Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Posílání více balíčků poštou
Jak se dá poslat Českou poštou více balíčků např.10 nebo více najednou,samozdřejmě každý na jinou adresu?Ne na dobírku,ale jako doporučený balíček.Přece to nejde postavit se do řady na poště a zdržovat druhé lidi?Děkuji za odpověďˇ.
Jsem z Brna a na naší poště teda žádný automat nemáme, takže vždycky stojím u překážky a prostě zdržuju. Výhodou aspoň teď jsou ty jejich kartičky, že když chce člověk něco poslat doporučeně, tak nemusí vyplňovat podací lístek a jsou na to i nějaké slevy potom. Já teď trávím na poště strašně moc času, stejně tak balením balíků. Prodávám věci na fleru a teď se s objednávkama roztrhl pytel, takže se snažím všechno poslat včas.
Jinak vím i o té svozové službě české pošty, ale nevím, jaké jsou tam podmínky. kamarádka měla eshop s designovými doplňky a měla to tak zařízené,ale myslím, že to asi bylo nějako zpoplatněné a tipuju, že asi musela mít určitý počet balíků – pro jeden jí určitě nejezdili.
(Citováno od Renata_4 z 14.12.2015 15:10)
Tak já jsem si objednala odvoz jen jednoho balíku. Měla jsem dítě nemocné a potřebovala jsem vyřídit reklamaci v termínu.
Jsem z Brna a na naší poště teda žádný automat nemáme, takže vždycky stojím u překážky a prostě zdržuju. Výhodou aspoň teď jsou ty jejich kartičky, že když chce člověk něco poslat doporučeně, tak nemusí vyplňovat podací lístek a jsou na to i nějaké slevy potom. Já teď trávím na poště strašně moc času, stejně tak balením balíků. Prodávám věci na fleru a teď se s objednávkama roztrhl pytel, takže se snažím všechno poslat včas.
Jinak vím i o té svozové službě české pošty, ale nevím, jaké jsou tam podmínky. kamarádka měla eshop s designovými doplňky a měla to tak zařízené,ale myslím, že to asi bylo nějako zpoplatněné a tipuju, že asi musela mít určitý počet balíků – pro jeden jí určitě nejezdili.
Lussy, jsem taky žádala o mail – chodila mi na SIPO jen televize. Tak výpis teda nechodí, ale ani ten email :-). Ale platím normálně z účtu, takže snad je vše ok.
Tak o tom elektronickém systému jsem ještě neslyšela. Ve městě je asi 8 okýnek a jen jedno na podávání balíků +vyzvedávání uložených zásilek a je to jen pro odolné jedince.
A tady na vesnici ani nemluvím – 2 okýnka, v jednom peněžní služby + podávání balíků, v tom druhém nevím, zatím jsem ho nepotřebovala 🙂
Stačí když posílám 5 balíčků, z toho 2 obyčejně a paní pošťačka má 3/4 hodiny co dělat. A minule jsem si “dovolila“ požádat o formulář, že nechci, aby mi chodilo SIPO do schránky a já za to platila 5,- (dá se to posílat mailem a je to zdarma). Vyvalila chudák oči, že nic takovýho neexistuje, pak uznala, že asi jo a šla hledat formulář. Evidentně jsem ve vsi první.
Takže u nás to nezdržujou zákazníci, ale přibržděný pošťačky.
U nás je taky elektronický systém na poště (ale na jiné není..zase..) a u elektronického systému je ta výhoda, že nikdo nikoho nepředběhne… takže i dkyby někdo posílal moc balíků, prostě ten dalším,c o je na řadě je vyvolán k jinému okýnku… Tlačítko na hromadné posílání taky není, teda nevšimla jsem si ho nikdy…. A třeba podávání balíků je u nás “univerzální služba“, není na to zvláštní tlačítko, ej to rpostě stejné, jako dopisy, jako složenky… Na co je zvláštní tlačítko a “jiné okýnka“, tak to je vyzvednutí oznámených zásilek a balíků…. 🙂
U nás poště už ten systém elektronického pořadníku je.
I to rozděluje podle požadované služby.
Balíková okýnka je zvlášť.
Hromadné posílání balíků ani posílání více zásilek tu jako výběr není.
Co já vím, každý si vezme pořadové číslo a vyřídí co potřebuje.
Pokud má požadavek, který nelze vyřídit u jednoho okýnka, pracovnice pošty jeho číslo “pošle“ dál – jak dojde na řadu, systém ho zase vyvolá.
😯
musím přiznat, že opakovaná fronta mě napadla taky 🙂
Na některých poštách už mají terminál, kde si zákazník zmáčkne příslušné tlačítko a vyjede mu pořadové číslo. Stejně jako např. v bance.
Tam pak jsou možnosti, více kusů. Mají to tam nějak – od 1-5 zásilek a pak více jak 5 zásilek. Tam je to pak jasné.
Na menší poště se podívám, zda nemají okénko, kde bude napsáno např. hromadné odesílání balíků. Pokud ne, stoupnu si do fronty a jdu si vyřídit co potřebuji, bez ohledu na to, že toho mám víc.
Taky mi to přijde normální.
Ctiradko, dobrý nápad, s tou opakovanou frontou. :-))
jo, jenom mě napadla teda jedna věc a to je, že žádanky si můžeš vyplnit doma, aby jsi jako nevypisovala 10 žádanek u okýnka (protože i to jsem teda viděla, to opravdu docela dost zdržuje..).
Na poště jsou žádanky běžně zdarma k dispozici, vezmi si je domů a vyplň už při balení balíku…. Ale to třeba děláš…. 🙂
a poslat doporučený dopis, nebo balíček, ať už na dobírku, nebo bez ní..to přece trvá stejně dlouho…. a běžně na poště jsou lidi, co mají v ruce štosek tak 20 doporučených dopisů…. teda u nás…
Hm a jaké Tě anonymní napadá řešení? .-):-):-)
víš, co napadlo mě? Počkej si řadu, pošli jeden balíček, potom se postav na konec řady, podej si druhý balíček, potom se postav zase do řady, podej další.. a tak to dělej, až pošleš všechny. Určitě tím ušetříš čas ostatním lidem… :-):-):-).-):-) Takhle by Ti to přišlo fér???
… jdeš prostě na poštu využít služeb, které nabízí a za které ji platíš, tak nevím, proč řešíš, že ostatní lidi budou čekat řadu….
Taky takhle často zdržuju, ale od toho pošta je ne?
Teď jsem četla, že uvažují o službě, že si balíky u člověka vyzvednou přímo doma, aby právě nemusel stát na té poště. Ale ani nechci vědět, jaký by bylo poštovný, už teď mi to přijde hodně drahý.
no to je naprosto normální se postavit do řady a udělat co chci, za to se platí poštovné, aby jste si poslala co potřebujete.