Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Odpověď na stížnost - Piškotka
Holky, to jste nečekaly, že se ozvu tak brzy, co? Já sama taky ne :o))) Si představte, neuběhl ani týden od oné události v IKEA a já už mám od pana ředitele odpověď 🙂 Bála jsem se otevřít obálku, co mě na první pohled moc potěšilo, byla ručně psaná adresa 🙂 Nezklamali! Ředitel se mi osobně omluvil, napsal krátce, výstižně a moc hezky, projednával to s vedením samoobslužného skladu a výsledek vám cituji: “Pevně věřím, že učiněná opatření výrazně ovlivní chování zaměstnanců k našim zákazníkům“…. Šmankote, doufám, že jim nesáhl na prémie, když mi knihovnu nakonec dali 🙂
Každopádně, kdo z vás čekal šek, nebyl moc daleko od pravdy…… Hádejte…… Uuuuuuž? No, šek se nekonal, ale dostala jsem dvě poukázky na komplet jídlo i s pitím – zdarma. Je to milé, nejvíc mě ale potěšil, že se k tomu vyjádřil v podstatě ještě v ten den, 18.1. dopis dostal a zároveň odeslal svůj. :o) Tak jsem nezanevřela a zase se tam někdy podívám…
Tak to je super!!!!
A i kdyby vzal prémie, jen at je vezme, já osobně bych takové prodávající rovnou vyhazovala a posílala dělat do JZD, tam si můžou pyskovat, jak chtějí:-)
Ahoj Piškotko, tak jsem si zpětně (což už je u mě téměř obvyklé, že čtu všechno se zpožděním) pročetla Tvé peripetie s IKEOU. Zážitek je to nepěkný a zkušenost nepříjemná, nicméně na celé věci hodnotím kladně, že ses nedala. Udělala´s dobře. Tak by to mělo být. Jsi holka šikovná.
Nu a pan ředitel? Zachoval se jako “profík“, tzn. omluva + pozornost, a snažil se setřít pachuť, která Ti zůstala po nevhodném chování jeho zaměstnanců.
Přeji Ti, ať máš z knihovny radost.
(a v ní spoustu literárních “pokladů“)
Piškotko, super! Je fajn, že to takhle dobře nakonec dopadlo a i ty tam zas můžeš s radostí jet nakupovat! 😉
A jestli jim sáhl na prémie, tak jedině dobře. Jsou lidé, kteří jsou zkrátka nenapravitelní a jako prodavači by neměli pracovat. Tak ať si tozapamatují 😉
Prima, Piškotko.
Já myslím, že to řešil domluvou, pokud se to stalo poprvé. Podruhé bych to viděla na ty prémie a potřetí na vyhazov. Ty můžeš mít rozhodně čisté svědomí a je dobře, že ses ozvala. I kdyby měl ten člověk ve skladu sebevětší starosti, nemůže si to vylívat na Tobě. Určitě máš svých starostí taky dost. A jestli u toho všeho byla Tvoje dcera – aspoň taky uvidí, že takovéhle chování není normální.
Tak se kochej pohledem na novou knihovnu a pocitem, že někdy taky existuje spravedlnost 🙂
Marina
K tomu, že skříň vydali jsem se u předchozího vyvěšení k diskutárně nedostala, takže pro mě dvě dobrý zprávy v jednom. Gratuluju.
Ty tu mluvíš o prémiích a já bych se ani nedivila, kdyby jim sebral víc jak prémie, tohle byla docela síla a jinou možnost, jak jim dát najevo, že se maj nějak chovat, je právě v těch penězích (a nebo ve výpovědi, ale to už sem nepatří).
Tak to jsem ráda, že to dopadlo dobře 🙂
Já Ikea taky miluju, cítím se tam strašně dobře. Tak snad i ti závadní zaměstnanci dostanou rozum :-))
A až pojedeš využít ty poukázky, napiš a můžeme si tam dát spolu třeba kafíčko 🙂
to je fajn, že to nenechali jen tak… a jídlo ti poslali proto, až půjdeš příště nakupovat, abys měla dostatek sil na výběr zboží a courání po obchodě :-))) a nechala tam hodně peněz.
Darčo,tak to mám velkou radost za tebe:))..je to od něj hezký,že to nenechal jen tak,je vidět,že mu hodně záleží na tom,aby zákazníci byli v obchodě spokojeni a rádi se tam vraceli..to je jedno,že ti knihovnu dali,ale ty kecy okolo měli,takže doufám,že nějak potrestáni byli..příště si dají aspoň bacha na to,jak jednat se zákazníkem..užij si tam občerstvení a pak dej zase vědět,až nakoupíš,zda se přístup změnil:)