Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Skladová účetní
Ahoj, máte někdo představu co má na práci skladová účetní v restauraci? Práce max. 10hod týdně. Děkuju
To případně zvládneš.Nemůže to být takový horor,když šlape tolik restaurací na každým rohu:))))
Michal začal po zavíračce a dom došel k ránu:)))Ale to ho sem podezírala,že tam se šéfem zjišťovali i kvalitu zbožího:)
aha, tak já neznám tyhle odborný účetní názvy 🙂
sklad.karty jsem vedla taky…. moc prima věc 🙂
Já vím:)))
Skorozeťák poučil.Jo mluvil něco o válcích,to já z toho usoudila,že to přelívají:)
No dělá se předávka,takže nutit hosty pít,aby to bylo lehčí a přesnější:)))))))
hárek je vlastně předávací inventura, na základě které účetní odepíše ze skladových karet, co se prodalo.
hani : :-))))
správně by se ani přelívat nemělo, jsou na to válce, který jen přiložíš… jenže je tolik různých tvarů flašek, že válce nestačí…. tudíž jsme si dělali svoje vlastní
a vypít všechny rozlitý flašky,tak asi inventura není do dneška hotová 🙂
To by mělo být počítání zůstatkového alkoholu,né?
Přelívá se a odměřuje co zůstává ve flaškách.
To by bylo spíš lepší před tím udělat mejdan,aby se počítaly jen plný flašky:))))
radka2: jaký hárky? 🙂 jako čárky?
obnáší to vlastně dělat hárky:-)
keen,tak zkus odpovědět a uvidíš:)..a pak nám dej vědět:)
děkuju, já jen zatím viděla inzerát na tuhle práci, tak jsem chtěla vědet,co si pod tím představit.
Já dělala inventury jen za barem – šlo o alkohol a cigára, sušenky, výh.automaty
A jednou jsem psala i sklad.karty a pokladní knihu.
Tak naše Hanča má teď podobnou funkci.
Pro ní to znamemá být první v práci / před pátou,někdy kolem čtvrtý/.Přebírá zboží,uvařený jídla a kontroluje počet s dodáky.
Jak víte,dělá v PRIMĚ v bufetu.Po převzetí to uklízí na svý místo a doklady předává vedoucí,která je zaeviduje.
Jednou ke konci měsíce s ní dělá uzávěrku.Počítaj limči,sušenky,bagety ,no klasika.Dostalo se,prodalo se a zůstatek.
Takže záleží do jaké pozice Tě dají.Buď jen přebírat,skladovat a vydávat a tím i to,že veškeré papíry budeš mít na triku nebo jen přebírat a skladovat s tím,že zbytek bude dělat někdo jiný.
Vždyť já jsem taky taková skladnice:) Plno prázdných papírů,které draze prodávám a vše musí klapnout:)
u nás to bylo tak,že každý měl svůj sklad,ale přístup do něj měly i kolegyně..hmotku jsme měly všechny,ale naštěstí když se našla někde chyba,vždy se vše vyhledalo a nic jsme nikdy neplatily..pokud by tedy měl i tam jak píšeš přístup do skladu někdo jiný,měl by stejnou zodpovědnost jako ty a tudíž pokud by bylo manko,musel by se podílet na zaplacení..u nás např.při nástupu na dovolenou jsme si předaly klíče,udělaly kontrolu,že všechno sedí,navzájem podepsaly,že vše bylo bez chyby a po návratu to samý-předání a kontrola..vypadá to složitě,ale v dnešní době to je nejlepší,né nadarmo se říká,že nemůžeš věřit vůbec nikomu..můj kolega kdysi na to doplatil,když jeho spolupracovnice odcházela na jiné místo,dala mu jen klíče a on v důvěře je vzal,aniž by udělal kontrolu peněz v trezoru..až po pár dnech když jel na nákupy,zjistil,že chybí 6000..a musel zaplatit polovinu.
beruli : jsem si myslela něco podobného, jen by mě zajímalo, jak je to pak s hmotkou? když tam jde o zboží – alkohol, maso, a ost. A přístup k tomu má víc lidí.
keen,asi objednávky a vše co je potřeba nakoupit,pak to vyúčtovat-zpracování dokladů a možná i starost o finance,hlídání stavu zboží ve skladě..je to podobná práce,kterou jsem dělala já před MD..akorát jsem nebyla v restauraci,ale v nemocnici..ale možná se mýlím,je to široký pojem a každý si pod tím názvem představuje něco jinýho.