Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Reklamovaly jste někdy kadeřnické služby?
Zajímá mě jen váš názor na reklamaci za služby.Obecně se do reklamací moc nehrnu a přiznávám,že spíše z důvodu ,,lenosti“ nemám ráda dohadovaní,nehledě na to,že např. když si koupím boty,tak je potřebuju nosit a ne abych čekala 30 dní na vyřízení.Teď mám ale v hlavě to, co mám na hlavě 😀 Nechala jsem si udělat od kadeřnice světlý melír.Když byly vlasy vyfoukané nadýchané vše v poho.Až druhý den jsem zjistila,že mám ponechaný docela velký odrost od kořínků.A tak je mi jasné,že když budu chtít vypadat šik,budu muset jít na barvení o něco dříve než zvykle..Máte některá zkušenosti s reklamací za služby,jak to na vás působilo a jaký byl výsledek?
zuzi, a dělala Ti malé melírky přes čepici nebo širší v alobalu?
babofko to já vím,proto jsem nešla do barvy,ale do melíru.ale i tak když je kontrast veliký 😀 olivo co se týče přesně odstínu je to vždy problém,i když si třeba najdu nějaký střih na obrázku,tak to nikdy nebude totéž.Co se týče kadeřnictví doma,taky otázka.Některé zavedené kadeřnice si tak přivydělávají,některé se asi schovávají 😀
Zuzino, kamarádka řešila jednou zničené tričko od kadeřnice. Cákla jí kapička barvy při barvení na tričko zákaznice a byl tam zesvětlený flek. Už nevím přesně jak todopadlo, ale nějakou slevu či co, dostala…
U těch melírků je vždycky trochu problém, že to nenabarviš/neodbarvíš úplně od hlavy… To Ti dělala melír přes čepici nebo proužky do alobalu?
Ale hlavně melíry jsou pozitivní v tom, že se lépe snese odrůstání melírů než odrůstání barvy, to je vidět mnohem víc… 😉
ahoj, já jsem takhle jednou reklamovala, no spíš moje mamka, měla jsem tmavé vlasy – barvené – a chtěla jsem je světlejší, kadeřnici (to kadeřnictví bylo udělané v bytě a ta kadeřnice už od začátku se mi moc nepozdávala) jsem řekla, že to chci abych měla vlasy takové barvy jakou jsem ukázala, no tak mi tam napatlala jakousi barvu, když jsem výsledek za 500 ukázala doma mamce,tak tam se mnou hned šla, že co to jako je, že to není tak jak sjem to chtěla (myslím že jsem to měla ještě tmavší) a ještě k tomu nekvalitně nabarvené, že tam byly barevné rozdíly, tak tam udělala “kravál“ a dostaly jsme zpátky peníze, od té doby jsem se už nikde barvit nenechala, doma mi to mamka stáhla zesvětlovačem a zbytek jsem si nechala odrůst, a ted mám už asi 5 let svoji barvu vlasů.
Marinado díky za zkušenost :-)vzhledem k tomu,že s tou kadeřnicí se znám dlouho,to udělám diplomaticky.Nicméně mě stále zajímají vaše zkušenosti.Já na to nemám nervičky nebo nevím jak to vyjádřit.Špatnou zkušenost mám třeba s botama,napřed si říkám,že tam zajdu,ale většinou jen ponadávám a skutek utek 🙁 pak si nadávám,protože to jsou boty většinou od 500 a výše.Naštěstí mívám štěstí na výběr spotřebičů takových dražších věcí.
Zuzino, poslední dobou co koupím, to musím reklamovat 🙁 Štve mě to a jdu tam vždycky trochu se strachem, co mi řeknou, ale vždycky to bylo v pohodě. Za poslední dva měsíce jsem reklamovala nefungující vrtulník (za 700Kč), kabelku (za 700Kč) a rok nošený školní batoh (za 1500Kč). Ty částky mi přijdou vysoké na to, abych nad tím mávla rukou. Prodavačky byly ve všech případech ochotné a vstřícné. Službu jsem reklamovala asi jen jednou a to byla špatně udělaná bílá plomba (600Kč) – vypadla mi po třech měsících, tak jsem šla k zubařce s tím, že ta nová by asi měla být zadarmo, když nevydržela ani půl roku…a byla 🙂
Tak to jdi zkusit té kadeřnici říct – v nejhorším neuspěješ…(ale to si nemyslím). A jestli to neuzná, tak pak už bych k ní stejně na Tvém místě nechodila, když neumí udělat pořádný melír…