Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
domácí úkol
ahoj holky..obracím se na vás s prosbou o radu..syn dnes přišel ze školy s tím,že mají za úkol si doma vyhledat v knížkách,co dokážou neživé věci..např: mráz kreslí na okna atd..asi jsem guma,ale vůbec mě nenapadá kde hledat,máme plno knížek,ale žadnou,co potřebuje..a nebo máme a já potřebuju od vás nakopnout,kde pátrat..moc díky všem za rady:)
holky,pokusím se vypátrat,jak to mělo být a vědět dám..protože já sama jsem zvědavá:)
no abych řekla pravdu tak jsem sem jukala co kdo poradí protože po přečtení příspěvku jsem docela tápala, a víš teda jak to mělo vypadat když to popletl???…..no osmák hele bud ráda že kluk nosí ukoly domů, můj v 7 je píše o přestávce tipuju protože doma ho nic nevidím psát a jak tvrdí tak nikdy nic nemaj:-))
Berulinko, ale doufám, že nám prozradíš, jak tedy měl úkol vypadat?
Peťko,byli tu moji rodiče a taky podle toho co říkal,pochopili to samý,co poradily holky tady..ale s tim už nic nenadělám,udělá zvláštní domácí úkol,hlavně že nedostal 5 nebo poznámku..máš pravdu,mohl se zeptat spolužáka,ale on se nejspíš nechtěl ztrapnit,že neví..to víš,v 8 třídě s ním mele puberta..ale fakticky si někdy připadám jak vygumovaná..to co v dnešní době někteří učitelé chtějí..i přesto všem děkuju za rady a názory:)..jsem ráda,že vás tady mám:)
Berulinko, ani by mě nenapadlo si myslet, že jsi neschopná, nebo ještě navíc, jak sama píšeš, guma!
To tady neřekl nikdo a ani si to nikdo nemyslí.
Víš kolikrát já přemýšlím nad úkolem dcery, který třeba podepisuji? :-)))
Šlo mi o to, že jsem nepochopila, podle toho co jsi k úkolu napsala, kde by se toto mělo hledat v knížce. A právě bych to brala jako sloh. úkol, který nemá s Př nic společného.
Na jaký předmět byl tento úkol???
Názor – učitelka to měla napsat do notýsku – jde o 8třídu!
Nejspíš kluk napochopil zadání, třeba neposlouchal, nebo si zadání napsal jinak. V případě, že už v té třídě netušil, co po nich učitelka chce, měl se zeptat. Nebo i večer zavolat spolužákovi, pokud si nebyl jistý, jak to učitelka myslela a co po nich vlastně chtěla. A nebo se i dneska po hodině zeptat, jak to kamarád tedy měl, když s učitelkou nebyla řeč.
Dani,mě to mozek fakt nebere..přesně jak píšeš,mohla říct,cením si snahy,ale úkol měl být tak a tak..a né hned že ho odmění poznámkou nebo zvláštním úkolem..jsem asi fakt negramot,protože nemám páru,co teda chtěla..kluk měl úplně slzy v očích,když řikal o tý reakci učitelky..tak vyfasoval zvláštní úkol-raději místo poznámky..ach jo:(
Berulinko, rozhodně si nemyslím, že jsi negramotná, prostě člověku vždycky hned vše nezapálí. Někomu možná, ale mně teda taky ne.
A jak to teda mělo být?
Já bych té učitelce asi řekla nebo napsala, ať příště zadání napíše do deníčku a formuluje to srozumitelně. A ta reakce je děsná. Pokud to chtěla jinak, mohla říct, že to nepochopil a má to špatně, ale tohle je trochu moc.
Ach jo, někdy je mi těch dětí docela líto.
holky,tak výsledek domácího úkoly prý zněl: to si snad ze mě děláš srandu,chceš poznámku a nebo zvláštní domácí úkol??!!!..no takže mám dost..takže se necení ani snaha,prostě nic..dnešní výuku nechápu,zlatý časy,když jsem chodila do školy já:)
Dani,hledala jsem v knížkách,hodně od Lady,co se týká zimy,vánoc atd,ten má hezký,ale kupodivu ani tam nebylo nic o tom,jak mráz kreslí na okna..prostě v knížkách co máme není nic..až jsme našli jednu,tam je např.jak se vytváří duha,vodopády atd..tak vzal do školy i tu knížku + napsaný na papíře co poradily holky..asi vám připadám jak negramot,ale mě to prostě v tu chvíli nezapálilo..nejsem holt dokonalá.
No, tak já jsem to pochopila tak, že se mají v knihách vyhledat nějaké konkrétní příklady, prostě úryvek z knihy, ve kterém se o tomto jevu mluví. Takže i když mě napadlo několik příkladů, stejně bych asi hledala, kde se o tom píše. Nevím, jestli to ta učitelka tak divně řekla, já bych to podle toho návodu dělala takhle.