Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Zvládnete to za 20?
Jak jste na tom v dějepise?
Já se přiznám, jedna chyba.
Dcera i manžel bez chybičky. 🙂
http://zena.centrum.cz/deti/grafika/2011/10/31/velky-test-z-dejepisu-zs/
tak jsem neodolala…no přiznávám většinu jsem hádala,takže nezáleží jak a co,ale prošla jsem :-))))
U nás je Česko, nevím jestli junior, ale spíš ano, a potom Svět. Obojí nám dal dědeček, to Česko ještě neuměl kluk ani číst, takže vpravdě výchova od plenek… Já to z pochopitelných důvodů vůbec nehraju, pro mě je utrpení to i poslouchat, tohle fakt nemám ráda. Ale oni si s tatínkem vyhrajou sami. Sranda byla, že když to dědeček k vánocům dovezl, myslel si, jak kluk nebude vědět vo co go, začal číst otázky a ten plynule odpovídal… Dost tenkrát dědu odrovnal
Jarmuschko, pro holky ještě určitě hry ne. Je teda ještě varianta Česko Junior, tu jsem v ruce neměla, nevím, co tam je za otázky. Ale verze pro dospělé je opravdu až od cca 12ti let.
U nás Česko i Evropu hrajeme dost, zatím teda ve třech, já, manžel a starší dcera. Malá nám někdy čte otázky, většinou ale hrajeme až večer, když už spí. Je to sranda. 🙂
Zavo, tak to máš za domácí úkol.
😛
Peťko, na ty hry jsem taky koukala, ale holky na ně – dle mého – byly ještě malé.
Ale výhledově…
To by mohlo chytit i chotě – on čte pořád nějakou literaturu “historického faktu“.
😉
Jooo, tak se to vyřešilo za mě, chce to o mě instalaci čehosi, což nelze… Tak prd. Jak jsem dějepisně blbá se nedozvíte. 😀
Virenko, máte doma spol.hru Česko, nebo Evropu, Svět?
Pro vás by byla jak dělaná, dle toho, co píšeš. 🙂
No vidíte holky, jak jste dobré! 🙂
U nás v dějepise boduje manžel, hodně čte o historii a celkově má přehled. Já se chytám ještě tak nějak pokud jde o české dějiny, v těch světových jsem na tom hodně bledě.
A zjistila jsem, že v novodobé historii mi taky maličko unikají souvislosti.
Na ZŠ jsem ještě chytla takové to období, kdy se po revoluci dějepis (tuším, že ještě občanka) přestal vyučovat ze dne na den. Právě v té osmičce se myslím bere druhá světová válka atd. a asi nikdo nevěděl jak to učit, tak u nás zrušili tento předmět na čas celkově. Už si nepamatuju, ale myslím si, že tak to bylo celou osmou třídu.
Líbí se mi, že dneska už ve škole učí dějepis tak nějak komplexně, právě bez nudného biflování přesných dat. Zase ale spojují krásně literaturu s dějepisem. Děti pak mají celkový přehled. Aspoň u dcery ve škole to tak funguje.
Zavi, já taky váhala….
V nejhorším to tu nenapíšeš, no.
😉
Nebo napíšeš jako anonymka.
😀
Tak to teda nevím, jestli do toho jít, protože dějepis a já se vůbec nemáme rádi.
Na základce mě dějepis s naší třídní bavil (kořenila nám to “klepy“), na gymplu už ne.
A moc mi teda nešel – okecávat, to jo. Ale přesná data….
Nicméně mám 18 – jsem příjemně překvapena.
😉
Tak já jsem dějepis neměla ráda vůbec, ale mám 20 – to jistě vlivem mého neskutečného muže a teď už i syna – ti si pamatují naprosto všechno a hrozně je to baví (zkoušet mě nachytat). Ale poslední bod byl se štěstím, nevěděla jsem jistě, jestli Josef II. vládl do 1914 nebo 1916 a odhadla jsem- se štěstím dobře.
Ale tuhle jsem dostala já je, když koukali na taxík a nevěděli, že franc. královská rodina sídlila ve Versailles, oba měli pokleslou čelist 🙂 Moc často se mi to nepovede 😉
😀 noooo,tak jsem si skoro po 30 letech zopakovala děják a nic moc,mám 5 chyb 😀
tak mě dějepis na rozdil od mého manžela nebavil a nebaví tak že já 10správně:-(
Dějepis mě vždycky strašně bavil – 17. Něco mi teda v hlavě zůstalo.
Dostala mě pragmatická sankce, toleranční patent a František Josef I.:-)