktualizase “zakážu“, nebo dovolím jen po potvrzení… Chyba je většinou na straně zákazníka, který odklikává na telefonu hlášky, kterým nerozumí, případně si dokonce sám nastaví, že povolil aktualizase “vždy“ a bez “dotazu“…. operátor ale nemůže zákazníkovi říct, že je “hloupý, protože neovládá svůj telefon a kliká, kam nemá“…tak se prostě říká, “že telefon sám“… :-):-):-):-):-)

A potom tu máme ještě placené služby (třeba NĚKTERÉ aplikace, hry, písničky….), ty když si stahuju, tak můžou být placené, ale o tom sjem dopředu infromován, musím se přihlásit a odsouhlasit, že chci platit přes účet mobilního operátora. Je to vlastně něco jako eshop, když si něco kupujete, tak za to platíte. Tyhle služby platíte i tehdy, když máte aktivovaný internet v mobilu, tohle není totiž služba mobilního operátora, ale platíte za licenci, nebo tomu, kdo danou aplikaci vytvořil… tohleto zamezit nejde, jde prostě neklikat na internetu na tlačítka typu “koupit“ nebo “zapaltit“ a “souhlsím s tím,ž e se mi platba strhne z mého účtu za telefon“… apod… Tohleto operátor nemá jak zemazit, to je vaše věc, kam na internetu klikáte a co si kupujete…. :-):-):-)

ctiradkactiradka
19.11.2012 v 8:35:45

Holky, trochu se Vám pletou pojmy, mluvíte o víc věcech dohromady, tak pokud se neurazíte, trochu to uvedu na pravou míru. takhle totiž potom vznikají na internetu desinformace. Snad se někdo neurazí, původně jsem už nechtěla reagovat, aby si někdo nemyslel, že chytračím…..

berulinka1
18.11.2012 v 10:31:29

poslušně hlásím,že od toho 14.11. mi bylo voláno jen 1x,už nevím kdo to tu radil,přijmout hovor a jít po svým..to jsem udělala a ihned to ukončili..a je klid.

nuninka
18.11.2012 v 9:55:47

Markétce jsem internet v mobilu zrušila, už jenom proto, že se stává, že si telefon sám stahuje nějaké informace, které jsou ale placené. A přitom nemusíte udělat vůbec nic. Stačí když máte aktivní internet v mobilu. To zrušení mi doporučily přímo na prodejně abych se pak nedivila účtu.
Takže pokud máte aktivní internet v mobilu, občas si zkontrolujte účet, jestli tam není zaúčtováno něco co vůbec nevyužíváte.

bamiskabamiska
17.11.2012 v 23:30:02

ctiradko souhlas :D no je mu 11 a tak ani já nechci aby internet v tom mobilu nějak extra využíval, to už by tam byl pořád :D
a musím přiznat, že po zakliknutí toho že je nezletilej a nechce nabídky, tak telefonování a nabízení ustalo….tak snad to nezakřiknu :D
na copak využíváš internet v mobilu ty? já bych ho využila v tu chvíli jak jsem byla v nemocnici s malým…jinak asi né….a kamarádka je na zašlápnutí do země, popíjíme kafíčko nebo jdem na vínko a ona si tam lustruje mejlíky atd…uááá závislačka

ctiradkactiradka
17.11.2012 v 22:32:35

Bami – Jistě, já netvrdím, že musí mit net v mobilu. Já mám třeba taky wifinu, ale mám i net v mobilu, jako placenou službu a já vím proč mi to za to stojí. Ale chápu, že to jinému za to zase nestojí. To je individuální.

Jen tě chci “utěšit“, že ani tím, žes řekla, že si nepřeješ, aby na mobil volali, tak se tomu nevyhneš. Možná nebude volat přímo ten operátor (pokud to teda někdo opravdu zakliknul a jenom Ti to neodkýval – a to se nedozvíš, protože to podepsané nemáš, že…), ale i tak může volat s nabídkama toho operátora právě najatá externí firma, nebo dealer… Tomu nezabráníš.

Stránky: [1] 2 3 4 5 nejstarší »



Co nového na VD?

  • Védéčkoviny - přehled VD událostí uplynulého týdne.
  • Nové diskuze za posledních 7 dní
  • VD S.O.S. aneb Pomóóóc, já se tu nevyznám
  • KLUBko - uživatelský účet



    Zaregistrovat se
    Zapomněl/a jsem heslo

    Přečtěte si nové komentáře

    Nepřehlédněte

    Náš tip

  • Těhotenství týden po týdnu a vše o těhotenství na webu Rodicka.cz.
  • Školní batohy pro prvňáčky i studenty. Výběr aktovek, tašek a školních potřeb, odborné poradenství.

  • děti, komunikace, výchova dětí, výchova dítěte, výchova, rodiče, dětství, rodičovství

    © 2004 - 2016 VašeDěti.cz - Mgr.Petra Vymětalová. | ISSN 1801-2892 | Právní ujednání | | Redakce | Užitečné odkazy TOPlist