Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Nepěkný zážitek z obchodního domu !!!
Holky, váhala jsem, ale musím to sem dát. Včera jsem zažila doslova šok coby zákazník. O to větší šok, že tím obchodním domem byla moje milovaná IKEA. Jsem pravidelným zákazníkem a nečekala bych od takové firmy takovou ledovou sprchu. V sobotu jsem se tam byla podívat. Jelikož už dlouho mám zálusk na sestavu knihoven, měli tam zrovna jeden kousek z výstavy, v krásném stavu, tak jsem si ho ihned zarezervovala. V naprosté pohodě mi zaměstnanec řekl, že odběr je 17.ledna do 12h, ale je na mně, zda přijdu už v neděli. Vzala jsem tedy kamaráda, co má velké auto, vše jsem si pěkně naplánovala, spočítala penízky za celou sestavu a šťastná jako nikdy jela tam. Jaké bylo moje překvapení, když mi vystavený kus odmítli vydat, že “AŽ“ 17.ledna do 12h!!! Dohady, že mi jejich zaměstnanec řekl, že můžu i dřív, ale ne později, nepomáhaly. Dokonce mi ještě řekli: “Buď si to odvezte zítra nebo tady nemusíte kupovat vůbec nic, když se Vám něco nelíbí!“ Já jsem zůstala jak politá vodou, říkám pánovi: “Tohle mi říkáte jako Vašemu zákazníkovi???“ Poté se trochu zklidnil, ale já už byla vzteklá jak hrom a odhodlaná se vším třísknout a odejít z obchoďáku. Kamarád to ale tak nenechal, nechal si zavolat vedoucí. (Vše se odehrávalo ve skladu dole). Když jsme v dálce viděli, “kdo“ to přichází, kámoš se začal modlit, slyšíte dobře, modlit, aby změnili přístup a já si mohla sestavu v klidu odnést. Vedoucí byla ještě horší, než oni všichni tam (byl kolem toho celkem humbuk :-)), prostě trvala na svém a volali domů i tomu zaměstnanci, který mi údajně měl říct, že si můžu přijet dřív. Vše zapřel. Já bych tam nikdy takto zbytečně nejezdila. Vedoucí prostě řekla, že kus chtějí mít vystavený do zítřka, aby jej všichni hezky viděli. Kamarád argumentoval tím, že knihovny jsou všechny vystaveny nahoře v oddělení knihoven a tady že je už sklad, kde si výrobek berou na vozík už složený v krabici, ale ona ta káča nepochopitelně odsekávala, že i tady ve skladě je chtějí mít. Oni prostě trvali na tom, ať si koupím knihovnu za plnou cenu, kterých měli vedle složených dost. Vedle měli bukové provedení, o nic nešlo, nechápu jejich počínání. Ona pak ještě říkala, že kdyby nám to prodala teď v neděli, chtěli by to všichni a že to nejde. Kamarád se nenechal a prosil ji dál, ať to nějak vyřeší, že jim pomůže knihovnu složit a klidně i vytáhnout druhou, aby teda lidi mohli vidět to, co vidí nahoře. Ta se škaredě ohradila, že jí s ničím pomáhat nemusí, že co si to dovoluje! No příšerné! Ty ledové oči, kámoš říkal, že se setkává denně s hodně lidmi, ale toto prý je něco, vždyť o co jim šlo? Já hodlala utratit u nich dost peněz a oni se chovali fakt neprofesionálně, aby mi v téhle obrovské firmě řekli, že si vůbec nic nemusím kupovat, tak to už bylo moc. No, nakonec přišli dva hošíci s vrtačkama, knihovnu sundali a naložili nám ji. Ostatní jsem si dobrala ze skladu a všechno tedy mám, ale v závěru z toho nemám vůbec žádnou radost… Poprvé v životě, a to mám doma z IKEY opravdu většinu nábytku 🙁 Nějakou dobu tam teď nebudu jezdit, prostě mě to dost zasáhlo…bohužel.
Když si vezmu, že jsem měla v peněžence rovných 10 tisíc, abych si celou sestavu pořídila, bylo mi z toho smutno, měla jsem ponižující pocit, jako co se k nim tlačím, že mají lidí dost, prostě opak dnešní doby, vůbec nechtěli diskutovat, prostě odběr v pondělí, tečka, hotovo – nechcete, běžte. Mazec, přitom těch Billy knihoven je nahoře v nábytkové části vystaveno několik!!! Nechápu, o co jim šlo. Dole ve skladu už stejně lidi chodí vyzvedávat do regálů zabalené kusy, ale s nima nešlo pohnout. Neuvěřitelné se stalo skutečným, kámoš je fakt kliďas, pořád mě utěšoval, já bych je rovnou poslala do oněch míst, jsem cholerik :o)
Darčo,právě že v dnešní době a týhle krizi,kterou máme,by zákazníkem pohrdat neměli..naopak,by se měli přetrhnout,aby zrovna do jejich obchodu chodili zákazníci rádi a rádi se tam vraceli..kdyby takhle jednali s každým,pochybuju,že by měli pořád narváno.
Zavo, taky dobré :o))) No, stížnost jsem odeslala, počítám, že zítra si pan ředitel počte, jsem docela zvědavá, zda se k tomu vyjádří, něco mi říká, že taková společnost, jako je IKEA, s tím bude chtít něco dělat, (i kdyby to byl ten šek :o))), ale na druhé straně, toho pohrdání zákazníkem a honby za ziskem je dneska už docela všude dost, takže se fakt nechám překvapit. Každopádně díky vám tady se mi značně ulevilo, ale k sepsání dopisu ještě nějaké ty nervíky zbyly :o)))
Piškotko, tedy to muselo být fakt hodně nepříjemné. Škoda zkažené radosti z vytouženého nábytku, snad brzy vzpomínka vychladne a budeš se při pohledu na knihovnu opravdu radovat.
Nemůžu než souhlasit! Ti prodejci se někdy chovají,jakoby jim nezáleželo na každé koruně. Tedy zvlášť dneska. Můj manžel je osvč a je vděčný za každýho platícího zákazníka a pro každýho by se přetrhl ochotou. Jen aby vydělal nějakou tu kačku a rodinu slušně uživil. Jednou jsem se po telefonu informovala na pile, jestli mají dřevo. Nejprve mi telefon nikdo nezvedal, po zvednutí mi ale bylo dáno najevo, že vyrušuji a že volám nevhod. Jel tedy manžel osobně do oné firmy a jednali s ním,jako s nějakým póvlem. Mimochodme tam chtěl nechat asi 12tis. Si myslím, že není zrovna málo. On je ale kliďas, to já bych si to s nimi na místě od plic vyříkala…
Tak, jsi šikulka a ode mě máš pochvalu!:-) Já vím, za to si nic nekoupíš. ..
Na základě toho, že jsem svoji událost psala sem jsem si vzpomněla, že to Aholdu trvá už fakt dlouho, sepsala jsem další email a hned za pár hodin přišla odpověď – kopíruju, ať se taky pobavíte, kam všude to rozeslali a jaké z toho vyvodili důsledky… Jen ta omluva či slevička nepřišla:-(
Škodná událost týkajících se vašich kalhot u nás na prodejně byla schválena VP Operations a odeslána do účtárny.
V následujících dnech obdržíte výši škody na Váš účet.
Ráda bych Vás informovala, že Vás dopis jsem předala VP Operations. Na základě jehož bylo provedeno několik kroků k vylepšení průběhu vyřizování škodných a reklamačních událostí (Procedura Vyřizování škodných a reklamačních událostí, Školení zaměstnanců Jak postupovat v případě škody, reklamace na našich prodejnách, jednání s dodavatelem regálů na opravu regálů po prodejnách v celé ČR).
Neříká se náhodou “Náš zákazník,náš pán“ nám to teda aspoň ve škole tloukli do hlavy pořád.Já mam jeden zážitek z globusu.Jeli jsme si tam pro lednici,objednali jsme si ji s tim,že se ozvou kdy ji přivezou.Volali asi už druhý den,že ji přivezou dopoledne.Pánové přijeli,naložili na rudlík dovezli do bytovky a já je slušně poprosila,jestli by mi jí dali až do bytu.A na to mě bylo odpovězeno,že nejsou stěhováci,že to jen rozváží,sbalili se a odjeli.Já byla doma sama,těhotná v 7 měsíci a v pátém patře paneláku.A lednice mi stála v přízemí.Zkoušela jsem zvonit i na sousedy,jenže dopoledne žádnej chlap nebyl doma.Tak jsem to volala manželovi,ten hned volal do globusu a za chvíli přijel vedoucí těch co to rozváží,naložil lednici,dovezl mi ji do bytu a ještě mi dal růži a omlouval se mi a těm dvěma prej strhne prémie.
Člověk se prostě nesmí bát ozvat!!!
Ahoj.Máme taky zlé zkušeností z IKEOU,je to levný polský nábytek vyděla jsem tam přijíždět obrovské kamiony s nábytkem popsané polským textem.Ikea nám prodala pro zákazníka dvě kuchy.desky celé poškrábané,zjistili to až montéry při vrtání ,ale už to navrtali a Ikea nám ten druhý špatný kus nechtěla vyměnit až po 2 hodinovej komunikaci nám jí vyměnili.Komody z IKEY co máme doma pořádne nejdou otevírat.Manžel mi tam už zakázal chodit!Andy.
téda o byl fofr:)..to je jasný,nenech si to líbit..mohli by poslat nějakej šek na slevu na příští nákup,to by taky potěšilo:)..pak nám dej vědět,jak reagovali..dle mýho tam takováhle vedoucí nemá co dělat.
Tak, hotovo, stížnost sepsána, chybí už jen podat na poštu :o))) Napsala jsem to věcně, slušně, hlavně jsem poukázala na větu, kterou mě fakt omráčili (viz. nic si tady nemusíte kupovat). Poukázala jsem však zároveň na to, že jsem velkým příznivcem a častým zákazníkem IKEA. Já sice nejsem žádný rýpal, ale pár stížností už jsem v životě psala, tuším dvě, tři a vždycky mi odepsali s velikou omluvou, takže jsem fakt naprosto odhodlaná to řediteli IKEA oznámit a tak nějak čekám že odepíšou.